ΑρχικήinetΠολιτικοί, διασημότητες και μεγάλες εταιρείες αγοράζουν followers στο Twitter

Πολιτικοί, διασημότητες και μεγάλες εταιρείες αγοράζουν followers στο Twitter

Έχουμε ακούσει κατά καιρούς ότι υπάρχουν ψεύτικοι followers στο Twitter. Εταιρείες, διασημότητες, και πολιτικοί έχουν αμέτρητους λόγους να αγοράσουν ψεύτικους οπαδούς και απ ότι φαίνεται το κάνουν πάρα πολλοί.

Δύο Ιταλοί ερευνητές ασφάλειας, ο Andrea Stroppa και ο Carlo De Micheli, συνέχισαν να δίνουν στοιχεία πάνω σε μια προηγούμενη τους έρευνα. Αυτή τη φορά έδωσαν στοιχεία με πραγματικούς λογαριασμούς του  Twitter που κάποια στιγμή αγόρασαν δεκάδες χιλιάδες followers.

fakefollowersΤο πρώτο ενδεικτικό σημάδι ότι ένας λογαριασμός έχει αποκτήσει ψεύτικους followers είναι η ξαφνική τεράστια αύξηση στη δημοτικότητα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Αλλά αυτό από μόνο δεν λέει κάτι γιατί όλοι οι λογαριασμοί του Twitter έχουν καλές “στιγμές”.

Ένα άλλο όμως σημάδι είναι ή απότομη πτώση στον αριθμό των followers, μετά από μια απότομη αύξηση.

Αυτό θα μπορούσε να συμβεί, όταν σταματήσουν να πληρώνουν τους λογαριασμούς  των ψεύτικων follower και έτσι οι διαχειριστές του δικτύου ψεύτικων λογαριασμών στέλνουν μια μαζική εντολή unfollow, και τπολύ μεγάλοι αριθμοί πλαστών λογαριασμών εξαφανίζονται σε μηδέν χρόνο.

Οι ερευνητές ανέφεραν φίρμες όπως τη Pepsi, τη Mercedes-Benz, και τηη Louis Vuitton, αλλά και διασημότητες ή πολιτικούς όπως τον Newt Gingrich, τον Jared Polis Εκπρόσωπος των ΗΠΑ , ο Ρώσος πρωθυπουργός Dmitry Medvedev, ο 50 Cent, και ο Sean Combs, γνωστός και ως Diddy.

Σε όλλους αυτούς τους λογαριασμούς έχουν παρατηρηθεί πολύ μεγάλες και ξαφνικές διακυμάνσεις στον αριθμό των followers, που δεν μπορεί να εξηγηθεί.

O Diddy, για παράδειγμα, ο οποίος έχει τον λογαριασμό @iamdiddy, απέκτησε 185.399 οπαδούς σε μία ημέρα τον Ιούνιο του περασμένου έτους.

Όμως, τον περασμένο μήνα, έχασε 393.665 οπαδούς σε μια μέρα. Το ίδιο ισχύει και για τον 50 Cent, ο οποίος έχασε 190.342 οπαδούς σε μια μέρα.

Η Pepsi “κέρδισε” 71.686 οπαδούς σε μία ημέρα το Νοέμβριο του 2011 – συμπτωματικά ή όχι, ίσα-ίσα για να ξεπεράσει τον αριθμό των οπαδών της Coca-Cola.

Η Pepsi βέβαια υποστηρίζει ότι τα follow οφείλονται σε μια διαφημιστική καμπάνια που έκαναν στο Twitter και ότι είναι πραγματικά followers. Ωστόσο, μια παρόμοια καμπάνια το περασμένο έτος, δεν έφερε τα ίδια αποτελέσματα.

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS