ΑρχικήinetΗ δήλωση της OnePlus, μετά τη διαμαρτυρία χρηστών για απάτη με πιστωτικές...

Η δήλωση της OnePlus, μετά τη διαμαρτυρία χρηστών για απάτη με πιστωτικές κάρτες

OnePlusΈνας σημαντικός αριθμός πελατών του OnePlus έχει αναφέρει ύποπτη δραστηριότητα στις πιστωτικές κάρτες που είχαν χρησιμοποιήσει για την αγορά τηλεφώνου OnePlus.

Σύμφωνα με αυτή τη δημοσίευση στα επίσημα φόρουμ της εταιρείας, 73 πελάτες που αγόρασαν κάτι από την OnePlus χρησιμοποιώντας την πιστωτική τους κάρτα τους τελευταίους δύο μήνες ανακάλυψαν ψευδείς χρεώσεις στην κάρτα τους.

«Αγόρασα δύο τηλέφωνα με δύο διαφορετικές πιστωτικές κάρτες (…) Χθες έλαβα μια ειδοποίηση για μία από τις πιστωτικές κάρτες ότι υπάρχουν υποψίες για ύποπτη δραστηριότητα, μπήκα στο site της πιστωτικής κάρτας και επαλήθευσα ότι υπήρχαν αρκετές συναλλαγές που δεν έκανα. Έκανα τη διαδικασία και άλλαξα λογαριασμούς … δεν υπήρξε πρόβλημα. Σήμερα το ίδιο συνέβη και με την άλλη πιστωτική κάρτα », έγραψε ένας πελάτης.

«Το ίδιο πράγμα συνέβη και σε μένα, έκανα δύο παραγγελίες με το OnePlus στις 9 και 10 Ιανουαρίου 2018. Έχω χρησιμοποιήσει δύο διαφορετικές επιχειρηματικές πιστωτικές κάρτες, τις οποίες δεν έχω χρησιμοποιήσει για οποιαδήποτε άλλη συναλλαγή … ) Έλαβα ένα τηλεφώνημα από την τράπεζά μου, για μια περίεργη δαπάνη £ 50 σε μία από τις κάρτες », έγραψε ένας άλλος πελάτης.

Τη Δευτέρα, το OnePlus δημοσίευσε μια επίσημη ενημερωμένη έκδοση σχετικά με την κατάσταση. Η εταιρεία εξετάζει το ζήτημα, το οποίο φαίνεται να συνδέεται μόνο με πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών και όχι με αγορές PayPal.

Η OnePlus ισχυρίζεται ότι δεν αποθηκεύει πληροφορίες πιστωτικής κάρτας στον ιστότοπό της και ότι οι πληρωμές υποβάλλονται σε επεξεργασία από τον συνεργάτη τους “μέσω κρυπτογραφημένης σύνδεσης και επεξεργάζονται σε ασφαλείς διακομιστές τους”. Ακόμη και αν ο πελάτης είχε χρησιμοποιήσει το χαρακτηριστικό “αποθήκευση αυτής της κάρτας για μελλοντικές συναλλαγές “, οι πλήρεις πληροφορίες κάρτας δεν αποθηκεύονταν στην ιστοσελίδα του OnePlus. Τέλος, η εταιρεία ισχυρίζεται επίσης ότι η ιστοσελίδα της δεν επηρεάζεται από το σφάλμα Magento.

Η δήλωση της OnePlus, ενώ είναι έγκαιρη, δεν βοηθά πολύ τους πελάτες της, διότι σε καμία περίπτωση δεν εντοπίζει κανένα πραγματικό πρόβλημα που θα μπορούσε να έχει προκαλέσει την κλοπή των πληροφοριών της πιστωτικής κάρτας των πελατών. Η εταιρεία λέει ότι διενεργεί “πλήρη έλεγχο” και θα ενημερώσει τους πελάτες σχετικά με τα πορίσματά της!

Absenta Mia
Absenta Miahttps://www.secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS