Στο iGuRu.gr έχουμε ασχοληθεί αρκετές φορές με την υπηρεσία Mail της Yahoo και όχι πάντα με τα καλύτερα λόγια. Σήμερα η εταιρεία μας δίνει άλλη μια αφορμή να συνεχίσουμε αυτό που πια έχει γίνει παράδοση. Η Yahoo έχει ξεκινήσει να μετακινεί τους χρήστες του παλιού της Classic Mail, το οποίο είναι ακριβώς το ίδιο από το 1997, στο νέο της email. Το νέο Yahoo Mail αναβαθμίζει περισσότερα σημεία από κάθε προηγούμενη τους έκδοση.
Ωστόσο, δεν έρχεται με κάποιο wow νέο “χαρακτηριστικό”. Το χαρακτηριστικό που επέλεξε να προσθέσει η εν λόγω εταιρεία είναι ένα γνωστό μας χαρακτηριστικό από την Google.
Το νέο Yahoo Mail θα ανιχνεύει (θα διαβάζει με άλλα λόγια) το περιεχόμενο ενός μηνύματος για να μπορεί να σερβίρει τις κατάλληλες διαφημίσεις δίπλα του. Η Google κάνει το ίδιο με το Gmail από την έναρξή του το 2004.
Βέβαια η Yahoo είναι νομικά καλυμμένη αφού για την νέα υπηρεσία θα πρέπει να συμφωνήσετε με τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών και την Πολιτική Απορρήτου. Αυτό περιλαμβάνει την αποδοχή της αυτοματοποιημένης σάρωσης περιεχόμενου και την ανάλυση του από την Yahoo!
Ghost: Εξάρθρωση της πλατφόρμας κρυπτογραφημένων επικοινωνιών
Υπήρχαν Κάποια Στιγμή Δακτύλιοι γύρω από τη Γη;
AI κάμερες θα χρησιμοποιηθούν για περιορισμό των ατυχημάτων
Αλλά το γεγονός ότι έχει προστεθεί η γλώσσα των Όρων της Υπηρεσίας σημαίνει πιθανόν ότι σχεδιάζει να. Ευτυχώς, η δυνατότητα είναι προαιρετική και οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν από στοχευμένες διαφημίσεις.