ΑρχικήinetΕυρώπη: Η Zoom προσφέρει τοπική αποθήκευση δεδομένων στους premium πελάτες

Ευρώπη: Η Zoom προσφέρει τοπική αποθήκευση δεδομένων στους premium πελάτες

Η Zoom ανακοίνωσε ένα πλήθος χαρακτηριστικών και υπηρεσιών που εστιάζουν στην προστασία της ιδιωτικής ζωής, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να κατευνάσει τους πελάτες που ανησυχούν για το πού βρίσκονται τα δεδομένα τους.

zoom

Με την Ευρώπη να προωθεί μια ατζέντα ψηφιακής κυριαρχίας, οι αμερικανικές εταιρείες προσπαθούν να πείσουν τους πελάτες τους σε όλη την ήπειρο ότι θα παραδώσουν περισσότερο έλεγχο στην αποθήκευση και την επεξεργασία δεδομένων. Το AWS cloud unit της Amazon ανακοίνωσε πρόσφατα τη δέσμευσή της για ψηφιακή κυριαρχία, ενώ η TikTok βρίσκεται στη διαδικασία ανοίγματος τοπικών κέντρων δεδομένων. Η Microsoft και η Google δίνουν προσοχή στις αυξανόμενες εκκλήσεις να φέρουν τα δεδομένα πιο κοντά εκεί όπου τα χρειάζονται οι πελάτες τους.

Και σε αυτό το πλαίσιο, η Zoom αποκάλυψε σήμερα ότι θα υποστηρίζει την τοπική αποθήκευση δεδομένων στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο (ΕΟΧ), όπου οι premium πελάτες (δηλαδή οι πελάτες που πληρώνουν) μπορούν να επιλέξουν συγκεκριμένα δεδομένα από τα webinars, τις συναντήσεις και τα εργαλεία ομαδικής συνομιλίας για αποθήκευση σε τοπικά κέντρα δεδομένων – στην Ευρώπη αυτό περιλαμβάνει το Άμστερνταμ, τη Φρανκφούρτη, τη Λειψία και τη Ζυρίχη. Ωστόσο, η Zoom επιβεβαίωσε ότι τα δεδομένα ενδέχεται να εξακολουθήσουν να κοινοποιούνται με τα U.S. operations σε πολύ συγκεκριμένες ή “εξαιρετικές” περιπτώσεις, όπως αυτές που σχετίζονται με την εμπιστοσύνη και την ασφάλεια.

Για την υποστήριξη αυτής της επέκτασης, η Zoom δήλωσε ότι θα δημιουργήσει και μια ειδική ομάδα τεχνικής υποστήριξης για τους Ευρωπαίους πελάτες που θα επιλέξουν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα.

Οι διαχειριστές της εταιρείας μπορούν να παρακολουθούν πότε τα αρχεία καταγραφής εξάγονται και διαγράφονται. Έχει επίσης λανσάρει ένα νέο εργαλείο, το οποίο βρίσκεται στον ίδιο πίνακα ελέγχου απορρήτου με τη λειτουργία παραμονής δεδομένων, για να βοηθήσει τους διαχειριστές να ανταποκριθούν στα αιτήματα των υποκειμένων των δεδομένων. Αυτό αποτελεί βασική αρχή κανονισμών όπως ο ευρωπαϊκός GDPR και ο αντίστοιχος της Καλιφόρνιας, ο CCPA, οι οποίοι έχουν σχεδιαστεί για να διασφαλίζουν ότι οι χρήστες ενός προϊόντος μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα που κατέχει μια εταιρεία γι’ αυτούς και να ζητούν τη διαγραφή ορισμένων δεδομένων.

Πηγή πληροφοριών: techcrunch.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://secnews.gr
Be the limited edition.
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS