ΑρχικήinetΗ Uber δοκιμάζει τις διαφημίσεις push notification

Η Uber δοκιμάζει τις διαφημίσεις push notification

Η Uber λάνσαρε πρόσφατα το νέο της διαφημιστικό τμήμα και τα in-app ads, αλλά φαίνεται ότι οι διαφημίσεις αυτές δεν παραμένουν εντός της εφαρμογής.

Δείτε επίσης: Uber και Motional συνεργάζονται για να λανσάρουν robotaxis

uber

Δείτε επίσης: Uber: Πρώην στέλεχος κρίθηκε ένοχο για απόκρυψη παραβίασης δεδομένων

Αντίθετα, διαφημίσεις από άλλες εταιρείες αποστέλλονται ως ειδοποιήσεις push, προς μεγάλη απογοήτευση ορισμένων χρηστών της Uber.

Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, οι άνθρωποι μπήκαν στο Twitter για να μοιραστούν screenshot των διαφημίσεων που έλαβαν, συμπεριλαμβανομένης μιας από την Peloton που ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής. Ένα από τα κύρια παράπονα είναι ότι αυτές οι ειδοποιήσεις αποστέλλονται ακόμη και όταν οι χρήστες δεν χρησιμοποιούν την εφαρμογή.

Όταν η Uber ανακοίνωσε για πρώτη φορά το πρόγραμμα διαφημίσεων εντός της εφαρμογής, παρέλειψε να αναφέρει το ενδεχόμενο οι διαφημίσεις να είναι παρεμβατικές.

Η Uber αναφέρει ότι αυτή η δοκιμή ήταν περιορισμένη και ότι οι χρήστες μπορούν να διαχειριστούν τις ρυθμίσεις ειδοποιήσεων στο κινητό τους στην καρτέλα Privacy, στη συνέχεια, να επιλέξουν το Notifications στην εφαρμογή.

Δείτε επίσης: Uber hacked: Παραβιάστηκαν εσωτερικά συστήματα

Με τις διαφημίσεις εντός της εφαρμογής της Uber, τα brands έχουν τη δυνατότητα να προβάλλουν σε έναν χρήστη διαφορετικές διαφημίσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής του. Αυτές οι “διαφημίσεις ταξιδιού” μπορούν να εμφανίζονται ενώ ο χρήστης περιμένει το αυτοκίνητό του, κατά τη διάρκεια της διαδρομής του και όταν φτάνει στον προορισμό του. Τα brands έχουν ακόμη τη δυνατότητα να προσαρμόζουν κάθε διαφήμιση ειδικά για τους χρήστες, λαμβάνοντας υπόψη πτυχές όπως το ιστορικό ταξιδιού ή η γεωγραφική θέση. Ωστόσο, δεν είναι σαφές αν η Uber χρησιμοποιεί παρόμοια δεδομένα κατά τη διαμόρφωση των διαφημίσεων push notification.

Για όσους δεν γνωρίζουν πως λειτουργεί η Uber και γιατί είναι επιτυχημένη

Ένας από τους κύριους λόγους της επιτυχίας της Uber είναι η ευκολία της εφαρμογής της. Με μερικά μόνο πατήματα στο smartphone σας, μπορείτε να παραγγείλετε μια διαδρομή από οπουδήποτε στον κόσμο. Η εφαρμογή Uber παρέχει επίσης εκ των προτέρων εκτιμώμενο χρόνο αναμονής και τιμές κομίστρου, ώστε να μην υπάρχουν εκπλήξεις όταν φτάνει η διαδρομή σας. Και αν χρειαστεί να αλλάξετε τα σχέδιά σας, η ακύρωση ενός Uber είναι εύκολη και δωρεάν.

Πηγή πληροφοριών: techcrunch.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://secnews.gr
Be the limited edition.
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS