ΑρχικήinetKawasaki: Οι πρώτες ηλεκτρικές μηχανές της είναι έτοιμες

Kawasaki: Οι πρώτες ηλεκτρικές μηχανές της είναι έτοιμες

Kawasaki

Μάθαμε για πρώτη φορά για τις επερχόμενες ηλεκτρικές μοτοσικλέτες δρόμου της Kawasaki πέρυσι στην έκθεση μοτοσικλετών EICMA του Μιλάνου 2022. Και τώρα φαίνεται ότι οι δύο ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες είναι έτοιμες για την πρεμιέρα. Οι μοτοσυκλέτες φαίνεται να χρησιμοποιούν παρόμοιο σώμα με τις αντίστοιχες βενζινοκίνητες μοτοσυκλέτες 400cc, τις Ninja 400 και Z400. Ωστόσο, οι τροχοί και τα φρένα φαίνεται να είναι δανεισμένα από τα ελαφρώς χαμηλότερης ισχύος Ninja 300 και Z300.

Δείτε επίσης: Kawasaki: Θα κυκλοφορήσουν τρεις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες το 2022

Όταν η Kawasaki ανακοίνωσε τις μοτοσυκλέτες πέρυσι, η ισχύς τους αναμενόταν στα 11 kW (14,75 hp). Οι αιτήσεις για την ομολογιακή έγκριση της αυστραλιανής έκδοσης αναφέρουν την ισχύ στα 9 kW (12 hp).

Το ζεύγος των ηλεκτρικών μοντέλων έχει ξεκινήσει η αδειοδότηση στην Αυστραλία, όπως αναφέρει το Motorcycle.com. Σύμφωνα με τα αρχεία αδειοδότησης, τα δύο μοντέλα ηλεκτρικής μοτοσικλέτας έχουν λάβει την ονομασία Ninja e-1 και Z e-1.

Σύμφωνα με τις καταθέσεις, τα βάρη αναφέρονται ως 135 kg (298 lb.) για το μοντέλο Z e-1 και 140 kg (309 lb.) για το Ninja e-1. Ωστόσο, δεν είναι σαφές αν αυτό περιλαμβάνει τις δύο αφαιρούμενες μπαταρίες που η Kawasaki είχε δηλώσει προηγουμένως ότι θα τροφοδοτούσαν τις μοτοσικλέτες. Η εταιρεία έχει δηλώσει ότι δύο μπαταρίες βάρους 12 kg (26 lb.) θα τροφοδοτούν τις μοτοσικλέτες και θα είναι αφαιρούμενες για φόρτιση. Μαζί, θα ανέρχονται σε 3 kWh.

Αυτή είναι μια σχετικά μικρή μπαταρία για μια ηλεκτρική μοτοσικλέτα, που σημαίνει ότι αυτές οι μοτοσικλέτες θα έχουν μικρές εμβέλειες στην πόλη και περιορισμένες τελικές ταχύτητες.

Πρόταση: Kawasaki Heavy Industries: Προειδοποιεί για πιθανή παραβίαση δεδομένων

Kawasaki

Αυτό θα μπορούσε να σηματοδοτήσει την πρώτη ηλεκτρική μοτοσικλέτα δρόμου μαζικής αγοράς από ιαπωνική εταιρεία μοτοσικλετών.

Οι τέσσερις μεγάλοι κατασκευαστές μοτοσικλετών στην Ιαπωνία, που αποτελούνται από τις Kawasaki, Honda, Yamaha και Suzuki, έχουν ιστορικά καθυστερήσει όταν πρόκειται για την ανάπτυξη ηλεκτρικών μοτοσικλετών. Αν και η καθεμία έχει δείξει κάποιο επίπεδο προόδου με πρωτότυπα, καμία δεν έχει ακόμη φτάσει στην εμπορική διάθεση μιας πλήρους μεγέθους ηλεκτρικής μοτοσικλέτας εκτός από τα μικρότερα ηλεκτρικά σκούτερ.

Συγκριτικά, αμερικανικές εταιρείες όπως η Zero Motorcycles πωλούν ηλεκτρικές μοτοσικλέτες για πάνω από μια δεκαετία, ενώ παλαιές εταιρείες όπως η Harley-Davidson (και η εταιρεία LiveWire) έχουν σχεδόν μισή δεκαετία πωλήσεων ηλεκτρικών μοτοσικλετών στο ενεργητικό τους. Η ιταλική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών μοτοσικλετών Energica έχει επίσης σχεδόν μια δεκαετία πωλήσεων, ανταγωνιζόμενη σπορ μοτοσικλέτες υψηλών προδιαγραφών όπως η Ducati.

Ωστόσο, όλες αυτές οι μοτοσικλέτες διαθέτουν μπαταρίες τουλάχιστον 14 kWh, πράγμα που σημαίνει ότι αυτές οι μοτοσικλέτες Kawasaki των 3 kWh θα μπορούσαν να κυλήσουν με ένα μικρό μέρος της απόδοσης της μπαταρίας και του κινητήρα των αμερικανικών και ιταλικών αντιπάλων.

Διαβάστε επίσης: Ducati: Γιατί δε θα κατασκευάσει ακόμα ηλεκτρικές μηχανές

πηγή πληροφοριών:electrek.co

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS