ΑρχικήsecurityTesla: Πρώτη στη λίστα της Mozilla με τις πιο «creepy» βιομηχανίες

Tesla: Πρώτη στη λίστα της Mozilla με τις πιο «creepy» βιομηχανίες

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη, το μη κερδοσκοπικό Ίδρυμα της Mozilla αξιολόγησε τα αυτοκίνητα ως τη “χειρότερη κατηγορία προϊόντων” όσον αφορά το απόρρητο των δεδομένων. Αυτή η αξιολόγηση επιδιώκει να αναδείξει τη σημασία της προστασίας των δεδομένων, με βάση τα ευρήματα της έρευνας.

Δείτε επίσης: Tesla: Xρεώνει τώρα 1.000 δολάρια για το αμφιλεγόμενο τιμόνι της
Tesla

Το ερευνητικό τμήμα Privacy Not Included εξετάζει μια ευρεία γκάμα θεμάτων, από έξυπνες οικιακές συσκευές έως εφαρμογές υγείας και ευεξίας. Με ακρίβεια και λεπτομέρεια, εξετάζει κάθε πτυχή για να διασφαλίσει την απόλυτη προστασία των προσωπικών δεδομένων. Ωστόσο, από τις 25 μάρκες αυτοκινήτων που μελέτησε η ερευνητική ομάδα, καμία δεν πέρασε τις εξετάσεις. Στην κορυφή της λίστας με τα χειρότερα από τα χειρότερα βρίσκονται οι Tesla, Nissan και Hyundai, οι οποίες αναδείχθηκαν ως οι πιο αναξιόπιστες μάρκες.

Η Tesla ανακρίθηκε για τη μη αξιόπιστη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και βρέθηκε ένοχη, καθιστώντας τη δεύτερη εταιρεία που αξιολογήθηκε από τη Mozilla και απέτυχε σε κάθε δοκιμή απορρήτου που πραγματοποιήθηκε. Αυτό συμβαίνει επειδή η αυτόματη λειτουργία πιλοταρίσματος με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης έχει προκαλέσει πολλούς θανάτους και εκατοντάδες ατυχήματα. Μεταξύ των εταιρειών όπως η Nissan και η Kia, αναφέρεται ότι μπορούν να συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τη σεξουαλική σας δραστηριότητα και την προσωπική σας ζωή, ενώ η Hyundai υποσχέθηκε να συμμορφωθεί με τα “νόμιμα αιτήματα, είτε επίσημα είτε άτυπα“, προκειμένου να μοιραστεί τις πληροφορίες σας με την κυβέρνηση και τις αρχές επιβολής του νόμου.

Δείτε ακόμα: Tesla Model 3 Highland: Λεπτομερής ματιά στη νέα έκδοση

Mozilla

Αυτή η κατάσταση αφήνει τη Renault, τη Dacia και τη BMW ως τις επιλογές αυτοκινήτων που προκαλούν λιγότερη ανησυχία. Οι ερευνητές δεν μπόρεσαν να επιβεβαιώσουν εάν η Renault, η οποία είναι επίσης ιδιοκτήτρια της Dacia, κρυπτογραφεί τα δεδομένα που συλλέγει και ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της νομοθεσίας περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων. Αν και οι πρακτικές της δεν είναι οι χειρότερες σε σύγκριση με άλλες εταιρείες. Η BMW βρέθηκε ψηλότερα στη λίστα γιατί, όπως υποστηρίχθηκε από τους ερευνητές, δεν αναφέρει ρητά ότι πωλεί δεδομένα σε τρίτους για διαφημιστικούς σκοπούς, σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές που το παραδέχονται ανοικτά. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που συνέβαλαν στην ανώτερη θέση της BMW στη λίστα.

Δείτε επίσης: Tesla Cybertruck: Εντοπίστηκε σε δρόμο να ρυμουλκεί μεγάλο τρέιλερ

Ωστόσο, κάθε αυτοκινητοβιομηχανία συλλέγει μεγάλο όγκο προσωπικών δεδομένων, τα οποία συχνά κοινοποιούνται ή πωλούνται σε τρίτους. Οι ερευνητές αφιέρωσαν 600 ώρες αναλύοντας τις πολιτικές απορρήτου, ερευνώντας τη λειτουργία της εφαρμογής και συνεργαζόμενοι άμεσα με τις ίδιες τις εταιρείες αυτοκινήτων για να καθορίσουν τα επίπεδα απορρήτου. Κατέληξαν ωστόσο, στο συμπέρασμα ότι αυτή ήταν μία από τις πιο σύνθετες κατηγορίες που είχαν δοκιμάσει.

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS