ΑρχικήinetΤα Robotaxis μπορούν τώρα να δουλεύουν στους δρόμους του San Francisco 24/7

Τα Robotaxis μπορούν τώρα να δουλεύουν στους δρόμους του San Francisco 24/7

robotaxi

Η California ενέκρινε την ολοήμερη επί πληρωμή υπηρεσία robotaxi στο San Francisco, επιτρέποντας απεριόριστους στόλους self-driving αυτοκινήτων. Η απόφαση ελήφθη από την Επιτροπή Δημοσίων Υπηρεσιών της California σε απάντηση των αιτήσεων της Cruise και της Waymo, παρά τις αντιρρήσεις των αξιωματούχων του San Francisco και ορισμένων κατοίκων. Ενώ τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό ήταν δημοφιλή στους πρώτους δοκιμαστές, έχουν επίσης προκαλέσει κυκλοφοριακή συμφόρηση και άλλες διαταραχές. Η πόλη ζήτησε από την CPUC να επιβραδύνει την ανάπτυξη των self-driving αυτοκινήτων και να απαιτήσει από τις εταιρείες να παρέχουν περισσότερα δεδομένα σχετικά με τη συμπεριφορά των οχημάτων τους στους δρόμους. Η ψηφοφορία αναβλήθηκε κατά δύο μήνες, καθώς οι αρμόδιοι της επιτροπής συγκέντρωναν περισσότερες πληροφορίες.

Δείτε επίσης: Tesla: Σχεδιάζει νέο ηλεκτρικό «ρομποταξί» με φουτουριστική εμφάνιση

Η έγκριση της ολοήμερης επί πληρωμή υπηρεσίας robotaxi είναι ένα σημαντικό βήμα για την Cruise και τη Waymo προς τη μετατροπή των επενδύσεών τους σε βιώσιμη επιχείρηση. Η έγκριση επιτρέπει στη Waymo να λειτουργεί με ταχύτητες έως 65 μίλια/ώρα και στην Cruise έως 35 μίλια/ώρα στην πόλη, χωρίς περιορισμό στο μέγεθος των στόλων τους. Η Waymo σχεδιάζει να προσκαλέσει σταδιακά περισσότερους από 100.000 ανθρώπους που βρίσκονται σε λίστα αναμονής για την υπηρεσία robotaxi να κάνουν βόλτες. Η αρμόδια επόπτης της CPUC, Darcie Houck, προειδοποίησε τις εταιρείες ότι η έγκριση συνοδεύεται από τεράστια ευθύνη και ότι η ασφάλεια πρέπει να είναι η πρώτη τους προτεραιότητα. Η CPUC και το Τμήμα Μηχανοκίνητων Οχημάτων της California θα μπορούσαν να ανακαλέσουν ή να αλλάξουν τις απαιτήσεις αδειοδότησης των εταιρειών, ενώ έχει ζητηθεί τρίμηνος έλεγχος με τους χειριστές robotaxi, τους αξιωματούχους του San Francisco και το προσωπικό της επιτροπής.

Η Επιτροπή Δημόσιων Υπηρεσιών της California εξέδωσε ψήφισμα στο οποίο αναφέρει ότι δεν είχε αρκετές πληροφορίες για να συμπεράνει ότι τα robotaxi λειτουργούσαν επικίνδυνα στην πόλη. Η Επιτροπή θα πιέσει για την επικαιροποίηση των απαιτήσεων συλλογής δεδομένων των εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών σχετικά με μη προγραμματισμένες στάσεις και αλληλεπιδράσεις με τις πρώτες βοήθειες. Η Cruise και η Waymo λειτουργούν ήδη επί πληρωμή, χωρίς οδηγό, υπηρεσίες μεταφοράς με ταξί στη μητροπολιτική περιοχή του Phoenix, όπου η κυβέρνηση της πολιτείας της Arizona έχει ως επί το πλείστον εξαιρεθεί από τη ρύθμιση της τεχνολογίας αυτόνομων οχημάτων. Ο αξιόπιστος καιρός της California, οι πολυπληθείς πόλεις, το πλεόνασμα τεχνολογικού ταλέντου και οι πρώτοι σε εθνικό επίπεδο κανονισμοί AV την καθιστούν ελκυστική πρόκληση για τους προγραμματιστές self-driving αυτοκινήτων. Η Cruise και η Waymo σχεδιάζουν να επεκτείνουν τις υπηρεσίες self-driving και σε άλλες πόλεις, όπως το Los Angeles, το Dallas, το Austin, το Miami, την Atlanta και το Nashville.

Πρόταση: Zoox: Το Robotaxi της Amazon μετέφερε επιβάτες σε δημόσιους δρόμους

Η ψήφος της Επιτροπής για την έγκριση είναι απίθανο να τερματίσει τις αντιδράσεις των εκπροσώπων της πόλης. Το Τμήμα Μεταφορών του Los Angeles και η Πυροσβεστική Υπηρεσία του San Francisco έχουν εκφράσει ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια των self-driving αυτοκινήτων. Η Δημοτική Υπηρεσία Μεταφορών του San Francisco έχει επίσης επικρίνει έντονα τα self-driving αυτοκίνητα, με τον διευθυντή μεταφορών της να τα παρομοιάζει με έναν αλλοπρόσαλλο ηλικιωμένο οδηγό. Η Cruise και η Waymo έχουν αναφέρει συνολικά 235 περιστατικά ρομποτικής κυκλοφορίας μέσα σε έξι μήνες, αλλά οι επικριτές λένε ότι οι εταιρείες δεν είναι διαφανείς σχετικά με το πού και πότε τα οχήματά τους κολλάνε. Παρά τις ανησυχίες αυτές, ορισμένοι κάτοικοι και κρατικές και τοπικές ομάδες πιστεύουν ότι τα robotaxi υπόσχονται πολλά για τις κοινότητές τους, με ορισμένους ομιλητές στην ακρόαση να λένε ότι η τεχνολογία αυτόνομων οχημάτων θα μπορούσε να κάνει τους δρόμους πιο ασφαλείς.

Ορισμένοι παρατηρητές πιστεύουν ότι η νέα τεχνολογία των robotaxi θα δώσει στα άτομα με αναπηρία μεγαλύτερη ανεξαρτησία σε μια πόλη όπου η συγκοινωνία και το ride-hail μπορεί να είναι αναξιόπιστα, μεροληπτικά και ακριβά. Ο διευθύνων σύμβουλος του μη κερδοσκοπικού κέντρου της τοπικής γειτονιάς Telegraph Hill Neighborhood Center, Nestor Fernandez II, ελπίζει ότι τα self-driving αυτοκίνητα θα αποτελέσουν μια ακόμη επιλογή για τη μετακίνηση των ηλικιωμένων. Σύμφωνα με προηγούμενες άδειες, η Cruise και η Waymo λειτούργησαν περίπου 550 αυτοκίνητα χωρίς οδηγό στο San Francisco, αλλά δεν μετέφεραν όλοι επιβάτες. Η σημερινή απόφαση των ρυθμιστικών αρχών της California σημαίνει ότι οι εταιρείες θα μπορούν να λειτουργούν απεριόριστο αριθμό ρομποτικών αυτοκινήτων που χρεώνουν για τις διαδρομές στους δρόμους του San Francisco, αλλά η μετάβαση σε μια ολοκληρωμένη υπηρεσία ταξί θα πάρει χρόνο. Ο διευθύνων σύμβουλος της Cruise, Kyle Vogt, αναγνώρισε τον πιθανό αντίκτυπο της τεχνολογίας στις θέσεις εργασίας των επαγγελματιών οδηγών και δήλωσε ότι η Cruise έχει την ευθύνη να προειδοποιήσει την κυβέρνηση και τις ρυθμιστικές αρχές για την πιθανή αναστάτωση.

Διαβάστε επίσης: Το Σαν Φρανσίσκο θέλει να σταματήσει τη ραγδαία ανάπτυξη των ταξί χωρίς οδηγό

πηγή πληροφοριών:wired.com

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS