ΑρχικήGamingYouTube Premium Διευρύνει την Παρουσία του με τα Playables

YouTube Premium Διευρύνει την Παρουσία του με τα Playables

Το YouTube εισέρχεται ελαφρώς στον κόσμο του gaming με την κυκλοφορία περισσότερων από 30 μικρών παιχνιδιών.

Η YouTube εισέρχεται στον χώρο των παιχνιδιών, τουλάχιστον για τους συνδρομητές του Premium. Η πλατφόρμα προσφέρει στους Premium χρήστες πρόσβαση σε μια συλλογή διαδικτυακών παιχνιδιών, γνωστών ως "Playables

Η YouTube εισέρχεται στον χώρο των παιχνιδιών, τουλάχιστον για τους συνδρομητές του Premium. Η πλατφόρμα προσφέρει στους Premium χρήστες πρόσβαση σε μια συλλογή διαδικτυακών παιχνιδιών, γνωστών ως “Playables,” που μπορούν να παιχτούν απευθείας στην εφαρμογή του κινητού ή στην εφαρμογή desktop. Η εταιρεία προσέφερε αρχικά αυτήν τη δυνατότητα σε επιλεγμένους χρήστες τον Σεπτέμβριο, με τους Premium συνδρομητές να λαμβάνουν ειδοποίηση για τα Playables πέρυσι. Οι συνδρομητές που επιλέγουν να συμμετάσχουν μπορούν να παίξουν 37 μικρά παιχνίδια που διαμένουν εντός της πλατφόρμας, χωρίς την ανάγκη λήψης ή εγκατάστασης. Η ειδοποίηση αναφέρει ότι η διαθεσιμότητα των παιχνιδιών θα διαρκέσει έως τις 28 Μαρτίου 2024. Προς το παρόν, οι Premium συνδρομητές μπορούν να βρουν τη συλλογή παιχνιδιών στην ενότητα “Playables” στην καρτέλα “Explore.”

Δείτε επίσης: Tips & Tricks για να ξεκλειδώσετε λειτουργίες του iPhone

Η κίνηση της YouTube ακολουθεί μια τάση non-gaming εταιρειών που εξετάζουν τη δυνατότητα επέκτασής τους στον κόσμο των παιχνιδιών. Παρά τα μεταβλητά αποτελέσματα που έχουν επιτύχει άλλες εταιρείες, όπως η Google με την υπηρεσία της Stadia και η Amazon με τη δωρεάν εκδοχή παιχνιδιών, η YouTube προσπαθεί να επιτύχει στο χώρο. Αν και άλλες προσπάθειες δεν έχουν καταλήξει σε μεγάλη επιτυχία, η YouTube φαίνεται να επιδιώκει νέους τρόπους διασκέδασης για τους χρήστες της Premium υπηρεσίας της.

Youtube Playables

Το YouTube προστίθεται στη λίστα των τεχνολογικών εταιρειών που δεν είναι εξειδικευμένες στον χώρο των παιχνιδιών αλλά επιδιώκουν να επεκταθούν σε αυτόν, με ανάμικτα αποτελέσματα. Η Google, μετά από χρόνια ενθουσιασμού, αποσύρθηκε επίσημα από την υπηρεσία της Stadia τον Ιανουάριο. Πριν από λίγες εβδομάδες, η Amazon ανακοίνωσε μείωση πάνω από 130 θέσεων εργασίας στον τομέα των δωρεάν παιχνιδιών και ανακοίνωσε ότι θα επικεντρωθεί ξανά στις προσπάθειές της. Το 2021, το TikTok προέβλεπε ένα “σημαντικό έμβασμα” στα παιχνίδια, μόνο για την ByteDance να ανακοινώσει τη Δευτέρα ότι θα απολύσει περίπου 1.000 εργαζομένους στη μονάδα των παιχνιδιών της.

Δείτε ακόμα: OnePlus 12 με Snapdragon 8: Ντεμπούτο στην Κίνα στις 5 Δεκεμβρίου

Παρόλα αυτά, το περιορισμένο ιστορικό δεν αποτρέπει άλλες τεχνολογικές εταιρείες από το να προωθούν τις προσπάθειές τους στον χώρο των παιχνιδιών. Η δοκιμή της Meta με τα Instant Games διαρκεί περίπου επτά χρόνια. Τον τρέχοντα μήνα, η πλατφόρμα εισήγαγε ένα νέο μοντέλο διανομής που επιτρέπει στους προγραμματιστές να δημοσιεύουν προδοκιμαστικές εκδόσεις των παιχνιδιών τους απευθείας στο Facebook. Η Netflix έχει κυκλοφορήσει παιχνίδια αποκλειστικά στα κινητά (με διάφορες κριτικές) και σχεδιάζει να επεκταθεί στα παιχνίδια στον χώρο του cloud – αν και πιθανότατα θα πάρει κάποιον καιρό πριν είναι διαθέσιμα στο ευρύ κοινό.

Οι δοκιμές που διεξάγει η YouTube δεν αποτελούν κάτι πρωτόγνωρο· συχνά, η πλατφόρμα εξετάζει λειτουργίες σε χρήστες που πληρώνουν προτού αποφασίσει εάν θα τις ενσωματώσει μόνιμα. Εκτός από τα Playables, οι συνδρομητές του Premium μπορούν επίσης να δοκιμάσουν το χαρακτηριστικό συνομιλητικής τεχνητής νοημοσύνης της YouTube, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με τα βίντεο που παρακολουθούν.

Οι συνδρομητές που επιλέγουν να συμμετάσχουν μπορούν να παίξουν 37 μικρά παιχνίδια που διαμένουν εντός της πλατφόρμας, χωρίς την ανάγκη λήψης ή εγκατάστασης

Τα Playables της YouTube φαίνεται να μην απευθύνονται τόσο σε σοβαρούς gamers όσο σε χρήστες που έχουν συνδρομή. Η εταιρεία αύξησε την τιμή του Premium προγράμματος κατά 2 δολάρια το καλοκαίρι, και παρόμοιες αυξήσεις τιμών παρατηρήθηκαν και σε άλλες υπηρεσίες ροής, όπως Netflix, Apple, Amazon κ.ά. Καθώς αυξάνονται οι τιμές αυτών των υπηρεσιών, ορισμένοι χρήστες μπορεί να αποφασίσουν να ακυρώσουν τις συνδρομές τους. Ενώ είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι κάποιος θα εγγραφεί στο YouTube Premium μόνο για τα Playables, αυτά ενδέχεται να πείσουν ορισμένους χρήστες που διστάζουν να διατηρήσουν τη συνδρομή τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Πηγή πληροφοριών: https://www.theverge.com

spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS