ΑρχικήUpdatesApple Support app: Αποκτά εκτιμήσεις κόστους επισκευής για iPhone/iPad

Apple Support app: Αποκτά εκτιμήσεις κόστους επισκευής για iPhone/iPad

Έχετε μια συσκευή Apple που χρειάζεται επισκευή; Η εφαρμογή Apple Support έχει αρχίσει να εμφανίζει εκτιμήσεις κόστους επισκευής (σε ορισμένες περιοχές του κόσμου), δίνοντας στους πελάτες μια ιδέα για το πόσο θα χρειαστεί να πληρώσουν για να επισκευάσουν την συσκευή τους.

Οι εκτιμήσεις φαίνεται να είναι διαθέσιμες για «κοινά θέματα επισκευής» — όπως αντικατάσταση σπασμένων οθονών και back panels ή αλλαγή παλαιών μπαταριών — για τα πιο δημοφιλή μοντέλα iPhone και iPad που χρησιμοποιούνται σήμερα.

Δείτε επίσης: Apple: Διορθώνει zero-day bug που επιτρέπει παραβίαση iPhone, iPad και Mac

Apple Support

Η υποστήριξη της Apple προσθέτει εκτιμήσεις κόστους επισκευής

Το να χρειάζεται να επισκευάσετε το iPhone ή το iPad σας δεν είναι διασκεδαστικό — ούτε φθηνό. Ωστόσο, η Apple προσπαθεί να σας βοηθήσει, προσθέτοντας το εκτιμώμενο κόστος επισκευής στην εφαρμογή Apple Support.

Δείτε επίσης: Apple: Επιδιορθώνει το πρόβλημα εξάντλησης της μπαταρίας σε MacBook

Για να δείτε χονδρικά πόσα θα πληρώσετε, επιλέξτε τη συσκευή που χρειάζεται επισκευή στο Apple Support app και, στη συνέχεια, επιλέξτε Repairs & Physical Damage. Θα εμφανιστεί μια λίστα με κοινές επιλογές επισκευής — επιλέξτε αυτή που χρειάζεστε.

Οι εκτιμήσεις τιμών δεν είναι διαθέσιμες για όλες τις επισκευές, πιθανότατα επειδή το κόστος επιδιόρθωσης πιο περίπλοκων πραγμάτων, όπως ζημιά από κάτι υγρό ή σπασμένη κάμερα, μπορεί να ποικίλλει. Αλλά υπάρχουν για κάποιες κλασσικές επιδιορθώσεις.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι οι εκτιμήσεις κόστους επισκευής είναι διαθέσιμες μόνο σε “επιλεγμένες τοποθεσίες”, λέει η Apple. Μπορούμε να τις δούμε στις ΗΠΑ, ενώ ορισμένες επιλογές εμφανίζονται και στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Δείτε επίσης: Apple: Ένα «μικρό μέρος» των iPhone καταγράφει αλληλεπιδράσεις με τον Siri

Πείτε στην Apple τι συμβαίνει

Η πιο πρόσφατη ενημέρωση της εφαρμογής Apple Support προσφέρει βελτιώσεις στην απόδοση και επιτρέπει στους πελάτες να πουν στην Apple “τι συμβαίνει με τα δικά τους λόγια” αμέσως μετά την επιλογή της συσκευής με την οποία αντιμετωπίζετε πρόβλημα.

Αυτή η δυνατότητα υπήρχε στο παρελθόν, αλλά δεν θα μπορούσατε να την προσεγγίσετε αν δεν είχατε πρώτα επιλέξει μια συγκεκριμένη επιλογή επισκευής. Το ότι διατίθεται νωρίτερα θα είναι χρήσιμο για όσους δεν είναι σίγουροι ποια επιλογή επισκευής χρειάζονται.

Πηγή πληροφοριών: cultofmac.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://secnews.gr
Be the limited edition.
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS