ΑρχικήinetΗ Motorola συμμετάσχει στη “διαφημιστική μάχη” που ξεκίνησε η Samsung

Η Motorola συμμετάσχει στη “διαφημιστική μάχη” που ξεκίνησε η Samsung

 Motorola: Η πρόσφατη διαφήμιση της Samsung που “κορόιδευε” μια ολόκληρη δεκαετία iPhone, ήταν αρκετά πετυχημένη με σχεδόν 23 εκατομμύρια views στο YouTube. Πέρα όμως από την αιώνια αντίπαλο της, Apple, φαίνεται ότι η συγκεκριμένη διαφήμιση ιντρίκαρε και προκάλεσε την αντίδραση και άλλων μεγάλων αντίπαλων εταιρειών.Motorola

Η Motοrola, για παράδειγμα, εμπνευσμένη από την Samsung, κυκλοφόρησε μια διαφήμιση για το Z2 Play στην οποία ο ιδιοκτήτης ενός smartphone (στην προκειμένη περίπτωση Samsung) ανακαλύπτει ότι η Motorola προσφέρει ένα πιο ισχυρό τηλέφωνο.

Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι το πρόσθετο Insta-Share Projector, διαθέσιμο στο Motorola Z2 Play είναι πολύ καλύτερο από οποιαδήποτε οθόνη υψηλής ποιότητας.

Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το βίντεο είναι αξιόπιστο. Το χαρακτηριστικό προβολής είναι σίγουρα εντυπωσιακό αλλά το Z2 Play δεν μπορεί να συγκριθεί με το Samsung Galaxy S8.

Αρχικά, το τηλέφωνο της Motorοla τροφοδοτείται από έναν επεξεργαστή Snapdragon 626 μεσαίας εμβέλειας, ενώ η ναυαρχίδα της Samsung έρχεται με το high-end Snapdragon 835.

Η προσπάθεια της Motοrola μπορεί πολύ εύκολα να της βγει σε κακό καθώς προκαλεί τους κολοσσούς Samsung και Apple. Το μόνο σίγουρο είναι ότι κατάφερε να τραβήξει την προσοχή των media αλλά από την άλλη δέχτηκε κριτική από πελάτες που έχουν ήδη αγοράσει κάποια Motorola συσκευή και είναι απογοητευμένοι.

Απ’ ότι φαίνεται, έχει ξεκινήσει μια διαφημιστική μάχη μεταξύ των κατασκευαστικών εταιρειών που κάθε άλλο παρά βαρετή είναι. Μένει να δούμε λοιπόν, τι ετοιμάζει η Apple ως απάντηση σε όλα αυτά …μετά τι θα ετοιμάσει η Samsung…μετά ξανά η Apple … και η Motorola και όποια άλλη εταιρεία θελήσει να συμμετάσχει στο παιχνίδι!

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS