ΑρχικήinetVirgin Atlantic: Η τεχνολογία στην υπηρεσία των επιβατών

Virgin Atlantic: Η τεχνολογία στην υπηρεσία των επιβατών

Η χρήση των wearable συσκευών θα επιτρέπει στους υπαλλήλους της εταιρείας να απευθύνονται ονομαστικά στους επιβάτες, να τους ενημερώνουν με πληροφορίες σχετικά με την πτήση, να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες όπως οι καιρικές συνθήκες στον τόπο προορισμού ή ακόμη και να μεταφράζουν πληροφορίες σε οποιαδήποτε ξένη γλώσσα.

virgin-atlantic-google-glassΗ αεροπορική εταιρεία Virgin Atlantic ανακοίνωσε ότι θα χρησιμοποιεί τα πρωτοποριακά gadgets, Google Glass και Sony Smartwatch, κατά την υποδοχή των επιβατών στο αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου.

Η χρήση των Google Glass και Sony Smartwatch θα γίνεται από τους υπαλλήλους της εταιρείας που θα είναι επιφορτισμένοι με την υποδοχή των επιβατών, στην Upper Class Wing. Για την εφαρμογή του προγράμματος η Virgin συνεργάζεται με την εξειδικευμένη εταιρεία πληροφορικής αερομεταφορών, SITA.

Η χρήση των wearable συσκευών θα επιτρέπει στους υπαλλήλους της εταιρείας να απευθύνονται ονομαστικά στους επιβάτες, να τους ενημερώνουν με πληροφορίες σχετικά με την πτήση, να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες όπως οι καιρικές συνθήκες στον τόπο προορισμού ή ακόμη και να μεταφράζουν πληροφορίες σε οποιαδήποτε ξένη γλώσσα.

 
Πιο συγκεκριμένα, το προσωπικό της Virgin θα διαθέτει το Google Glass ή το Sony SmartWatch 2, τα οποία αμφότερα θα προσφέρουν πρόσβαση σε μία εφαρμογή της εταιρείας SITA η οποία θα είναι συνδεδεμένη με το σύστημα εξυπηρέτησης επιβατών της αεροπορικής εταιρείας. Η εν λόγω εφαρμογή θα διαχειρίζεται τον καταμερισμό εργασιών και τη διαθεσιμότητα του κάθε υπαλλήλου. Με τον τρόπο αυτό θα «πηγαίνουν» οι κατάλληλες πληροφορίες, στον αρμόδιο υπάλληλο, οι οποίες θα προβάλλονται σε κάποια από τις wearable συσκευές.

Η χρήση των Google Glass και Sony Smartwatch θα ξεκινήσει πιλοτικά για έξι εβδομάδες και στη συνέχεια θα αξιολογηθούν τα οφέλη τόσο για τους επιβάτες, όσο και για την εταιρεία, πριν το πρόγραμμα εφαρμοστεί σε ευρύτερο πλαίσιο. Μελλοντικά, η συγκεκριμένες τεχνολογίες θα μπορούσαν να δίνουν στη Virgin τη δυνατότητα να «αποθηκεύει» πληροφορίες σχετικά με τις γαστρονομικές προτιμήσεις των επιβατών ώστε να προσφέρει ακόμη πιο προσωποποιημένες υπηρεσίες.

Το πρόγραμμα χρήσης wearable συσκευών έρχεται να αντικαταστήσει το υπάρχων σύστημα εξυπηρέτησης επιβατών που ταξιδεύουν μέσω της Upper Class Wing, δηλαδή της προνομιακής εισόδου στο Heathrow για τους επιβάτες «ανώτερης κλάσης». Προηγήθηκε έρευνα στην οποία αναλύονταν οι προτιμήσεις 10.000 επιβατών από όλο τον κόσμο, για το μέλλον των αεροπορικών μεταφορών. Η συγκεκριμένη έρευνα έδειξε ότι αν και οι ταχύτητες μετακίνησης αυξήθηκαν, η «εμπειρία» του ταξιδιού μειώθηκε.

Άλλο πρόγραμμα εκμετάλλευσης τεχνολογικών επιτευγμάτων, από τις Virgin και SITA, είναι η δοκιμή του iBeacon, ενός χαμηλής ισχύος πομπού Bluetooth, ο οποίος στέλνει ειδοποιήσεις σε παρακείμενες συσκευές με λειτουργικό iOS της Apple. Οι ειδοποιήσεις αφορούν την παροχή υπηρεσιών, πιθανές εκπτώσεις και ενημερώσεις για τις επικείμενες πτήσεις.

Πηγή: naftemporiki.gr

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS