ΑρχικήinetΤρεις λόγοι που ένα Smartwatch της Microsoft εξακολουθεί να έχει νόημα

Τρεις λόγοι που ένα Smartwatch της Microsoft εξακολουθεί να έχει νόημα

Η Microsoft εγκατέλειψε την wearable αγορά μετά τη δεύτερη γενιά Microsoft Band και παρά τις φήμες ότι η εταιρεία μπορεί να εξετάζει ένα νέο smartwatch, δεν έχουμε ενδείξεις ότι έρχεται μια τέτοια συσκευή.

Παρά το γεγονός ότι είχε λίγο χρόνο ζωής, το Microsoft Band ήταν ένας υπερ-εξελιγμένος activity tracker, πολύ πιο μπροστά από τους αντιπάλους του εκείνη την εποχή. Προσέφερε χαρακτηριστικά που μόνο λίγοι ή ακόμη και κανένας ανταγωνιστής δεν είχε, όπως ένας αισθητήρας υπεριώδους ακτινοβολίας, και εισήγαγε δυνατότητες που ήταν διαθέσιμες στο παρελθόν σε πιο πολύπλοκες και δαπανηρές συσκευές, όπως ζώνες καρδιακού ρυθμού.

Ωστόσο, για κάποιο λόγο, η Microsoft αποφάσισε ξαφνικά να εγκαταλείψει αυτόν τον συγκεκριμένο κλάδο, αφήνοντας το Microsoft Band πίσω βγαίνοντας από την wearable αγορά.

Και παρά τις φήμες που κυκλοφορούν για μια τρίτη γενιά της Microsoft Band και ένα smartwatch με επωνυμία Xbox, δεν βλέπουμε κάτι τέτοιο πουθενά. Κάτι που είναι περίεργο, τουλάχιστον, ειδικά όταν εξετάζουμε τα εξής:

1) Τα Smartwatches είναι μια συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά

Η Microsoft προσπάθησε να εξελιχθεί πέρα από το επίκεντρο της το software και να επενδύσει περισσότερο σε άλλα προϊόντα, με το Surface lineup να είναι η ζωντανή απόδειξη ότι το hardware είναι πλέον μια προτεραιότητα για την εταιρεία. Και ενώ οι υπηρεσίες cloud και Office 365 είναι οι κορυφαίες εταιρείες ανάπτυξης της Microsoft, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το hardware έχει τόσο μεγάλο δυναμικό ώστε να καταστεί γρήγορα καταλύτης του ίδιου trend.

Τα Smartwatches είναι πλέον μια συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά και τα στοιχεία που παρείχε η ερευνητική εταιρία Canalys νωρίτερα αυτό το μήνα αποκάλυψαν ότι αντιπροσωπεύουν το 80% των συνολικών εσόδων της wearable επιχείρησης.

Συνολικά, 20,5 εκατομμύρια μονάδες πωλήθηκαν το πρώτο τρίμηνο του έτους, ενώ το 59% των μοντέλων με υποστήριξη LTE ήταν τα ρολόγια της Apple. Αυτό δείχνει πόσο γρήγορα εξελίχθηκε αυτή η αγορά και πώς κατάφερε η Apple σε λίγα χρόνια να γίνει ο ηγέτης μιας βιομηχανίας που προηγουμένως κυριαρχούσε η Fitbit.

Επιπλέον, σύμφωνα με εκτιμήσεις των αναλυτών, οι πωλήσεις μονάδων smartwatch θα μπορούσαν να διπλασιαστούν το 2018, φθάνοντας τις 141 εκατομμύρια μονάδες από μόλις 5 εκατομμύρια μονάδες το 2014.

2) Η Microsoft έχει την τεχνογνωσία για την κατασκευή ενός smartwatch

Η πρώτη και η δεύτερη γενιά Microsoft Band ήταν και οι δύο ζωντανές αποδείξεις ότι η Microsoft έχει την τεχνογνωσία να δημιουργήσει ένα ισχυρό smartwatch και η όρεξη της εταιρείας για καινοτομία θα μπορούσε να βοηθήσει και από αυτήν την άποψη.

3) Η συνεχώς επεκτεινόμενη οικογένεια Surface hardware

Από τότε που λανσαρίστηκε το πρώτο Surface μοντέλο, το μακροπρόθεσμο σχέδιο της Micrοsoft για αυτό το νέο εμπορικό σήμα ήταν να το επεκτείνει με νέες συσκευές βασισμένες σε εντελώς ανεξερεύνητες ιδέες που θα έφερναν μια σειρά πλεονεκτημάτων που οι πελάτες ούτε μπορούσαν να φανταστούν.

Ένα Surface-branded smartwatch με νέες δυνατότητες θα ευθυγραμμίζονταν σαφώς με αυτήν τη στρατηγική και θα επέτρεπε στη Microsοft να ανταγωνιστεί τα smartwatch της Apple, αλλά με μια σειρά πλεονεκτημάτων, όπως η υποστήριξη μέσω πλατφόρμας. Επίσης, θα επέτρεπε στο Surface brand να επεκταθεί πέρα από το desktop, πράγμα που προηγουμένως δεν θεωρούταν δυνατό χωρίς ένα smartphone

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS