ΑρχικήinetΤο Apple Music Connect ήταν καταδικασμένο από την αρχή

Το Apple Music Connect ήταν καταδικασμένο από την αρχή

Η Apple σταματάει την δεύτερη προσπάθειά της να δημιουργήσει ένα κοινωνικό δίκτυο που εστιάζει στη μουσική, επειδή κανείς δεν το θέλει.

Θυμάστε το Ping; Κυκλοφορούσε την εποχή που το iTunes ήταν ο leader των υπηρεσιών music streaming. Έτσι, η Apple δημιούργησε μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων στο iTunes όπου οι καλλιτέχνες θα μπορούσαν να προωθήσουν το έργο τους και να μιλούν για το τι τους εμπνέει. Όσο για τους χρήστες, θα μπορούσαν να προτείνουν κομμάτια και άλμπουμ μεταξύ τους.

Αλλά δεν άρεσε σε κανέναν, έτσι η Apple το κατάργησε. Οι λόγοι που το Ping πήγε στραβά; Η ανιχνευσιμότητα ήταν κακή, οι καλλιτέχνες δεν συνέχιζαν να ποστάρουν και φαινόταν περισσότερο σαν μάρκετινγκ παρά σαν ένα μέσο πραγματικής κοινωνικής δικτύωσης.

Και τότε, όταν το Apple Music λανσαρίστηκε το 2015, η Apple έκανε ακριβώς τα ίδια λάθη με ένα νέο κοινωνικό δίκτυο που ονομαζόταν Connect. Τώρα, η Apple «σκοτώνει» το Connect και πρέπει να πούμε ότι το περιμέναμε.

Connect

Από την αρχή, αναφέραμε ότι η απενεργοποίηση του Connect θα κάνει το Apple Music καλύτερο. Στο παρελθόν έχουμε αναφέρει τι χρειαζόταν το Connect για να πετύχει. Στα χρόνια που ακολούθησαν, η Apple έκανε σιγά-σιγά το Connect λιγότερο προσβάσιμο στο Apple Music.

Η μουσική είναι ένας τρόπος κοινωνικοποίησης για πολλούς ανθρώπους. Οι φίλοι θέλουν να ακούσουν μουσική μαζί, πηγαίνουν σε συναυλίες μαζί, μιλούν για τα τελευταία κομμάτια των αγαπημένων τους καλλιτεχνών και κουτσομπολεύουν την προσωπική ζωή τους. Αλλά ούτε το Ping ούτε το Connect κατάφεραν να εισχωρήσουν σε αυτό. Χτίστηκαν γύρω από την ιδέα του πυρήνα ότι οι καλλιτέχνες χρειάζονται ένα μέρος για να προσεγγίσουν τους φαν τους – ακολουθήστε την Taylor Swift και αυτή θα σας ενημερώσει για τα τελευταία νέα της!

Το κίνητρο για έναν καλλιτέχνη να χρησιμοποιήσει αυτή την υπηρεσία είναι μηδενικό. Οι καλλιτέχνες χρησιμοποιούν ήδη το Twitter, το Facebook και το Instagram. Προτιμούν να επικοινωνούν με τους φαν τους εκεί, όπου μπορούν να εκφραστούν με γνήσιο τρόπο και δεν «φιλτράρουν» την σκέψη τους για το κοινό της Apple. Τα δίκτυα αυτά είναι κατασκευασμένα έτσι ώστε οι χρήστες να σχολιάζουν, να ακολουθούν, να δημοσιεύουν φωτογραφίες και να μοιράζονται. Το Connect, όπως και το Ping, δεν είναι δίκτυα με αυτή την φιλοσοφία.

Εάν ένας καλλιτέχνης είχε κάνει μια δημοσίευση για ένα update στο Connect (το οποίο ήταν πιο δύσκολο από ό, τι έπρεπε να ήταν), το έβλεπαν μόνο μερικοί φαν που είχε ο καλλιτέχνης στο Twitter ή το Instagram. Οι οπαδοί της Taylor Swift δεν μπορούσαν να κάνουν το αντίστοιχο ενός “retweet” στο Apple Music για να μοιραστούν το τελευταίο μήνυμα της με τους φίλους και follower τους.

Έτσι, ο μόνος πραγματικός λόγος για έναν καλλιτέχνη να δημοσίευσε στο Connect ήταν να προωθήσει το τελευταίο έργο του. Εάν είστε αρκετά φαν και τους ακολουθούσατε, ίσως να το γνωρίζετε ήδη.

Το Apple Music χρειάζεται κοινωνικά χαρακτηριστικά, όχι ένα κοινωνικό δίκτυο

Ας το παραδεχτούμε, αν ένας καλλιτέχνης θέλει να προσεγγίσει τους φαν, υπάρχουν καλύτεροι τρόποι να το κάνει από ένα post στο Apple Music (ή στο Spotify ή σε οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα μουσικής). Οι καλλιτέχνες χρησιμοποιούν το Twitter, το Facebook και το Instagram για να προσεγγίσουν τους φαν, επειδή αυτές οι πλατφόρμες είναι πολύ μεγαλύτερες. Επίσης δημιουργήθηκαν για να γίνει ταχύτερα και ευκολότερα η κοινή χρήση αφού και τα τρία είναι χτισμένα γύρω από το σχολιασμό και την κοινή χρήση.

Τα κοινωνικά χαρακτηριστικά που βοηθούν τους ανθρώπους να απολαμβάνουν τη μουσική τους μαζί είναι αυτό που χρειάζονται οι μουσικές υπηρεσίες, όχι ένα ρεύμα καλλιτεχνικών “post” που θα ακολουθήσουν. Το Apple Music δεν χρειάζεται κοινωνικό δίκτυο, χρειάζεται κοινωνικά χαρακτηριστικά.

Η εύρεση και η προσθήκη φίλων από άλλα κοινωνικά δίκτυα θα πρέπει να είναι ένα χαρακτηριστικό κορυφαίου επιπέδου. Η συνεργασία θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα, όπως είναι οι γρήγοροι και εύκολοι τρόποι δημιουργίας playlist με φίλους και στη συνέχεια το να γίνουν share με τον υπόλοιπο κόσμο. Το interface θα πρέπει να μας δίνει τη δυνατότητα να κάνουμε share κομμάτια, άλμπουμ ή playlists με ένα κανάλι στο Twitter, το Facebook ή το Instagram, με μια κορυφαία εμπειρία ακρόασης που χτίστηκε ακριβώς μέσα σε αυτές τις υπηρεσίες και όχι σε μια βασική εικόνα άλμπουμ που στην ουσία σε παραπέμπει στο Apple Music.

Πως θα μπορούσε να φέρει η Apple πίσω το ακροατήριο της; θα μπορούσε να δημιουργήσει μια επέκταση του Group FaceTime, με την αναπαραγωγή μουσικής να συγχρονίζει μεταξύ συσκευών. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένας καλός τρόπος για να εξαπλωθούν οι συνδρομές του Apple Music – ο καθένας θα μπορούσε να συμμετάσχει σε ένα FaceTime πάρτυ για να ακούσει και να μιλήσει, αλλά μόνο οι συνδρομητές του Apple Music θα μπορούσαν να ξεκινήσουν ένα, να ελέγξουν την αναπαραγωγή ή να προτείνουν τα επόμενα κομμάτια που θα ακούσουν.

Βασικά ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα με την οικοδόμηση ενός κοινωνικού δικτύου στο Apple Music είναι ότι είναι πίσω από ένα paywall. Εάν τα τραγούδια και οι λίστες αναπαραγωγής που μοιράζονται οι χρήστες ή οι καλλιτέχνες μπορούν να ακουστούν μόνο των χρηστών από άλλους συνδρομητές, πάντα η πρόσβαση θα είναι περιορισμένη.

Teo Ehc
Teo Ehchttps://secnews.gr
Be the limited edition.
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS