ΑρχικήGamingPUBG's success story: Η ιστορία πίσω από το δημοφιλές παιχνίδι

PUBG’s success story: Η ιστορία πίσω από το δημοφιλές παιχνίδι

Το είδος gaming Battle Royale για πολλαπλούς παίκτες χτύπησε τον κόσμο του gaming σαν κεραυνός. Αν και το PlayerUnknown’s Battlegrounds, περισσότερο γνωστό ως PUBG ίσως δεν ήταν το πρώτο παιχνίδι αυτού του είδους, έφερε σίγουρα επανάσταση στο είδος του, κάτι που το βοήθησε να εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο.

PUBG

Δείτε επίσης: Ο δημιουργός του PUBG σχεδιάζει IPO αξίας $27,2 δισεκατομμυρίων!

Πολλαπλά βραβεία και εκατομμύρια λήψεις αργότερα, το PlayerUnknown’s Battlegrounds είναι τόσο δημοφιλές όσο ποτέ. Η ιστορία του PlayerUnknown’s Battlegrounds είναι ένα σύγχρονο love story μεταξύ προγραμματιστών και gamers.

Αν δεν είστε εξοικειωμένοι με το PlayerUnknown’s Battlegrounds, το είδος του battle royale ή χρειάζεστε μια γρήγορη υπενθύμιση, ακολουθεί μια σύντομη ανακεφαλαίωση.

Στην αρχή του παιχνιδιού, ο παίκτης πέφτει με ένα αλεξίπτωτο μαζί με έως και 99 ακόμη παίκτες σε ένα χάρτη πολύ μεγάλων διαστάσεων. Μπορείτε να αποφασίσετε μόνοι σας σε ποια περιοχή του χάρτη θα προσγειωθείτε, όπου πιστεύετε ότι είναι η καταλληλότερη για το επόμενο βήμα σας. Αφού φτάσετε στο έδαφος, ο στόχος είναι να είστε το τελευταίο άτομο ή ομάδα που επιβιώνει. Μέσα από την χρήση των καλύτερων δυνατών όπλων και εργαλείων, την εύρεση των πιο πλεονεκτικών θέσεων και της εξουδετέρωσης των αντιπάλων σας, ο στόχος μπορεί να επιτευχθεί. Το PUBG είναι ένα τεράστιο διαδικτυακό παιχνίδι πολλαπλών παικτών σε προοπτική πρώτου ή τρίτου προσώπου, όπου έως και 100 παίκτες αγωνίζονται σε ένα battle royale deathmatch. Μπορείτε να παίξετε μόνοι, σε δίδυμο ή έως και 4 παίκτες σε μια ομάδα. Οι παίκτες ξεκινούν χωρίς εξοπλισμό πέρα ​​από τις προσαρμοσμένες επιλογές ρούχων που δεν επηρεάζουν το gameplay.

Όπλα και εργαλεία είναι τοποθετημένα σε άδεια κτίρια, πόλεις-φαντάσματα, υπόστεγα, αποθήκες γύρω από τον τεράστιο χάρτη. Διατίθενται επίσης οχήματα που προσφέρουν πιο γρήγορη μετακίνηση μέσα στην αρένα. Για να παραμένουν οι παίκτες σε κίνηση, η περιοχή που παίζεται συρρικνώνεται σταδιακά προς μια τυχαία τοποθεσία στον τεράστιο χάρτη. Εάν οι παίκτες βρίσκονται έξω από την “ασφαλή ζώνη”, υφίστανται φθορά μέχρι να πεθάνουν ή να βρεθούν ξανά μέσα στην ασφαλή ζώνη. Με την ολοκλήρωση κάθε γύρου, οι παίκτες κερδίζουν νομίσματα εντός του παιχνιδιού με βάση την απόδοσή τους.

Το νομίσματα αυτά χρησιμοποιούνται για την αγορά κιβωτίων που περιέχουν διάφορα είδη για προσαρμογή χαρακτήρων ή όπλων. Ένας περιστρεφόμενος «τρόπος παρουσίασης» των παικτών προστέθηκε στο παιχνίδι τον Μάρτιο του 2018. Αυτά τα γεγονότα αλλάζουν τους κανονικούς κανόνες του παιχνιδιού, όπως τη δημιουργία μεγαλύτερων ομάδων ή την αλλαγή της διανομής όπλων και πανοπλιών στον χάρτη του παιχνιδιού. Το παιχνίδι τελειώνει όταν ένας παίκτης ή μία ομάδα είναι η μόνη που έχει μείνει ζωντανή.

Τώρα που εξηγήσαμε λίγα πράγματα για το πώς παίζεται το PUBG, ας μιλήσουμε για την ιστορία και την εξέλιξή του.

Δείτε ακόμα: Το Netflix θα προσφέρει και βιντεοπαιχνίδια στο Push

PUBG

Ο προγραμματιστής παιχνιδιών, Brendan Greene “PlayerUnknown”, είχε σχεδιάσει στο παρελθόν το ARMA 2 mod DayZ: Battle Royale στις αρχές της δεκαετίας του 2010, εμπνευσμένο από την ιαπωνική ταινία του 2000 “Battle Royale“.

Στην εν λόγω ταινία μια τάξη Ιαπώνων φοιτητών πέφτει σε ένα νησί και αναγκάζεται να σκοτώσει ο ένας τον άλλον μέχρι να μείνει ο τελευταίος ζωντανός. Ο Greene ζούσε στη Βραζιλία εκείνη την εποχή και έπαιζε πολλά βιντεοπαιχνίδια με στρατιωτικό θέμα. Θεωρώντας ότι πολλά υπάρχοντα παιχνίδια δράσης στο διαδίκτυο επαναλαμβάνονταν, ήθελε να δημιουργήσει κάτι με περισσότερη τυχαιοποίηση.

Το είδος Battle Royale περιστρέφεται γύρω από την επιβίωση, την εξερεύνηση και τη δράση και έχει γίνει γρήγορα ένα από τα πιο δημοφιλή είδη παιχνιδιών τα τελευταία δύο χρόνια. Η ιδέα προήλθε μεν από την ιαπωνική ταινία Battle Royale, αλλά ήρθε πραγματικά στο προσκήνιο ως υποείδος, όταν οι ταινίες Hunger Games βγήκαν στη μεγάλη οθόνη.

Οι πρώτες προσαρμογές του παιχνιδιού εμφανίστηκαν σε mods σε παιχνίδια όπως το Minecraft και το ARMA 2. Ωστόσο, μετά τις κυκλοφορίες των PlayerUnknown’s Battlegrounds και Fortnite το 2017 το είδος έγινε πολιτιστικό φαινόμενο. Οι χάρτες ανοιχτού κόσμου και η βαριά τυχαιοποίηση φαίνεται ότι ήταν αυτό που ήθελαν οι περισσότεροι παίκτες.

Η Sony Online Entertainment παρακολουθούσε το έργο του Greene και σαφώς εντυπωσιασμένη, του πρόσφερε δουλειά ως σύμβουλο στο νέο της παιχνίδι H1Z1 με θέμα το royale.

Εν τω μεταξύ, ο προγραμματιστής βιντεοπαιχνιδιών Chang-han Kim από τη Νότια Κορέα, ήθελε τα παιχνίδια του να αποκτήσουν παγκόσμια φήμη. Ένα είδος το οποίο έβλεπε ότι είχε αρχίσει να προσελκύει λίγους οπαδούς στη Δύση, ήταν το Battle Royale, αν και η υποδοχή των Νοτιοκορεατών ήταν μόνο χλιαρό ενδιαφέρον μέχρι στιγμής.

Αφού έπαιξε το DayZ, ο Kim επικοινώνησε με τον προγραμματιστή του, τον Brendan Greene, κάτι που τελικά είχε ως αποτέλεσμα ο Kim να προσφέρει στον Greene δουλειά ως Creative Director στην εταιρεία του Bluehole. Το όραμα του Kim ήταν μαζί με τον Greene, να αναπτύξουν μια νέα ιδέα του Battle Royale. Η ανάπτυξη του παιχνιδιού ξεκίνησε το 2016 και είχε προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί ένα χρόνο αργότερα, το 2017. Μία πρώιμη beta έκδοση κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 2017.

Η δημοτικότητα του παιχνιδιού αυξήθηκε ακόμη περισσότερο μετά από αυτό, αφού οι παίκτες δεν είχαν δει παρόμοιο είδος παιχνιδιού – και τους άρεσε πολύ. Συνειδητοποιώντας πόσο μαζικό θα μπορούσε να είναι το παιχνίδι, η Bluehole έστρεψε όλη της την προσοχή στο PlayerUnknown’s Battlegrounds, μετονομάζοντας ακόμη και το στούντιο σε PUBG Corporation.

Το παιχνίδι κυκλοφόρησε πλήρως τον Δεκέμβριο του 2017 για υπολογιστή και σημείωσε άμεση επιτυχία, ενώ το επόμενο έτος κυκλοφόρησε και σε κονσόλες Xbox One και PS4 και φορητές συσκευές Android και iOS. Περίπου ένα μήνα μετά την πρώτη κυκλοφορία, πάνω από ένα εκατομμύριο αντίτυπα του παιχνιδιού είχαν πουληθεί. Μετά από τρεις μήνες πάνω από πέντε εκατομμύρια παίκτες είχαν αγοράσει το παιχνίδι.

Δείτε επίσης: Android app με κακόβουλο κώδικα κλέβει Facebook credentials

παιχνίδι

Και μέχρι την κυκλοφορία του πλήρους παιχνιδιού, πάνω από 30 εκατομμύρια παίκτες έπαιζαν το PlayerUnknown’s Battlegrounds, καθιστώντας το ένα από τα παιχνίδια με τις περισσότερες επιτυχίες όλων των εποχών.

Από το 2020, το παιχνίδι έχει κατεβεί πάνω από 600 εκατομμύρια φορές με την πλειοψηφία των λήψεων στην Κίνα και την Ινδία.

Το PlayerUnknown’s Battlegrounds έχει εκτοξευτεί από την κυκλοφορία της πρώιμης έκδοσής του. Το παιχνίδι έκανε το είδος Battle Royale αυτό που είναι σήμερα και έχει επηρεάσει χιλιάδες προγραμματιστές βιντεοπαιχνιδιών.

Έχει βραβευτεί με τα βραβεία “Καλύτερο παιχνίδι για πολλαπλούς παίκτες“, “Καλύτερο παιχνίδι σε εξέλιξη” και “Παιχνίδι της χρονιάς” ανάμεσα σε ένα σωρό άλλες διακρίσεις.

Παρόλο που διαφέρει από πολλά άλλα esports, έχει βρει θέση σε διεθνείς διαγωνισμούς και τουρνουά.

Το PlayerUnknown’s Battlegrounds είναι εξίσου διασκεδαστικό για ερασιτέχνες και επαγγελματίες λόγω της τυχαιοποίησης, της φιλικότητας προς το χρήστη και της αξίας επανάληψης. Από τη συνάντηση του Kim και του Greene δεν υπήρξε καμία αμφιβολία: το PUBG θα ήταν κάτι νέο και πρωτότυπο, ανταμείβοντας και απολαυστικό, ένα μοντέρνο κλασικό.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS