ΑρχικήGamingΤο Stalker 2 βραβεύεται ως το 'Most Wanted' παιχνίδι

Το Stalker 2 βραβεύεται ως το ‘Most Wanted’ παιχνίδι

Κατά τη διάρκεια του Most Wanted του PC Gaming Show, παρουσιάστηκαν τα 25 πιο συναρπαστικά επερχόμενα παιχνίδια για PC, όπως ψηφίστηκαν από το Συμβούλιο – μια συλλογή από 70 επαγγελματίες της βιομηχανίας, κριτικούς και επηρεαζόμενους. Η κορυφαία επιλογή του συμβουλίου φέτος, το πιο επιθυμητό από τα πιο επιθυμητά, είναι το Stalker 2, το πολυαναμενόμενο επόμενο μέρος του κλασσικού FPS (First Person Shooter) της GSC Game World.

Δείτε επίσης: Dragon’s Dogma 2: Ένα από τα καλύτερα Action-RPG του 2024!

“Η εγγραφή αυτού του βίντεο φαίνεται σχεδόν αληθοφανής”, λέει ο Ευγένιος Γκριγκόροβιτς, CEO της GSC Game World και game director του Stalker 2, στην ομιλία του για το βραβείο. “Το να είμαι εδώ αποδεικνύει ότι διάφορα στοιχεία πολύ μεγαλύτερα από εμένα συντονίστηκαν για να συμβεί αυτή η στιγμή.

Είναι εύκολο να δούμε γιατί είναι τόσο πολυαναμενόμενο. Το τελευταίο παιχνίδι στη σειρά, το Stalker: Call of Pripyat, κυκλοφόρησε το 2009, αλλά παραμένει ένα κλασικό παιχνίδι για τους οπαδούς του PC gaming. Στο φετινό PC Gamer Top 100, βρίσκεται στη θέση 76. “Καταγράφει την εμπειρία του να είσαι ένας scavenger (Ένα άτομο που αναζητά και συλλέγει πεταμένα αντικείμενα ονομάζεται συνήθως “scavenger”. Οι σκαβεντζερ συχνά ψάχνουν για αντικείμενα με αξία ή χρησιμότητα μεταξύ αυτών που άλλοι έχουν πετάξει, όπως σε κάδους απορριμμάτων ή εγκαταλειμμένα μέρη) και κυνηγός θησαυρών σε έναν κόσμο που ουσιαστικά δεν θέλει να σε έχει εκεί, καλύτερα από οτιδήποτε άλλο έχω παίξει”, είπε ο Josh Wolens του PCG την εποχή εκείνη. Ως σειρά, το Stalker ήταν πάντα αδιαπραγμάτευτο στον σχεδιασμό του – ένα αδιαπραγμάτευτο shooter όπου πρέπει να σεβαστείς τον φόβο του παράξενου, ακτινοβολημένου κόσμου που παλεύεις να επιβιώσεις.

“Πριν πολλά χρόνια, όταν ο προορισμός που είχαμε σχεδιάσει ολοκληρώθηκε, εσείς αρνηθήκατε να αφήσετε τη Ζώνη,” λέει ο Γκρίγκοροβιτς, ευχαριστώντας τους οπαδούς που κράτησαν το Stalker στις καρδιές τους για περισσότερο από δέκα χρόνια. “Την εμπλούτισατε με ιστορίες, αγάπη και ζωή, εξασφαλίζοντας ότι η κληρονομιά συνεχίζεται μέσα από τα χρόνια. Μας δείξατε ότι υπάρχουν ακόμη στόχοι προς επίτευξη και ιστορίες προς αφήγηση. Ο παθιασμένος σας ενθουσιασμός μας οδήγησε καθ’ όλη τη διαδρομή, και δεν μπορώ ποτέ να εκφράσω αρκετή ευγνωμοσύνη γι’ αυτό. Θεωρώ αυτό το βραβείο ένα σύμβολο της ανθεκτικής σας εμπιστοσύνης.”

Δείτε επίσης: Splatoon 3: Η Nintendo Ανακοινώνει το Frosty Fest Event

Κατά τη διάρκεια του φετινού Gamescom, είχα την ευκαιρία να παίξω ένα σύντομο, 15λεπτο δοκιμαστικό του Stalker 2. Μέσα σε λίγα λεπτά, δέχτηκα επίθεση από μια μεταλλαγμένη σκυλίτσα, χωρίστηκα από μία αόρατη ανωμαλία και έλαβα ακτινοβολία αφού στάθηκα πολύ κοντά σε μια ακτινοβολούμενη λίμνη. Η Ζώνη είναι εξίσου εχθρική όπως πάντα, προστατεύοντας τους θησαυρούς της με θανατηφόρες απειλές και αυστηρές, ανθυγιεινές συνθήκες. Είναι ακαταμάχητα σκοτεινή και απειλητική, ακόμη περισσότερο από τα προηγούμενα παιχνίδια χάρη στα πολύ καλύτερα γραφικά και το σκοτεινό, ατμοσφαιρικό φωτισμό.

“Το Stalker 2 αποτελεί το μεγαλύτερο και πιο πολύπλοκο παιχνίδι στις ζωές μας,” συνεχίζει ο Γκρίγκοροβιτς. “Ήταν φιλόδοξο από την αρχή, αλλά εξελίχθηκε σε κάτι απόλυτα προκλητικό. Έχει ακραία σημασία και μια βαθιά προσωπική σύνδεση για εμάς, δημιουργημένο ανάμεσα στις πιο άγχουσες συνθήκες που μπορεί να φανταστεί κανείς, συμπεριλαμβανομένης της πανδημίας, του πολέμου, της εκκένωσης, των κυβερνοεπιθέσεων, των απειλών ζωής και άλλων.”

Όσο ενθουσιασμένοι κι αν είμαστε για το Stalker 2, είναι επίσης σημαντικό να αναγνωρίσουμε τις συνθήκες δημιουργίας του. Τον Φεβρουάριο του περασμένου έτους, η Ρωσία ξεκίνησε μια παράνομη εισβολή στην Ουκρανία. Για μήνες μετά την έναρξή της, η πόλη του Κιέβου – όπου εδρεύει η GSC Game World – ήταν στόχος των ρωσικών δυνάμεων, υφίσταντας πυροβολισμούς αρτιλλερίας και επανειλημμένες εισβολές. “Η εργάσιμη ημέρα ξεκινά με σειρήνα,” είπε ο Anton Kukhtytski της GSC σε ένα βίντεο που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια του Xbox Showcase αυτό το καλοκαίρι. “Κατά τη διάρκεια των βομβαρδισμών, τρέχουμε στο καταφύγιο.”

Η ανάπτυξη του παιχνιδιού επαναπροωθήθηκε ενώ η GSC εκκένωνε τους υπαλλήλους και μετεγκαταστάθηκε το στούντιο στην Πράγα. Λόγω αυτών των δυσκολιών που αντιμετώπισε η ομάδα, το Stalker 2 έχει ακόμη μεγαλύτερη σημασία για εμάς. “Ο πόλεμος συνεχίζεται στην Ουκρανία,” λέει ο Γκρίγκοροβιτς. “Αυτοί που πολεμούν αυτή τη στιγμή στην πρώτη γραμμή, συμπεριλαμβανομένων των υπαλλήλων της GSC, είναι πραγματικοί ήρωες. Δεν ήταν όλοι εκπαιδευμένοι γι’ αυτό. Αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν κι αλλιώς.”

Δείτε επίσης: Αξιολογούμε το SteamWorld Build

“Το Stalker 2 ήταν σημαντικό για μας ακόμη πριν τον πόλεμο, αλλά τώρα αποτελεί ένα εθνικό προϊόν που στοχεύει να μεταδώσει το ανίκητο πνεύμα της Ουκρανίας στον κόσμο. “Σήμερα γιορτάζουμε τη νίκη μας εδώ, ενώ ταυτόχρονα προσπαθούμε για την απόλυτη νίκη της πατρίδας μας στο μέλλον. Είμαι υπερβολικά ευτυχισμένος που αναγνωρίζω ότι το Stalker 2 εισέρχεται στον τελικό στάδιο ανάπτυξης. Οι συναδέλφοι Stalkers θα ενωθούν σύντομα ξανά στη Ζώνη. Σας ευχαριστούμε όλους γι’ αυτό το βραβείο.”

Παρά τις δύσκολες συνθήκες που πέρασε η ομάδα, το Stalker 2 προορίζεται να κυκλοφορήσει το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους. Δεν μπορούμε να περιμένουμε να επιστρέψουμε στη Ζώνη – να αντιμετωπίσουμε αντιμέτωπα τα τρόμους και τα μυστήρια ενός από τα πιο πρωτότυπα και ξεχωριστά περιβάλλοντα στον κόσμο του PC gaming.

Πηγή: pcgamer.com

spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS