ΑρχικήinetΗ Adobe εξαγοράζει το Figma για 20 δισεκατομμύρια δολάρια

Η Adobe εξαγοράζει το Figma για 20 δισεκατομμύρια δολάρια

Η Adobe ανακοίνωσε ότι θα εξαγοράσει την Figma έναντι 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αποκτώντας έτσι έναν από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές της στον τομέα του ψηφιακού σχεδιασμού.

Δείτε επίσης: Η Adobe έκανε μια αναφορά trend για την χρήση των emoji

Adobe

Τα κέρδη της Adobe για το τρίτο τρίμηνο είδαν την εταιρεία να σημειώνει έσοδα 4,43 δισεκατομμυρίων δολαρίων και κέρδη ανά μετοχή εκτός GAAP 3,40 δολαρίων, τα οποία αντίστοιχα ανταποκρίθηκαν και ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών. Ωστόσο, η εταιρεία είπε ότι ίσως χρειαστεί να χρηματοδοτήσει αυτή τη συμφωνία με ένα δάνειο. Η μετοχή της διαπραγματεύεται με πτώση σχεδόν 10% πριν από την έναρξη της αγοράς – ένα σημάδι για το πώς η Adobe πιθανότατα ήλπιζε ότι τα νέα της ενοποίησης και της εξαγοράς ενός αντιπάλου θα μπορούσαν να της δώσουν ώθηση.

Η εξαγορά έρχεται με τη μορφή μιας συμφωνίας που είναι μισή μετρητά και μισή μετοχές, είπε η Adobe, και θα περιλαμβάνει επίσης 6 εκατομμύρια επιπλέον περιορισμένες μονάδες μετοχών που θα παραχωρηθούν στον Διευθύνοντα Σύμβουλο και τους υπαλλήλους της Figma που θα κατοχυρωθούν για τέσσερα χρόνια μετά το κλείσιμο. Αναμένεται να κλείσει το 2023, «με την επιφύλαξη της λήψης των απαιτούμενων ρυθμιστικών εγκρίσεων και την ικανοποίηση άλλων όρων κλεισίματος, συμπεριλαμβανομένης της έγκρισης των μετόχων της Figma».

Δείτε ακόμα: Microsoft: Windows, Adobe zero-day exploits για ανάπτυξη του Subzero
Figma

Ο σχεδιασμός και η κατασκευή πρωτοτύπων, για άτομα και ομάδες, που εκτελούνται σε ένα πολύ βελτιωμένο και μοντέρνο περιβάλλον που βασίζεται στο cloud, είναι τα δυνατά σημεία του προϊόντος της Figma και έχει συγκεντρώσει περίπου 4 εκατομμύρια χρήστες μέχρι σήμερα. Εν τω μεταξύ, η Adobe χτίζει και εξαγοράζει μια σειρά από επιχειρήσεις στον ευρύτερο κόσμο της ψηφιακής δημιουργίας, και αυτό την έχει οδηγήσει όχι μόνο στο ευρύτερο και γενικότερο φάσμα του σχεδιασμού, αλλά και στο μάρκετινγκ και σε άλλους τομείς που γειτνιάζουν με το σχεδιασμό στη μεγαλύτερη αλυσίδα δημιουργίας. Το DNA της Adobe είναι σχεδιασμένο ωστόσο και έχει δημιουργήσει εμβληματικά προϊόντα σε τομείς όπως η απεικόνιση (όπως το Photoshop), οι γραμματοσειρές, η εικονογράφηση, το βίντεο και το 3D και άλλα.

Η ιδέα τώρα θα είναι να δημιουργηθεί μια απρόσκοπτη σύνδεση μεταξύ αυτών και της Figma, ουσιαστικά δημιουργώντας τη ως την εγγενή πλατφόρμα για να τα φέρει όλα μαζί. Η Adobe, φυσικά, είχε ήδη κάτι τέτοιο, με τη μορφή AdobeXD. Δεν είναι σαφές τι θα συμβεί με αυτό όταν κλείσει αυτή η συμφωνία.

Δείτε επίσης: Πώς να εκκαθαρίσετε τη λίστα πρόσφατων αρχείων στο Adobe Photoshop

Η συμφωνία στρέφει σίγουρα τα φώτα στα άλλα μεγάλα ονόματα στον κόσμο του ψηφιακού σχεδιασμού. Συγκεκριμένα, θα είναι ενδιαφέρον να δούμε τι θα ακολουθήσει για εταιρείες όπως η Canva και η Sketch.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS