Φαίνεται ότι η Adobe παρατάει το Creative Suite, την κύρια πηγή εσόδων της, για το Creative Cloud, τη νέα web-based υπηρεσία που δεν έκανε το ντεμπούτο της πριν από λίγο καιρό.
Αυτό δεν είναι τόσο ριζοσπαστική στροφή όπως δείχνει, αφού Adobe δεν εγκαταλείπει την σουίτα προϊόντων που την έκανε διάσημη, και φυσικά δεν εγκαταλείπει το desktop λογισμικό για χάρη των web-based εφαρμογών.
Αυτό που αφήνει πίσω είναι η λιανική πώληση του προϊόντος, αφού δεν θα πωλούν πια λογισμικό σε κουτί, ή σαν ένα αυτόνομο download .
Αντ ‘αυτού, θα προσφέρει μια συνδρομητική υπηρεσία που θα επιτρέψει την πρόσβαση στις εφαρμογές που θα επιλέξετε, μαζί με μερικές από τις cloud προσφορές που υπάρχουν ήδη σαν μέρος του Creative Cloud. Η πρόσβαση στο Behance, ένα site που αγόρασε η Adobe στα τέλη του περασμένου έτους, θα είναι μέρος της νέας εμπορικής συμφωνίας για τους ενδιαφερόμενους του νέου Creative Cloud.
Υπήρχαν Κάποια Στιγμή Δακτύλιοι γύρω από τη Γη;
AI κάμερες θα χρησιμοποιηθούν για περιορισμό των ατυχημάτων
Europol: Εξάρθρωσε την πλατφόρμα Ghost - Σύλληψη εγκληματιών
Τι αυτό σημαίνει είναι ότι το επόμενο Photoshop, το Illustrator, το επόμενο Dreamweaver, και ούτω καθεξής, θα είναι διαθέσιμα μόνο μέσω της συνδρομητικής υπηρεσίας cloud.
Επίσης με αυτή την κίνηση η Adobe φαίνεται να εγκαταλείπει τους αριθμούς έκδοσης. Οι χρήστες θα έχουν συνεχώς όλα τα νέα χαρακτηριστικά και τις ενημερώσεις, και θα τρέχουν πάντα την τελευταία έκδοση από όποια εφαρμογή χρειάζονται, εφ ‘όσον πληρώνουν τη συνδρομή τους.
Η πλήρης έκδοση του Creative Cloud, με κάθε εφαρμογή που υπήρχε μέσα στο Master Collection, θα κοστίζει 49,99 δολάρια το μήνα. Οι ήδη κάτοχοι του Creative Suite 3 και άνω θα μπορούν να έχουν την νέα υπηρεσία το πρώτο έτος για 29,99 δολάρια το μήνα.
Εάν χρειάζεστε μόνο μία εφαρμογή, όπως το Photoshop, για παράδειγμα, η τιμή θα είναι 19.99 δολάρια. Προφανώς, αν χρησιμοποιείτε περισσότερες από δύο εφαρμογές, η τιμή θα είναι φθηνότερη. Με αυτή την κίνηση η Adobe εκτός του ότι θα σταματήσει τα downloads και τις συνεχόμενες απαραίτητες ενημερώσεις με την αποστολή τους στους ιδιοκτήτες των προϊόντων της ανακάλυψε ένα μέσο καταπολέμησης της πειρατείας καθώς οι εφαρμογές της ήταν οι πιο περιζήτητες στα γνωστά πειρατικά μαγαζάκια.