ΑρχικήinetΣε ποιά περιοχή τα παιδιά είναι περισσότερο ενεργοί ψηφιακοί χρήστες;

Σε ποιά περιοχή τα παιδιά είναι περισσότερο ενεργοί ψηφιακοί χρήστες;

Σε ποιά περιοχή τα παιδιά είναι περισσότερο ενεργοί ψηφιακοί χρήστες;

Σε ποιά περιοχή τα παιδιά είναι περισσότερο ενεργοί ψηφιακοί χρήστες;

Στην εποχή που διανύουμε τα παιδιά γίνονται ολοένα και περισσότερο ενεργοί χρήστες κινητών τηλεφώνων. Σύμφωνα λοιπόν με μια έρευνα που διεξήχθη σπό την Βρετανική startup εταιρεία, Super Awesome, δείχνει πως τα παιδιά ηλικίας 6 ως 14 στην Νοτιοανατολική Ασία είναι κατά 20 τοις εκατό περισσότερο ενεργοί χρήστες όσον αφορά την χρήση των κινητών τηλεφώνων, παρά τα παιδιά της Αμερικής (όπως η πλειοψηφία μας μπορεί να πίστευε!).

https://www.secnews.gr/100268/%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CE%B1%CE%BD%CE%B8%CF%81%CF%89%CF%80-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%89%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%B9%CE%BC/Δείτε ακόμη: Δικαστήριο ανθρωπ. Δικαιωμάτων| Νόμιμη η παρακολούθηση των εργαζομένων

Περίπου το 70 τοις εκατό των παιδιών της Νοτιο ανατολικής Ασίας παίζουν παιχνίδια στο smart phone του, σε σύγκριση με το 56 τοις εκατό των παιδιών της Αμερικής.

Περίπου το 87 τοις εκατό των παιδιών της Νοτιο ανατολικής Ασίας έχουν στην κατοχή τους και χρησιμοποιούν smart phone, εν αντιθέσει με τα παιδιά της Αμερικής τα οποία κατέχουν περισσότερα Τablets, σε ποσοστό 47 τοις εκατό.

Σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας SuperAwesome, κύριο Dylan Collins, “Το κοινό κάτω των 13 είναι πλέον ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια της αγοράς, παρόλο που υπάρχουν ελάχιστα ξεκάθαρα δεδομένα για την digital media συμπεριφορά τους.”

«Όπως έχουμε κάνει ήδη για τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, είμαστε στην ευχάριστη θέση να φέρουμε μία από τις πρώτες ολοκληρωμένες μελέτες για το πως ακριβώς μπορεί να μοιάζει αυτό που λέμε ‘ψηφιακή συμπεριφορά των παιδιών’ στην [Νοτιοανατολική Ασία] περιοχή ».

«Αυτό ήταν στις πρώτες θέσεις της λίστας επιθυμιών μας για αρκετό χρονικό διάστημα και σίγουρα η ανάγνωσή της θα σας συναρπάσει! “

Σχεδόν 1.800 παιδιά ερωτήθηκαν για την έκθεση αυτή. Η ψηφιακή αγορά διαφημίσεων για τα παιδιά έχει μια μεγάλη ευκαιρία, με τις εκτιμήσεις να κυμαίνονται σε μια αύξησή της της τάξεως άνω των $ 2 δις δολαρίων μέχρι το 2018.

https://www.secnews.gr/100248/clickjacking-campaign-eu-cookie-law/Δείτε επίσης: Clickjacking Campaign εκμεταλλεύεται τον ευρωπαϊκό νόμο για τα Cookies

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS