ΑρχικήinetΗ Ferrari επαναφέρει το Soft Top στο Roma Spider 2024

Η Ferrari επαναφέρει το Soft Top στο Roma Spider 2024

Η Ferrari δημιούργησε κάτι πραγματικά ξεχωριστό με την κάμπριο έκδοση του κουπέ με κινητήρα V-8, η οποία σηματοδοτεί την επιστροφή στα σχέδια με μπροστινό κινητήρα και μαλακό καπό που πρωτοεμφανίστηκαν το 1969. Με αυτή την ιστορική κίνηση, αντικατέστησε το προηγούμενο μοντέλο Portofino M.
Ferrari Roma Spider
  • Η Ferrari αφαίρεσε την οροφή από το όμορφο κουπέ Roma για να δημιουργήσει το Roma Spider 2024, διάδοχο του Portofino M.
  • Η σχεδίαση παραμένει ως επί το πλείστoν η ίδια, αλλά η Ferrari επανασχεδίασε την πίσω αεροτομή, πρόσθεσε έναν εκτροπέα ανέμου και ενίσχυσε το πλαίσιο και το αμάξωμα.
  • Το Roma Spider εξακολουθεί να παράγει 612 ίππους από τον turbocharged V-8 3,9 λίτρων του.

Για πρώτη φορά μετά το 1969 με τη 365GTS/4 μια Ferrari με εμπρόσθιο κινητήρα θα έχει υφασμάτινη οροφή. Σήμερα η Ferrari παρουσίασε την Roma Spider, κόβοντας την οροφή του κομψού V8 coupe της και μετατρέποντας την σε μια μαλακή οροφή που μαζεύεται. Η Roma Spider αντικαθιστά το Portofino M στο lineup της Ferrari.

Δείτε επίσης: Ferrari Gran Turismo: Ψηφιακό Vision μοντέλο με 1.000 ίππους

Ευτυχώς η Ferrari, άφησε το εξωτερικό ανέγγιχτο σχετικά, με την Roma Spider να κρατάει το μακρύ καπό και τις ομαλές καμπύλες του coupe αδερφού της. Η μαλακή οροφή μπορεί να σηκωθεί μέσα σε 13,5 δευτερόλεπτα σε ταχύτητες μέχρι 37 mph και είναι κατασκευασμένη χρησιμοποιώντας ειδικά υφάσματα πολλαπλών στρώσεων. Η πίσω αεροτομή επανασχεδιάστηκε και για οδήγηση χωρίς σκέπαστρο με 3 θέσεις που αυξάνουν το downforce για γρηγορότερη οδήγηση. Η Ferrari επίσης ενίσχυσε το πίσω του σασί και ισχυρίζεται πως η Roma Spider είναι μόνο 185 pounds πιο βαριά από το coupe.  

Πρόταση: Tesla Model 3: Eντοπίστηκε καμουφλαρισμένο πρωτότυπο

Τα χαρακτηριστικά της καμπίνας είναι το ίδιο σοφιστικέ όσο της αρχικής Roma, με μια 8.4 ίντσες κάθετη οθόνη και μια μεταλλική πλάκα για «λεβιέ» ταχυτήτων που περιβάλλεται από δέρμα και faux-suede. Η Ferrari λέει πως τα κουμπιά του τιμονιού έχουν αναθεωρηθεί για πιο εύκολη χρήση και το κουμπί εκκίνησης φωτίζεται κόκκινο. Η Ferrari πρόσεξε να μειώσει τον θόρυβο του αέρα και τις αναταράξεις όταν η οροφή είναι κλειστή με ένα 5mm αεροδυναμικό στοιχείο στην πάνω μεριά του παρμπρίζ και ένα εκτροπέα ανέμου που εμφανίζεται όταν γυρίζει η κεφαλή των πίσω καθισμάτων με το πάτημα ενός κουμπιού. Προφανώς αυτό δεν ανοίγει με άτομα στα πίσω καθίσματα αλλά δεδομένου τον στενών χώρων στο πίσω μέρος της Roma δεν φαντάζει ιδιαίτερα πρόβλημα.

Η καρδιά της Roma Spider δεν έχει αλλάξει, με ένα turbocharged 3.9 λίτρα V8 κινητήρα ακόμα να «χτυπάει» και να δίνει 612 ιπποδύναμη και 561 pounds-feet ροπή στέλνοντας τα μέσω ενός αυτόματου διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων στους πίσω τροχούς. Η Ferrari δείχνει μικρές αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων που βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα των καυσίμων και η Roma Spider κυκλοφορεί με την τελευταία έκδοση του Slide Slip Control συστήματος που διαχειρίζεται το traction και την σταθερότητα και επιτρέπει για πιθανά drifts.

Διαβάστε επίσης: Σχεδόν κάθε Ferrari που πωλήθηκε από το 2005 ανακαλείται

πηγή πληροφοριών: caranddriver.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://secnews.gr
Be the limited edition.
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS