ΑρχικήUpdatesToyota: Προσθέτει προσωμοίωση χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Toyota: Προσθέτει προσωμοίωση χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Toyota φαίνεται να προχωρά με το σχέδιό της να προσθέσει μια προσομοίωση χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων στα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.

Toyota

Μια νέα αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας βελτιώνει την οδηγική εμπειρία και μπορεί να ικανοποιήσει οδηγούς που απολαμβάνουν τη χειροκίνητη οδήγηση με ηλεκτρικά οχήματα.

Διαβάστε περισσότερα: Toyota: Παραβίαση δεδομένων επηρεάζει προσωπικά και οικονομικά στοιχεία

Έχει περάσει λίγο περισσότερο από ένα χρόνο από τότε που πρωτοάκουσαν φήμες για ένα ψεύτικο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων που εφηύρε η Toyota. Ορισμένες πατέντες χρονολογούνταν από το 2017. Ωστόσο, πρόσφατα η Toyota αποφάσισε να επανεξετάσει την ιδέα αυτού του συστήματος, το οποίο ονομάζει “χειροκίνητη ιδέα BEV”. Στην Έκθεση Κινητικότητας της Ιαπωνίας που πραγματοποιήθηκε στα τέλη του περασμένου μήνα, παρουσίασε μια πρωτότυπη έκδοση του Lexus UX 300e που είχε το κιβώτιο ταχυτήτων και τον συμπλέκτη και λειτουργούσαν αμφότερα.

Toyota

Ο ενθουσιασμός που προέκυψε από το τεστ έδωσε στην εταιρεία το κίνητρο να προχωρήσει περαιτέρω.
Καθώς βρίσκεστε έξω από το όχημα, τα πράγματα λειτουργούν αθόρυβα, όπως ένα τυπικό ηλεκτρικό όχημα. Ωστόσο, μόλις μπείτε μέσα, μεταφερόμαστε στον κόσμο του Fast and Furious, με τον τεχνητό θόρυβο του κινητήρα να αναπαράγεται μέσω των ηχείων για να ζήσετε πλήρως την εμπειρία οδήγησης ενός κινητήρα με εσωτερική καύση. Όπως δήλωσε ο επικεφαλής μηχανικός των ηλεκτρικών οχημάτων της Lexus, Takashi Watanabe: “Από έξω, αυτό το όχημα είναι τόσο αθόρυβο όσο κάθε άλλο ηλεκτρικό όχημα. Ωστόσο, ο οδηγός μπορεί να απολαύσει όλες τις αισθήσεις ενός οχήματος με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων”. Αυτή η δυνατότητα μας προσφέρει μεγάλη χαρά και το έργο βρίσκεται τώρα σε σοβαρή ανάπτυξη.

Παρόλο που το αρχικό μοντέλο είχε μόλις έξι ταχύτητες, η Toyota το έχει αναβαθμίσει τώρα σε 14 ταχύτητες. Η αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, η οποία εντοπίστηκε από το Moto1.com, απεικονίζει ένα σύστημα με πλήρες φορτίο εξαιρετικά γρανάζια – το οποίο υπερβαίνει κατά διπλάσιο τον αριθμό των ταχυτήτων που συναντάμε σε ένα συνηθισμένο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Παρόλα αυτά, όλο αυτό αποτελεί μέρος του παιχνιδιού και οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν τον αριθμό των ταχυτήτων που επιθυμούν, αν οι 14 τους φαίνονται υπερβολικοί.

Δείτε σχετικά: Toyota: Η ransomware συμμορία Medusa απειλεί να διαρρεύσει δεδομένα

Toyota

Χωρίς αμφιβολία, η ιδέα ενός ψεύτικου κιβωτίου ταχυτήτων είναι μια τεχνοτροπία, αλλά υπάρχει κάποιο επιχείρημα ότι αυτό θα μπορούσε να προσφέρει μια διασκεδαστική πινελιά, ειδικά για ηλεκτρικά αγωνιστικά αυτοκίνητα. Ωστόσο, η ομαλή και αθόρυβη οδήγηση ενός ηλεκτρικού οχήματος δεν αποτελεί ένα από τα πιο εκθαμβωτικά χαρακτηριστικά του; Επιπλέον, παρά το γεγονός ότι η Toyota ήταν η πρωτοπόρος στην υβριδική τεχνολογία με το Prius, δεν παρουσίασε κανένα αποκλειστικά ηλεκτρικό μοντέλο μέχρι το 2020.

Πηγή: electrek.co

spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS