ΑρχικήinetACCC: Κατηγορεί την Google για «προβλήματα συστημικού ανταγωνισμού»

ACCC: Κατηγορεί την Google για «προβλήματα συστημικού ανταγωνισμού»

Η Αυστραλιανή Επιτροπή Ανταγωνισμού και Καταναλωτών (ACCC), διαπίστωσε ότι η Google κατέχει δεσπόζουσα θέση στην αγορά όσον αφορά τον τομέα της τεχνολογίας διαφημίσεων, που δημιουργεί «ανησυχίες για τον συστημικό ανταγωνισμό».

ACCC

Τα ευρήματα της ACCC αναφέρουν ότι ο ανταγωνισμός για την παροχή υπηρεσιών διαφημιστικής τεχνολογίας, έχει καταστεί αναποτελεσματικός λόγω της δεσπόζουσας θέσης της Google στην αγορά.

Το 2020, εκτιμούμε ότι πάνω από το 90% των εμφανίσεων διαφημίσεων που διακινούνται μέσω της αλυσίδας εφοδιασμού διαφημίσεων τεχνολογίας διέρχονται από τουλάχιστον μία υπηρεσία Google. Η Google είναι μακράν ο μεγαλύτερος προμηθευτής κάθε βασικής υπηρεσίας τεχνολογίας διαφημίσεων“, αναφέρει η έκθεση.

Για περισσότερο από μια δεκαετία, η κάθετη ενσωμάτωση και η ισχύς της Google στις υπηρεσίες τεχνολογίας διαφημίσεων της επέτρεψαν να συμμετάσχει σε μια σειρά συμπεριφορών που μείωσαν τον ανταγωνισμό με την πάροδο του χρόνου και καθιέρωσαν την κυρίαρχη θέση της.

Από την ανάλυση διαφημίσεων ανοιχτής προβολής, η ρυθμιστική αρχή βρήκε ότι το μερίδιο των εμφανίσεων της Google για τις τέσσερις κύριες υπηρεσίες τεχνολογίας διαφημίσεων που χρησιμοποιούνται στην Αυστραλία ήταν μεταξύ 70- 100% και για εκείνες τις υπηρεσίες τεχνολογίας διαφημίσεων όπου υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία εσόδων, το μερίδιο των εσόδων της Google ήταν μεταξύ 40-70%. Το υπόλοιπο ποσό εσόδων κατανεμήθηκε κυρίως σε οκτώ άλλους ανταγωνιστές.

Κατά τη διάρκεια της έρευνας, η Google είπε ότι η ACCC επικεντρώθηκε σε ένα μικρό τμήμα της αγοράς διαφημίσεων, αναλύοντας μόνο διαφημίσεων ανοιχτής οθόνης.

Δείτε ακόμα: Google: Μηνύει τον αντιμονοπωλιακό παρατηρητή της Ινδίας

Η ACCC δήλωσε ότι η Google πέτυχε αυτήν την κυρίαρχη θέση στην αγορά μέσω της πρόσβασης σε μεγάλο όγκο και εύρος δεδομένων πρώτου μέρους, που συγκεντρώθηκαν μέσω της Αναζήτησης, των Χαρτών και του YouTube, για να αποκτήσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην παροχή υπηρεσιών διαφήμισης. Η Google ωστόσο, υποστηρίζει ότι δεν χρησιμοποιεί τα δεδομένα πρώτου μέρους για την παροχή στοχευμένης διαφήμισης.

Η ACCC ανέφερε επίσης ότι η Google δημιουργεί πρόβλημα συστημικής διαφάνειας στον τομέα της τεχνολογίας διαφημίσεων, καθώς δεν παρέχει προβολή επί των συνολικών τελών ή των τιμών σε διαφημιζόμενους και εκδότες.

Google

«Ανησυχούμε ότι η έλλειψη διαφάνειας των τελών σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού υπονομεύει την εμπιστοσύνη στην αλυσίδα εφοδιασμού διαφημίσεων και περιορίζει την ικανότητα των διαφημιστών και των εκδοτών να λαμβάνουν ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με τον καλύτερο τρόπο αγοράς και πώλησης στην αλυσίδα εφοδιασμού διαφημίσεων.», αναφέρεται στην έκθεση.

Για την αντιμετώπιση αυτών των ανησυχιών για τον ανταγωνισμό, η ACCC ζητά από την κυβέρνηση να της δώσει εξουσίες για να αναπτύξει τομεακούς κανόνες που απευθύνονται σε συγκεκριμένους παίκτες στην αγορά της τεχνολογίας διαφημίσεων που έχουν ένα προκαθορισμένο επίπεδο ισχύος ή στρατηγική θέση στην αγορά.

Μεταξύ των κανόνων που θα ήθελε να εισάγει η ACCC, είναι νέες υποχρεώσεις που αποσκοπούν στη διαχείριση συγκρούσεων συμφερόντων, που προκύπτουν όταν ένας πάροχος διαφημιστικών τεχνολογιών όπως η Google, είναι προμηθευτής υπηρεσιών σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού. Προς το παρόν, η Google μπορεί να ενεργεί για λογαριασμό τόσο του αγοραστή όσο και του πωλητή διαφημίσεων, ενώ παράλληλα κατέχει και το ανταλλακτήριο διαφημίσεων που συνδέει αυτά τα δύο μέρη.

Δείτε επίσης: Android χρήστες χωρίς πρόσβαση σε Google Maps, YouTube και Gmail από σήμερα

Άλλοι κανόνες που εξέτασε η ACCC είναι απαιτήσεις διαφάνειας για παρόχους τεχνολογίας διαφημίσεων και απαιτήσεις σύμφωνα με τις οποίες ορισμένοι πάροχοι διαφημιστικής τεχνολογίας δεν χρησιμοποιούν πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία ενός προϊόντος διαφημιστικής τεχνολογίας για την προμήθεια άλλου προϊόντος διαφημιστικής τεχνολογίας.

Εκτός από την εφαρμογή νέων ρυθμιστικών αρμοδιοτήτων, η ACCC συνέστησε επίσης στην Google να τροποποιήσει το δημόσιο υλικό της, έτσι ώστε να εξηγεί καλύτερα πώς χρησιμοποιεί τα δεδομένα που συλλέγονται για τους καταναλωτές για την παροχή διαφημιστικών υπηρεσιών.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS