ΑρχικήinetΓιατί πρέπει να ελέγχετε τρεις φορές τους παραλήπτες πριν στείλετε ένα email;

Γιατί πρέπει να ελέγχετε τρεις φορές τους παραλήπτες πριν στείλετε ένα email;

Αυτή η δημοσίευση θα σας παρουσιάσει μια πολύ καλή αιτία στο γιατί πρέπει να εξετάζετε πολύ προσεχτικά τους παραλήπτες πριν στείλετε ένα email.

Την Κυριακή, ο Bastian Lehmann, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της Postmates, έστειλε ένα email σχετικά με μια καταγγελία από έναν πελάτη. Το email απευθυνόταν στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και περιείχε οδηγίες με το τι να απαντήσουν στην δυσαρεστημένη πελάτισσα. Μόνο πως μαζί με την ηλεκτρονική διεύθυνση του τμήματος υπήρχε και η διεύθυνση της πελάτισσας.

Ο Bastian Lehmann μάλλον δεν ήταν και στην καλύτερη του διάθεση αφού η απάντηση του δεν ήταν αρκετά ευπρεπής….
bastian lehmann

H Boudreau δεν απάντησε μόνο στο email του Lehmann αλλά πήγε και στο  και Twitter για να τον εκθέσει δημόσια όπως βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία. Δεν φαντάζεστε τι ακολούθησε.

Ο Lehmann απάντησε στην Boudreau στο Twitter αλλά και σε μια δημοσίευση στο  blog του.

“Χθες το βράδυ έστειλα ένα e-mail στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για να απαντήσουν στην καταγγελία ενός πελάτη” έγραψε ο Lehmann , την Κυριακή. “Το e-mail,  περιέγραφε το πώς να επιλύσει το ζήτημα και περιείχε ένα κακόγουστο αστείο… Στη συνέχεια, το κακόγουστο αστείο απεστάλη στον πελάτη. Ήταν ένα σημαντικό σφάλμα από την πλευρά μου και λυπάμαι βαθύτατα για αυτό. “

Ο Lehmann στη συνέχεια εξήγησε ότι είχε έλθει σε επαφή με την Boudreau και της ζήτησε συγγνώμη μέσω email.

Τελικά η Boudreau δέχτηκε την συγνώμη του Lehmann με ένα tweet που έγραφε “δέχομαι συγνώμη του @Basti. Ωστόσο, δεν πιστεύω ότι το ανέθεσε στην ομάδα του να μου πουν ένα ” f*ck off” ήταν ένα αστείο ή κάποιο τυπογραφικό λάθος.”

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS