ΑρχικήinetΟι διαφημιζόμενοι έχουν μειωθεί αισθητά στις συσκευές iOS

Οι διαφημιζόμενοι έχουν μειωθεί αισθητά στις συσκευές iOS

Οι διαφημιζόμενοι αρχίζουν να ξοδεύουν σημαντικά περισσότερα χρήματα όταν στοχεύουν τους χρήστες Android, χάρη στην εφαρμογή ενός πλαισίου από την Apple, επηρεάζοντας σοβαρά τον όγκο των δεδομένων που μπορούν να συλλέξουν οι εταιρείες σχετικά με τους χρήστες σε iPhone και iPad.

διαφημιζόμενοι iOS

Δείτε επίσης: Google: Καταργεί δημοφιλή Android apps που έκλεβαν Facebook credentials

Όπως αναφέρθηκε από το The Wall Street Journal, μετά την κυκλοφορία του ATT τον Απρίλιο ή αλλιώς το πλαίσιο διαφάνειας παρακολούθησης εφαρμογών, το οποίο απαιτεί από όλες τις εφαρμογές στα ‌iPhone‌ και ‌iPad‌ να ζητήσουν τη συγκατάθεση των χρηστών πριν παρακολουθήσουν τη δραστηριότητά τους σε άλλες εφαρμογές, οι διαφημιζόμενοι έχουν αρχίσει να μειώνουν τις δαπάνες τους στην πλατφόρμα της Apple.

Σύμφωνα με πρώιμα δεδομένα από την εταιρεία μέτρησης διαφημίσεων Branch Metrics Inc, λιγότερο από το 33% των χρηστών iOS επέτρεψε στις εφαρμογές να τις παρακολουθούν σε άλλες εφαρμογές. Το υπόλοιπο 67% των χρηστών iOS επέλεξε να μην επιτρέψει στις εφαρμογές να παρακολουθούν τη δραστηριότητά τους. Ως αποτέλεσμα, το ποσό των δαπανών των διαφημιζόμενων στην πλατφόρμα για κινητά της Apple, μειώθηκε κατά περίπου ένα τρίτο μεταξύ 1ης Ιουνίου και 1ης Ιουλίου, ενώ οι δαπάνες για Android αυξήθηκαν πάνω από 10% για τον ίδιο μήνα, σύμφωνα με την εταιρεία μέτρησης διαφημίσεων Tenjin Inc.

Δείτε ακόμα: Apple: Κρατήστε αυτά τα προϊόντα μακριά από ιατρικές συσκευές

διαφημιζόμενοι iOS

Ένας λόγος για τον οποίο οι ψηφιακοί διαφημιστές λένε ότι ξοδεύουν λιγότερα στην πλατφόρμα για κινητά της Apple οφείλεται στην έλλειψη “λεπτομερών δεδομένων που έκαναν αποτελεσματικές τις διαφημίσεις για κινητά σε συσκευές iOS και δικαιολογούσαν τις τιμές τους.”

Χωρίς σωστή παρακολούθηση των χρηστών, οι διαφημιζόμενοι έχουν σημαντικά λιγότερα δεδομένα σχετικά με τα ενδιαφέροντα, τις προτιμήσεις και πολλά άλλα. Διαφημιζόμενοι και εταιρείες, όπως το Facebook, χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα για να συντάξουν ένα προφίλ χρήστη. Ο τύπος δεδομένων που συλλέγονται από την παρακολούθηση, βοηθά τους διαφημιζόμενους να διασφαλίσουν ότι οι διαφημίσεις τους στοχεύουν πιθανούς πελάτες Ενώ αρκετοί διαφημιστές επηρεάζονται από το ATT, το Facebook ήταν αυτό που κατέκρινε περισσότερο την αλλαγή.

Δείτε επίσης: Facebook: Καταπολεμά το hate speech μόνο στην αγγλική γλώσσα

Από τότε που η Apple άρχισε να δοκιμάζει το πλαίσιο, το οποίο στάλθηκε ως μέρος των ενημερώσεων iOS και iPadOS 14.5, το Facebook κατηγόρησε την Apple ότι επηρεάζει τις μικρές επιχειρήσεις που βασίζονται στη διαφήμιση ως μέσο για να διατηρήσουν τις πόρτες τους ανοιχτές. Το Facebook διακήρυξε επίσης ότι το πλαίσιο ήταν αντιανταγωνιστικό, διότι κατά την άποψή του, δίνει στην Apple το προβάδισμα για τη λειτουργία της δικής της διαφήμισης σε συσκευές iOS.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS