ΑρχικήinetΔιευρύνονται οι αρμοδιότητες των κεντρικών AOC και Philips Monitors στην Ευρώπη

Διευρύνονται οι αρμοδιότητες των κεντρικών AOC και Philips Monitors στην Ευρώπη

Σε συνέχεια της επιτυχημένης πορείας τους, τα ευρωπαϊκά κεντρικά γραφεία των AOC και MMD στο Άμστερνταμ και την Πράγα αναλαμβάνουν και τις αγορές της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής και επιπλέον Ευρωπαϊκές και Ασιατικές χώρες

aoc
Η AOC και η MMD αναλαμβάνουν τη διεύθυνση νέων περιφερειών από τα κεντρικά γραφεία του Άμστερνταμ και της Πράγας. Μέχρι σήμερα η εμπορική οργάνωση των δύο εταιριών ήταν υπεύθυνη για τις χώρες της Ευρώπης. Από τον Μάιο 2013, η εμπορική τους δραστηριότητα διευρύνεται και αναλαμβάνουν την ευθύνη των αγορών της Μέσης Ανατολής, Αφρικής και Κεντρικής Ασίας. Η MMD έχει την αποκλειστική άδεια εμπορικής χρήσης των PHILIPS οθονών Η/Υ και ψηφιακής σήμανσης και, όπως η αδελφή-εταιρεία AOC, είναι 100% θυγατρική της TPV, του μεγαλύτερου κατασκευαστή οθονών πληροφορικής στον κόσμο.
Σύμφωνα με τον Γεν. Διευθυντή EMEA AOC και MMD, κ. Nico Vernieuwe, η διεύρυνση των αρμοδιοτήτων οφείλεται στην επιτυχημένη στρατηγική που έχει ακολουθηθεί τα τελευταία χρόνια στην Ευρώπη. Σύμφωνα με τις πρόσφατες αναλύσεις της εταιρίας Meko, και οι δύο μάρκες έχουν παρουσιάσει σταθερή αύξηση του μεριδίου τους στην αγορά οθονών. Ως εκ τούτου η AOC και η Philips κατέκτησαν από κοινού την τρίτη θέση στην ευρωπαϊκή αγορά οθονών πληροφορικής στα τέλη του περασμένου έτους. “Έχουμε επικεντρωθεί αποκλειστικά στις οθόνες πληροφορικής, με αποτέλεσμα να παρουσιάζουμε στην αγορά μία σειρά σημαντικών καινοτομιών», λέει ο Vernieuwe. Ενδεικτικά παραδείγματα είναι η PowerSensor που προσφέρει σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας, η ErgoSensor, που βοηθά τους χρήστες να υιοθετήσουν σωστή σωματική στάση κατά την εργασία τους, οι οθόνες με Ambiglow, που διαχέουν φως γύρω από την οθόνη, και η πιο πρόσφατη USB docking οθόνη, η οποία με μόλις ένα απλό καλώδιο USB επεκτείνει άμεσα το χώρο στην επιφάνεια εργασίας και δίνει πρόσβαση σε όλες τις συσκευές που συνδέονται με την οθόνη. Πολύ σύντομα θα κυκλοφορήσουν οι clinical review οθόνες, κατάλληλες για εφαρμογές υγειονομικής περίθαλψης.

 

Η ανάπτυξη οφείλεται επίσης στην ιδιαίτερη επικέντρωση που έδειξαν οι δύο μάρκες στην κατηγορία Β2Β. Οι οθόνες Philips παραδοσιακά έχουν μία πολύ καλή παρουσία σε αυτόν τον τομέα. Ο εμπλουτισμός της γκάμας της AOC διασφάλισε και για τις δύο μάρκες ένα ευρύ φάσμα προϊόντων που απευθύνεται στους οικιακούς και επαγγελματικούς χρήστες, καλύπτοντας πλήρως τις κατηγορίες B2B και B2C με 170 διαφορετικά μοντέλα.

Επιπλέον, η πολιτική πωλήσεων της AOC και της MMD με επίκεντρο τον πελάτη, συνέβαλε καθοριστικά στην ανάπτυξη αυτή. “Τα προγράμματα των συνεργατών μας έχουν οδηγήσει σε ακόμα ισχυρότερες συνεργασίες με τους πελάτες μας σε πολλές αγορές. Μεγαλώνοντας τις τοπικές ομάδες πωλήσεων, πετύχαμε να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο τις σχέσεις μας με τους πελάτες,” λέει ο Jakub Grosman, υπεύθυνoς για τις πωλήσεις στην Ανατολική Ευρώπη και την ΚΑΚ (Κοινοπολιτεία Ανεξαρτήτων Κρατών). “Παρά την αυξημένη ευθύνη μας, οι αναπτυγμένες αγορές παραμένουν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός μας.” Κοιτάζοντας το μέλλον, βλέπει μεγάλες δυνατότητες για ανάπτυξη στις κάθετες αγορές των τομέων της υγείας και της εκπαίδευσης.

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS