ΑρχικήGamingΑκύρωση του Επόμενου Deus Ex και Μαζικές Απολύσεις

Ακύρωση του Επόμενου Deus Ex και Μαζικές Απολύσεις

Deus Ex: Mankind Divided

Η Embracer Group Ακυρώνει το Νέο Παιχνίδι Deus Ex που Αναπτυσσόταν στην Eidos-Montréal η οποία αποκαλύπτει ότι απολύει 97 Υπαλλήλους

Αναταραχή στην Βιομηχανία Παιχνιδιών

Η Embracer Group ακύρωσε ένα νέο παιχνίδι Deus Ex που αναπτυσσόταν στην Eidos-Montréal, σύμφωνα με μια νέα αναφορά του Bloomberg. Παράλληλα με αυτήν την ακύρωση, η Eidos-Montréal, που είναι το στούντιο πίσω από το Marvel’s Guardians of the Galaxy του 2021 και τα Deus Ex: Human Revolution και Deus Ex: Mankind Divided, αποκάλυψε ότι απολύει 97 υπαλλήλους.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η Eidos-Montréal είχε εργαστεί σε αυτό το νέο ανακοινωθέν παιχνίδι Deus Ex για δύο χρόνια, και ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσει την παραγωγή αργότερα φέτος, σύμφωνα με πηγές που είναι εξοικειωμένες με το στούντιο. Φαίνεται ότι το ακυρωμένο παιχνίδι του στούντιο και οι επόμενες απολύσεις είναι μια ακόμη θυσία της Embracer, η οποία ακολουθεί το στούντιο μετά την ακύρωση συμφωνίας $2 δισεκατομμυρίων με την ομάδα Savvy Games Group που υποστηρίζεται από τη Σαουδική Αραβία πέρυσι.

Δείτε επίσης: To Horizon Forbidden West Complete Edition Έρχεται στα PC τον Μάρτιο

Deus Ex: Mankind Divided
Deus Ex: Mankind Divided
Deus Ex: Mankind Divided
Deus Ex: Mankind Divided

Η Eidos-Montréal δεν έχει ανταποκριθεί στο ακυρωμένο παιχνίδι Deus Ex, και είναι απίθανο να το κάνει. Ωστόσο, το στούντιο δημοσίευσε την παρακάτω δήλωση για τους 97 ανθρώπους που απολύθηκαν.

“Τα τελευταία 17 χρόνια, οι ομάδες μας στην Eidos έχουν εργαστεί σε μερικά από τα πιο αγαπημένα brands στη βιομηχανία, συνδυάζοντας βαθιά αφήγηση και καινοτομία σε μοναδικά παιχνίδια. Δημιουργήσαμε αξέχαστες πολυβραβευμένες εμπειρίες που είμαστε περήφανοι και γνωρίζουμε ότι οι συνεργάτες μας έχουν βάλει την καρδιά και την ψυχή τους σε όλα αυτά.”

“Η παγκόσμια οικονομική συγκυρία, οι προκλήσεις της βιομηχανίας μας και η ολοκληρωμένη αναδιάρθρωση που ανακοίνωσε η Embracer έχουν επηρεάσει τελικά το στούντιο μας. Πάρθηκε η δύσκολη απόφαση να απολυθούν 97 άτομα από τις ομάδες ανάπτυξης, την διοίκηση και τις υπηρεσίες υποστήριξης.”

Δείτε ακόμα: Η Sony απαιτεί το rebranding του Bloodborne Kart

“Εργαζόμαστε για να υποστηρίξουμε όλο το προσωπικό που επηρεάζεται από αυτήν τη μετάβαση. Αυτοί οι πολύ ταλαντούχοι, έμπειροι άνθρωποι εισέρχονται στην αγορά εργασίας, και θέλουμε να βρουν τα επόμενα τους εγχειρήματα και βοηθούμε σε αυτό.”

“Καθώς πλοηγούμαστε μέσα από αυτές τις δύσκολες στιγμές, η ευημερία της ομάδας μας είναι η προτεραιότητά μας και η συνεχής δέσμευσή μας στη δημιουργία παιχνιδιών που οι παίκτες θα μπορούν να απολαύσουν στο άμεσο μέλλον.”

“Στους παίκτες μας… πολλές φορές για μας δεν είναι μόνο τα παιχνίδια, αλλά και οι δημιουργοί τους που γιορτάζουμε και θαυμάζουμε. Η δέσμευσή μας είναι πάντα να δημιουργούμε τα καλύτερα παιχνίδια για τους εκπληκτικούς μας θαυμαστές και ακόμα και με αυτήν την αλλαγή στην αναδιάρθρωση, συνεχίζουμε να παλεύουμε για να παραδίδουμε αυτές τις εκπληκτικές εμπειρίες για να τις μοιραστούμε μαζί. Σας ευχαριστούμε για τη συνεχή υποστήριξη και τις καλές ευχές σας.”

Ο Κόσμος των Παιχνιδιών σε Κρίση: 2 Χρόνια Μαζικών Απολύσεων

Αυτές οι απολύσεις εντάσσονται σε μια σειρά άλλων αποκαρδιωτικών απολύσεων το 2024, που ανέρχονται σε περισσότερους από 5,500 μόνο στις πρώτες 29 ημέρες του έτους. Το στούντιο του remake του Destroy All Humans, Black Forest Games, αναφέρεται ότι απέλυσε 50 υπαλλήλους την προηγούμενη εβδομάδα, και η Microsoft ανακοίνωσε ότι θα απολύσει 1,900 υπαλλήλους στις ομάδες της Xbox, Activision Blizzard και ZeniMax την προηγούμενη εβδομάδα επίσης. Το στούντιο του Outriders, People Can Fly, απέλυσε περισσότερους από 30 υπαλλήλους την προηγούμενη εβδομάδα, και η εταιρεία πίσω από το League of Legends, Riot Games, απέλυσε 530 υπαλλήλους.

Δείτε επίσης: Η Generative AI στην Βιομηχανία των Video Games

Πρόσφατα μάθαμε ότι ο εκδότης του Lords of the Fallen, CI Games, απέλυσε το 10% του προσωπικού του, ότι η Unity θα απολύσει 1,800 άτομα μέχρι το τέλος του Μαρτίου, και ότι η Twitch απέλυσε 500 υπαλλήλους.

Μάθαμε επίσης ότι η Discord απέλυσε 170 υπαλλήλους, ότι υπήρξαν απολύσεις στην PTW, ένα στούντιο υποστήριξης που έχει συνεργαστεί με εταιρείες όπως η Blizzard και η Capcom, και ότι η εταιρεία που αναπτύσσει το SteamWorld, Thunderful Group, απέλυσε περίπου 100 άτομα. Αναφέρεται επίσης ότι ο developer του Dead by Daylight, Behaviour Interactive, απέλυσε επίσης 45 υπαλλήλους.

Το προηγούμενο έτος, περισσότεροι από 10,000 άνθρωποι στη βιομηχανία των παιχνιδιών ή σε σχετικές βιομηχανίες απολύθηκαν. Τον Ιανουάριο του περασμένου έτους, η Microsoft απέλυσε 10,000 υπαλλήλους στο πλαίσιο της συνεχούς εξαγοράς της Activision Blizzard, που ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο.

Το Striking Distance Studios, η ομάδα πίσω από το The Callisto Protocol του 2022, απέλυσε περισσότερους από 30 υπαλλήλους τον Αύγουστο του 2023. Τον ίδιο μήνα, ο developer των Mass Effect και Dragon Age, BioWare, απέλυσε 50 υπαλλήλους, συμπεριλαμβανομένων βετεράνων του στούντιο. Τον επόμενο μήνα, τον Σεπτέμβριο, το στούντιο που αναπτύσσει το Immortals of Aveum, η Ascendant Studios, απέλυσε περίπου το 45% του προσωπικού της, και η Epic Games, που αναπτύσσει το Fortnite, απέλυσε 830 υπαλλήλους.

Τον Οκτώβριο του περασμένου έτους, το στούντιο του The Last of Us, Naughty Dog, απέλυσε τουλάχιστον 25 υπαλλήλους, και η Telltale Games υπέστη απολύσεις, αν και ο ακριβής αριθμός των επηρεαζόμενων υπαλλήλων δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί. Το στούντιο που αναπτύσσει το Dreams, η Media Molecule, απέλυσε 20 υπαλλήλους τον τελευταίο Οκτώβριο.

Τον Νοέμβριο, η Amazon Games απέλυσε 180 μέλη του προσωπικού, η Ubisoft απέλυσε περισσότερους από 100 υπαλλήλους, η Bungie απέλυσε περίπου 100 προγραμματιστές και η Digital Bros, η εταιρεία-μητέρα της 505 Games, απέλυσε το 30% του προσωπικού της.

Το Δεκέμβριο, η Embracer Group έκλεισε το αναδιαρθρωμένο της στούντιο TimeSplitters, το Free Radical Design, και νωρίτερα μέσα στο έτος, η Embracer έκλεισε το στούντιο που αναπτύσσει το Saints Row, το Volition Games, ένα στούντιο με περισσότερα από 30 χρόνια ιστορίας ανάπτυξης. Λίγο πριν τις χειμερινές διακοπές, ο ιδιοκτήτης του Dungeons & Dragons και του Magic: The Gathering, η Hasbro, απέλυσε 1,100 υπαλλήλους.

Η βιομηχανία των παιχνιδιών θα νιώσει σίγουρα τις επιπτώσεις αυτών των φρικαλέων απολύσεων για χρόνια προς τα εμπρός. Η καρδιά του προσωπικού του Game Informer είναι μαζί με όλους όσους έχουν επηρεαστεί από απολύσεις ή κλεισίματα.

Πηγή: gameinformer

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS