ΑρχικήinetΤο LinkedIn κυκλοφόρησε μια νέα καμπάνια για το business marketing

Το LinkedIn κυκλοφόρησε μια νέα καμπάνια για το business marketing

Η νέα διαφημιστική καμπάνια του LinkedIn ενημερώνει τους διαφημιζόμενους ότι το σωστό μέρος για το business-to-business marketing δεν είναι δίπλα σε εικόνες χαριτωμένων κουταβιών ή viral βίντεο.

 LinkedIn

Η νέα καμπάνια “Fish Out of Water” της LinkedΙn Marketing Solutions, η οποία λανσαρίστηκε την Τετάρτη στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, λέει στους διαφημιζόμενους ότι μπορούν να προσεγγίσουν επαγγελματίες στο LinkedIn όταν είναι έτοιμοι για “την επιχειρηματική νοοτροπία”.

Η ανάρτηση της εταιρείας κοινοποιεί επίσης ποια είδη περιεχομένου λειτουργούν καλύτερα στο LinkedΙn, είτε πρόκειται για ηγετική σκέψη, συμβουλές που ενισχύουν την καριέρα ή για αρχικές συζητήσεις.

Δείτε επίσης: Οι χρήστες των social media είναι πιο επιρρεπείς στην παραπληροφόρηση

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft Satya Nadella δήλωσε τον Ιανουάριο ότι η LinkedΙn Marketing Solutions είδε το business της να αυξάνεται κατά 50% το τρίμηνο, καθώς «οι διαφημιζόμενοι στρέφονται όλο και περισσότερο στην πλατφόρμα ως αξιόπιστο τρόπο προσέγγισης επαγγελματιών που είναι έτοιμοι να κάνουν business». Το LinkedIn σημείωσε αύξηση των εσόδων κατά 23% σε ετήσια βάση με τον Nadella να λέει ότι ήταν ένα νέο ρεκόρ για τη διαφημιστική του επιχείρηση.

Μάθετε επίσης: Οι εχθροί του UK «διαλύουν τον κοινωνικό ιστό» μέσω των social media

Οι πελάτες της μονάδας Marketing Solutions περιλαμβάνουν brands όπως τα American Express, Adobe και Chase, δήλωσε το LinkedIn.

Η πιο πρόσφατη καμπάνια είναι μέρος μιας ευρύτερης brand πλατφόρμας που λανσαρίστηκε από την LinkedIn Marketing Solutions τον Ιούνιο και περιλαμβάνει το σύνθημα: «Κάνε business όπου γίνονται οι business».

Μάθετε επίσης: Emotet: Το botnet «καταστράφηκε» από μία διεθνή αστυνομική επιχείρηση!

Η καμπάνια θα εμφανιστεί στο LinkedIn, σε εμπορικές εκδόσεις όπως το Adweek και το Ad Age και πλατφόρμες όπως το YouTube, ανέφερε η εταιρεία. Ο ανώτερος διευθυντής μάρκετινγκ Keith Richey πρόσθεσε ότι το LinkedIn προσπαθεί να προσεγγίσει τόσο τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων όσο και τους επαγγελματίες στο τομέα του marketing.

Πηγή πληροφοριών: cnbc.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://secnews.gr
Be the limited edition.
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS