ΑρχικήUpdatesNetflix: Η ad-supported συνδρομή ίσως να κοστίζει έως και 9$/μήνα

Netflix: Η ad-supported συνδρομή ίσως να κοστίζει έως και 9$/μήνα

To Netflix εξετάζει το ενδεχόμενο να τιμολογήσει την νέα ad-supported συνδρομή της στα 7 έως 9 δολάρια το μήνα.

Το επερχόμενο ad-supported πρόγραμμα του Netflix θα μπορούσε να κοστίζει από 7 έως 9$ ανά μήνα, σύμφωνα με μια αναφορά του Bloomberg που δημοσιεύτηκε το Σαββατοκύριακο. Για σύγκριση, η υπηρεσία streaming προσφέρει ένα βασικό πρόγραμμα για προβολή σε μία οθόνη στις ΗΠΑ για 9,99 $ το μήνα, ενώ το πιο δημοφιλές της πρόγραμμα, το οποίο προσφέρει streaming Full HD για προβολή σε δύο οθόνες, κοστίζει 15,99$ το μήνα.

Δείτε επίσης: Το Netflix έχασε περίπου 1 εκατομμύριο συνδρομητές

Η αναφορά του Bloomberg σημείωσε ότι το Netflix σχεδιάζει να προβάλλει περίπου τέσσερα λεπτά διαφημίσεων για μια ώρα προβολής προγράμματος. Είπε επίσης ότι η εταιρεία μπορεί να εμφανίζει διαφημίσεις πριν και κατά τη διάρκεια μιας εκπομπής, αλλά δεν θα εμφανίζει τίποτα μετά το τέλος ενός επεισοδίου.

Netflix: Η ad-supported συνδρομή ίσως να κοστίζει έως και 9$/μήνα
Netflix: Η ad-supported συνδρομή ίσως να κοστίζει έως και 9$/μήνα

Τον Απρίλιο, ο γίγαντας του streaming είπε ότι σχεδιάζει να προσφέρει την ad-supported συνδρομή το επόμενο έτος. Αλλά από τότε πολλές αναφορές έχουν παρατηρήσει ότι η εταιρεία μπορεί να ξεκινήσει αυτό το σχέδιο μέχρι το τέλος του έτους. Η νέα αναφορά λέει ότι το Netflix ενδέχεται να λανσάρει την ad-supported συνδρομή σε πολλές αγορές το τελευταίο τρίμηνο του ημερολογιακού έτους.

Το Netflix επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι οι χρήστες που εγγράφονται στο ad-supported πρόγραμμα δεν θα έχουν αρχικά πρόσβαση σε ολόκληρο τον κατάλογό του — αυτό μπορεί να οφείλεται στη συμφωνία licensing με διαφορετικά στούντιο. Πρόσφατες αναφορές αποκάλυψαν επίσης ότι το Netflix μπορεί πλέον να επιτρέπει την προβολή offline στο επερχόμενο πρόγραμμά του.

Δείτε επίσης: Netflix: Συνδέει τους χρήστες iPhone και iPad με μια εξωτερική σελίδα εγγραφής

Επιπλέον, μια αναφορά από το Bloomberg την περασμένη εβδομάδα έδειξε ότι το Netflix ενδέχεται να μην προβάλλει διαφημίσεις σε περιεχόμενο για παιδιά — ακόμη και στο πρόγραμμα που υποστηρίζεται από διαφημίσεις. Η έκθεση σημείωσε ότι η εταιρεία μπορεί αρχικά να απέχει από την εμφάνιση διαφημίσεων στα original προγράμματα ταινιών που έχει.

Ο γίγαντας του streaming προσπάθησε να συγκεντρώσει περισσότερους χρήστες πειραματιζόμενος με φθηνότερα προγράμματα, όπως προγράμματα μόνο για κινητά διαθέσιμα στην Ινδία, τη Μαλαισία, τη Νιγηρία, την Κένυα και τη Νότια Αφρική. Ωστόσο, η ad-supported συνδρομή θα μπορούσε να γίνει διαθέσιμη παγκοσμίως μετά την κυκλοφορία. Οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι οι διαφημίσεις στο Netflix θα αποφέρουν έσοδα 8,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2027. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε από την Digital TV Research τον Μάιο δείχνει ότι η παγκόσμια αγορά ad-supported video on-demand (AVOD) θα αυξηθεί στα 70 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027 — με τις ΗΠΑ να παράγουν 31 δισεκατομμύρια δολάρια.

Netflix: Η ad-supported συνδρομή ίσως να κοστίζει έως και 9$/μήνα
Netflix: Η ad-supported συνδρομή ίσως να κοστίζει έως και 9$/μήνα

Το Netflix δεν είναι η μόνη υπηρεσία streaming που θέλει να βασίζεται σε ad-supported συνδρομή για να επεκτείνει τη βάση χρηστών του. Τον Μάρτιο, η Disney+ επιβεβαίωσε ότι σχεδιάζει να εισαγάγει ένα παρόμοιο tier μέχρι το τέλος του έτους. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η εταιρεία επιβεβαίωσε την κυκλοφορία για τον Δεκέμβριο με 7,99 $ ανά μήνα. Κατά τη διάρκεια της ενημέρωσής της για τα κέρδη του δεύτερου τριμήνου του 2022, η Warner Bros. Discovery είπε επίσης ότι διερευνά ένα ad-supported πρόγραμμα για τη νέα υπηρεσία – το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2023 – που δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση των HBO Max και Discovery+.

Πηγή: techcrunch.com

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS