ΑρχικήYoutubeΚολοσσιαίος αστεροειδής θα έρθει πιο κοντά στη Γη απ' ό,τι έχει έρθει...

Κολοσσιαίος αστεροειδής θα έρθει πιο κοντά στη Γη απ’ ό,τι έχει έρθει ποτέ το φεγγάρι

Το Σάββατο 25 Μαρτίου, ένας αστεροειδής-μαμούθ, θα περάσει από τη Γη σε απόσταση όση η μισή από τη Σελήνη!

Δείτε επίσης: NASA: Ο αστεροειδής 2023 DW μπορεί να χτυπήσει τη Γη το 2046
αστεροειδής

Ευτυχώς, ο αστερoειδής 2023 DZ2 θα κάνει ένα ασφαλές ταξίδι δίπλα από τον πλανήτη μας με την εντυπωσιακή ταχύτητα των 28.044 km/h, όπως αναφέρει το EarthSky. Οι ουράνιοι παρατηρητές του βόρειου ημισφαιρίου που διαθέτουν τηλεσκόπια 15 εκατοστών ή μεγαλύτερα έχουν τη συναρπαστική ευκαιρία να παρατηρήσουν αυτόν τον διαστημικό βράχο το βράδυ της Παρασκευής 24 Μαρτίου. Συντονιστείτε στο Virtual Telescope Project αυτό το Σάββατο το βράδυ στις 7:30μμ EDT (23:30 UTC) για μια ζωντανή μετάδοση του αστεροειδούς!

Από το βόρειο ημισφαίριο, ο αστεροειδής θα εμφανίζεται ως ένα αστέρι στον νοτιοανατολικό ουρανό, ακριβώς ανατολικά του Ωρίωνα, των αστερισμών Canis Major και Canis Minor. Στις 25 Μαρτίου, θα φτάσει τη πλησιέστερη προσέγγισής του στις 19:52 UTC.

Τον Φεβρουάριο του 2023, οι αστρονόμοι του Αστεροσκοπείου La Palma στα Κανάρια Νησιά έκαναν μια αξιοσημείωτη ανακάλυψη – έναν αστεροειδή που εκτιμάται ότι έχει πλάτος μεταξύ 44 και 99 μέτρων. Αυτή η βαρυσήμαντη ανακάλυψη θα μπορούσε να αποδειχθεί καθοριστική για την κατανόηση του σύμπαντος από την ανθρωπότητα! Καθώς διασχίζει την τροχιά της Γης, ο αστερoειδής αυτός έχει ταξινομηθεί ως ουράνιο σώμα κατηγορίας Apollo.

Δείτε ακόμα: Ανακαλύφθηκε αστεροειδής «δολοφόνος» που ταξιδεύει προς τη Γη

Αν και δεν είμαστε βέβαιοι για την ακριβή προέλευση του 2023 DZ2, πολλοί αστεροειδείς που περιφέρονται κοντά στη Γη προέρχονται από τη ζώνη αστεροειδών μεταξύ Άρη και Δία. Αυτά τα αντικείμενα πιθανόν απομακρύνθηκαν λόγω αλληλεπιδράσεων με τον Δία.

Ευτυχώς, το Virtual Telescope Project έχει υπολογίσει ότι ο αστερoειδής θα παραμείνει σε ασφαλή απόσταση 173.000 χιλιομέτρων από τη Γη. Με την τρέχουσα γνώση της τροχιάς του 2023 DZ2, οι πιθανότητες είναι 1 στις 430 να συγκρουστεί με τον πλανήτη μας. Ενώ οι αστρονόμοι συνεχίζουν να ερευνούν την τροχιά του αστεροειδούς, πιστεύεται ότι αυτή η μικρή πιθανότητα θα καταστεί σύντομα άχρηστη. Ο αστεροειδής περιστρέφεται γύρω από τον ήλιο με περίοδο 3,17 ετών.

Δείτε επίσης: Τεράστιος αστεροειδής πέρασε κοντά από τη Γη

Αν και ο αστεροειδής DZ2 του 2023 δεν αποτελεί άμεσο κίνδυνο για τη Γη, το πρόγραμμα Sentry του Κέντρου Μελετών για τη Γη της NASA παρακολουθεί 24 άλλα γνωστά αντικείμενα που μπορεί να έχουν απειροελάχιστες πιθανότητες να χτυπήσουν τον πλανήτη μας τα επόμενα χρόνια.

Absenta Miahttps://secnews.gr