ΑρχικήinetΤο TikTok θα λανσάρει λειτουργία live shopping στις ΗΠΑ

Το TikTok θα λανσάρει λειτουργία live shopping στις ΗΠΑ

Σύμφωνα με τους Financial Times, το TikTok σχεδιάζει να φέρει τη λειτουργία live shopping “TikTok Shop” στη Βόρεια Αμερική χρησιμοποιώντας τεχνολογία εξωτερικής ανάθεσης. Σύμφωνα με πληροφορίες, θα κυκλοφορήσει “τον επόμενο μήνα με μεγάλα brands” έτσι ώστε να επωφεληθούν οι χρήστες από τις γιορτινές αγορές.

Δείτε επίσης: Ο αντιπρόεδρος της Apple αποχωρεί μετά από χυδαίο σχόλιο σε βίντεο του TikTok

TikTok live shopping

Το TikTok Shop βασίζεται σε μια παρόμοια, επιτυχημένη λειτουργία live shopping της αδερφής εφαρμογής Douyin στην Κίνα η οποία είναι διαθέσιμη και σε Ταϊλάνδη, Μαλαισία, Βιετνάμ, Σιγκαπούρη, Φιλιππίνες και Ινδονησία. Πέρυσι, η λειτουργία TikTok Shop κυκλοφόρησε στο Ηνωμένο Βασίλειο – τη μόνη χώρα με διαθεσιμότητα εκτός της Ασίας.

Δείτε επίσης: Το TikTok παραβίασε την ιδιωτική ζωή των παιδιών;

Ένα παρόμοιο χαρακτηριστικό στο Douyin φέρεται να έχει φιλοξενήσει 9 εκατομμύρια live ecommerce broadcasts το μήνα, πουλώντας πάνω από 10 δισεκατομμύρια προϊόντα σε ένα μόνο έτος από τον Μάιο του 2021 έως τον Μάιο του 2022 — τριπλάσια από το προηγούμενο έτος. Ωστόσο, το TikTok Shop δεν τα πήγε τόσο καλά στο Ηνωμένο Βασίλειο και εξαιτίας αυτού, το TikTok ανέβαλε την προγραμματισμένη κυκλοφορία του και σε άλλες χώρες της Ευρώπης.

Η υποκείμενη τεχνολογία υποτίθεται ότι θα παρέχεται από την αμερικανική εταιρεία TalkShopLive, η οποία θα υποστηρίζει και livestreams από influencers και brands. Οι συμφωνίες βρίσκονται ακόμη υπό συζήτηση και «δεν έχουν υπογραφεί συμβόλαια», αναφέρει η FT.

Το TikTok δεν αρνήθηκε ούτε επιβεβαίωσε την επερχόμενη διαθεσιμότητα στις ΗΠΑ. «Όταν πρόκειται για την επέκταση της αγοράς για το TikTok Shop, καθοδηγούμαστε πάντα από τη ζήτηση και εξερευνούμε συνεχώς νέες και διαφορετικές επιλογές για το πώς μπορούμε να εξυπηρετήσουμε καλύτερα την κοινότητά μας, τους δημιουργούς και τους εμπόρους σε αγορές σε όλο τον κόσμο», είπε η εταιρεία στην FT. «Αυτές οι προσπάθειες περιλαμβάνουν την εξερεύνηση συνεργασιών που υποστηρίζουν περαιτέρω μια απρόσκοπτη εμπειρία ecommerce για τους εμπόρους, η οποία αποτελεί σημαντικό μέρος του οικοσυστήματος μας».

Δείτε επίσης: Το TikTok λανσάρει το κουμπί «dislike» comment σε όλους

Η αναφορά έρχεται μόλις μια ημέρα αφότου το Facebook εγκατέλειψε τη δική του λειτουργία Live Shopping. Το Facebook ζητά τώρα από τους εμπόρους να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους μέσω Reels, Reels ads και product tagging στα Instagram Reels. Πέρυσι, το TikTok άρχισε να δοκιμάζει μια καρτέλα Shopping, επιτρέποντας στους επαγγελματίες χρήστες να προσθέτουν τα προφίλ τους, να συγχρονίζουν τους καταλόγους προϊόντων τους και να συνδέονται με τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα. Έχει επίσης στο παρελθόν πραγματοποιήσει πιλοτικό live shopping στις ΗΠΑ, κυρίως με τη Walmart.

Πηγή πληροφοριών: engadget.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS