ΑρχικήGamingHEROES OF THE STORM patch notes - Φεβρουάριος 2024

HEROES OF THE STORM patch notes – Φεβρουάριος 2024

HEROES OF THE STORM PATCH NOTES

Τα HEROES OF THE STORM PATCH NOTES του ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ έχουν φτάσει! – Δείτε παρακάτω όλες τις πληροφορίες.

Δείτε επίσης: PTR Patch στο Heroes of the Storm: Λεπτομέρειες

Γενικά

– Προστέθηκε η εμφάνιση του ποσοστού εμπειρίας που δίνεται στον εχθρό. Αυτό θα εμφανίζεται ως μωβ κείμενο που αιωρείται για τον παίκτη που έχει σκοτωθεί ο Ήρωάς του.

Ενημερώσεις Ισορροπίας

Ήρωες

  • Li Li

– Το Jug of 1,000 Cups αναβαθμίστηκε από 66 σε 75 στα επίπεδα θεραπείας.

  • Medivh

– Η διάρκεια του Mage Armor αυξήθηκε από 4 σε 5 δευτερόλεπτα.

– Το Mage Armor αυξήθηκε από 30 σε 40 Armor.

  • Nova

– Η πρόσθετη ανανέωση μάνα του Advanced Cloaking αυξήθηκε από 3 σε 6.

– Η διάρκεια του Anti-Armor Shells αυξήθηκε από 3 σε 4 δευτερόλεπτα.

Διορθώσεις Σφαλμάτων

Γενικά

– Διορθώθηκε μια απόκλιση αγκυρώσεων στην επιλογή ήρωα.

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε την εμφάνιση της προστασίας να μην εμφανίζεται σωστά στην Ανασκόπηση του Θανάτου.

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τα Hellbats και Gnolls να μειώνουν την πανοπλία των εχθρών πριν από την πρόκληση ζημιάς.

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τους ήρωες που χρησιμοποιούν μη τυπικές ικανότητες επίθεσης να εμφανίζουν εσφαλμένα οπτικά επιβεβαίωσης. Ορισμένοι Ήρωες θα έδειχναν ένα κόκκινο βέλος επιβεβαίωσης αντί για ένα πράσινο βέλος όταν κινούνταν.

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τη θέση του θανάτου να αποκαλύπτεται σε κοντινού θάμνους.

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τις χρονοδιακυμάνσεις των παικτών να συνεχίζονται να ανανεώνονται αφού καταστραφεί ένας Core.

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το δείκτη προειδοποίησης περιοχής των Sapper Mercenaries να παραμένει μετά την επίθεση.

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τον αριθμό των γεγονότων στην Ανασκόπηση του Θανάτου να ενημερώνεται για όλους τους παίκτες όταν δημιουργείται μια νέα Ανασκόπηση Θανάτου για οποιονδήποτε παίκτη.

Χάρτες

  • Blackheart’s Bay

– Οι θησαυροί πλέον περιλαμβάνουν ένδειξη προειδοποίησης για την τοποθεσία της νομισματικής γης. Η εμφάνιση συμβαίνει μόλις έχει εκτοξευτεί το νόμισμα και όχι πριν από την εκτόξευση του νομίσματος.

  • Lost Cavern

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τα minions να παρέχουν 1 XP όταν βρίσκονταν εντός εμβέλειας τους να πεθαίνουν.

Ήρωες

  • Abathur

– Οι στοίβες του Evolve Monstrosity είναι πλέον μια Ήρωική Αποστολή. Οι παίκτες θα μπορούν τώρα να δουν πόσες στοίβες έχει το Monstrosity στον πίνακα σκορ και όταν έχει πλήρεις στοίβες, θα εμφανίζει ένδειξη ολοκλήρωσης αποστολής.

– Το Toxic Nest δεν ενεργοποιείται πλέον από invulnerable εχθρούς.

  • Alarak

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε την Lightning Surge του Alarak να εμφανίζεται εσφαλμένα σε μεγάλη απόσταση.

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Last Laugh να θεραπεύει όταν τους έχει χορηγηθεί Spell leech. (Παράδειγμα: Nano Infusion από την Ana)

  • Ana

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Eye of Horus να χτυπάει invulnerable Ήρωες.

  • Anduin

– Η Divine Star Sword δεν θα καταστρέφεται πλέον όταν αφήνει τη βάση κατά τη διάρκεια της αρχής του παιχνιδιού.

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Piercing Light να θεωρεί το πρώτο χτύπημα ως το δεύτερο.

  • Anubarak

– Οι ζημιές του Burning Beetle του Anubarak επηρεάζονται πλέον από όλες τις μορφές τροποποίησης ζημιάς.

– Δεν είναι πλέον δυνατό να χρησιμοποιείται το Locust Swarm ενώ βρίσκεται πάνω στο Toy Train.

– Ενημέρωση των ακυρωτικών animations των Hardened Shields για να είναι όπως οι παρόμοιες οπτικές.

  • Artanis

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Target Purified να προκαλεί διπλάσιες ζημιές.

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Titan Killer να είναι ικανό να προκαλέσει ζημιές σε invulnerable στόχους όταν ενεργοποιείται από Twin Blades.

– Ενημέρωση των οπτικών της Spell Armor.

  • Arthas

– Το bonus θεραπείας του Legion of Northrend είναι πλέον προσθετικό.

– Το Rime τώρα έχει οπτική αποκλειστικότητα.

  • Auriel

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Searing Light να μην παρέχει ενέργεια όταν χτυπά έναν Προστατευμένο εχθρό.

  • Azmodan

– Η Bombardment δεν θα επιτεθεί πλέον σε αδρανείς Μισθοφόρους εκτός αν η επίθεση είναι εναντίον ενός αδρανούς Μισθοφόρου.

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τους Azmodan’s Demon Warriors να αφήνουν μόνιμα animation καύσης εάν σκοτώνονταν τη στιγμή που εμφανίζονταν.

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Tide of Sin να αφήνει οπτικές ενδείξεις στον τόπο του θανάτου.

– Το Globe of Annihilation δεν μπορεί πλέον να συσσωρεύεται από τα Possessed minions.

– Δεν είναι πλέον δυνατό να χτυπήσετε το Tide of Sin όταν είναι ήδη ενεργό.

  • Blaze

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τον Blaze να προκαλέσει επιπλέον ζημιά στους εχθρούς που χτυπιούνται από τα Flame Streams ενός άλλου Blaze.

  • Brightwing

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Phase Shift να ενεργοποιείται στον προηγούμενο στόχο.

  • Butcher

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Fresh Meat του Butcher να δημιουργεί κρέας από τους Possessed minions.

  • Cassia

– Ενημέρωση των ακυρωτικών animations των Hardened Shields για να είναι όπως οι παρόμοιες οπτικές.

  • Chen

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Stagger να θεραπεύει όταν τους έχει χορηγηθεί Spell leech. (Παράδειγμα: Nano Infusion από την Ana)

  • ChoGall

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Enraged Regeneration του Cho’Gall να εμφανίζεται εσφαλμένα στην Ανασκόπηση του Θανάτου.

  • Deathwing

– Προστέθηκε Κλείδωμα Κάμερας Κραυγής.

  • Deckard

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τη ζημιά του Ancient Blessings να μην κλιμακώνεται στους στόχους αν επιπλέουν ενώ είναι ενεργό.

– Περιλαμβάνεται η λέξη Potion στο κείμενο αναζήτησης για τον Deckard.

  • Dehaka

– Ενημέρωση των οπτικών της Spell Armor.

  • D.Va

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τα Liquid Cooling του D.Va να επαναφέρουν το σιντριβάνι στο ARAM εσφαλμένα.

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Nuclear Option να ενεργοποιείται σε ένα ήδη κατεστραμμένο Mech.

– Τα Micro Missiles δεν χτυπούν πλέον σε invulnerable στόχους.

– Το Pilot Mode μπορεί πλέον να δει το φορτίο του Self-Destruct.

  • E.T.C.

– Το Crowd Surfer τώρα εμφανίζει αιωρούμενο κείμενο για επιστροφή μάνα.

  • Falstad

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε την ενδεικτική ένδειξη του Flight του Falstad να μην εμφανίζεται πλέον μετά την επιλογή του Epic Mount.

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Sustained Winds να προκαλεί ζημιά σε invulnerable στόχους.

  • Garrosh

– Το Unrivaled Strength μπόνους είναι προσθετικό.

  • Gazlowe

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Xplodium Bomb να μην επηρεάζεται από τη μείωση του χρόνου επαναφοράς (cooldown) των συμμάχων.

  • Genji

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Strike at the Heart να μην εμφανίζει μια προεπισκόπηση ζημιάς.

– Το Swift Strike τώρα εμφανίζει αιωρούμενο κείμενο για επιστροφή μάνα.

– Ενημέρωση των οπτικών της Spell Armor.

  • Hanzo

– Το Ignore All Distractions τώρα θα εμφανίζει κείμενο ΑΣΤΟΧΟ! στην περίπτωση των Blind.

  • Hogger

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Hogg Wild του Hogger να είναι ορατό όταν ο Hogger είναι ορατός.

  • Imperius

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε στον Brightwing και Falstad να είναι στο εσφαλμένο ύψος μετά την Celestial Charge που τους Παγιδεύει και έναν τουλάχιστον άλλο έναν ήρωα.

  • Jaina

– Τα Frostbolts του Water Elemental θα συμπεριφέρονται πλέον συνεπώς με τα Frostbolts της Jaina.

  • Junkrat

– Τα Chattering Teeth τώρα θα κυνηγούν (αλλά δεν θα παγιδεύουν) τους invulnerable στόχους.

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τα Chattering Teeth να εφαρμόζονται στα Arming Steel Traps όταν επιλέγονταν.

  • Kerrigan

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Sharpened Blades να συσσωρεύεται από τα Possessed minions.

– Περιλαμβάνεται το Infested στο κείμενο αναζήτησης για τον Kerrigan.

  • Leoric

– Η επιστροφή μάνα του Skeletal Swing τώρα εμφανίζεται ως crit.

  • Li-Ming

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου ο Seeker επιλέγεται ενώ τα Magic Missiles βρίσκονται στον αέρα ενώ είναι επιλεγμένο το Force Armor.

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Force Armor να χορηγεί πολλαπλές στοίβες από την ίδια αναβολή των Magic Missiles.

  • Lucio

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τις ασπίδες του Sound Barrier να μην υποχωρούν αν ήταν επιλεγμένο το Bossa Nova ενώ ο στόχος ήταν προστατευμένος από αυτές.

  • Lunara

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Splintered Spear να μην εμφανίζεται σωστά ενώ ήταν Blinded ή εναντίον ενός εχθρού που αποφεύγει.

– Το Splintered Spear δεν θα επιτεθεί πλέον σε αδρανείς Μισθοφόρους εκτός αν η επίθεση ενεργοποιείται εναντίον ενός αδρανούς Μισθοφόρου.

  • Maiev

– Η πρώτη αναπήδηση του Naisha’s Memento μπορεί τώρα να αναπηδήσει σε αδρανείς Μισθοφόρους αν η επίθεση είναι εναντίον ενός αδρανούς Μισθοφόρου.

  • Mal’Ganis

– Περιλαμβάνεται το Vampire στο κείμενο αναζήτησης για τον Mal’Ganis.

  • Medivh

– Το Portal του Medivh είναι πλέον ένας μη έγκυρος στόχος για τις ικανότητες συμμάχων. (Παράδειγμα: Brightwing’s Blink Heal)

  • Mei

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου το The Big One δεν αποκτούσε το πλήρες όφελος του Slushball.

  • Mephisto

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Unspeakable Horror να απενεργοποιείται προσωρινά όταν ο στόχος απομακρύνεται.

  • Murky

– Το Egg Hunt Egg δεν θα σκοτώνεται πλέον με ένα χτύπημα από Δομές.

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Fishy Deal να συσσωρεύεται από τα Possessed minions.

  • Nazeebo

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Voodoo Ritual να συσσωρεύεται από τα Possessed minions.

  • Nova

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τις μπάρες ζωής των Holo Decoy να εμφανίζονται εσφαλμένα αφού χάσουν το Protected.

  • Orphea

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Ravenous Hunger να συσσωρεύεται από τα Possessed minions.

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Shadow Waltz να επιστρέφει μάνα πολλές φορές ανά χτύπημα.

  • Probius

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Spawning Minerals από τα Possessed minions.

– Περιλαμβάνεται ο Builder στο κείμενο αναζήτησης για τον Probius.

  • Qhira

– Ενημέρωση των οπτικών της Spell Armor.

  • Ragnaros

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Sulfuras Hungers να συσσωρεύεται από τα Possessed minions.

– Ενημέρωση των οπτικών της Spell Armor.

  • Raynor

– Το Execute Orders τώρα εμφανίζεται στην Ανασκόπηση του Θανάτου για την Hyperion που χτυπά.

  • Rehgar

– Βελτιωμένη Ανασκόπηση του Θανάτου για το Hunger of the Wolf.

  • Samuro

– Το Mirage τώρα λειτουργεί όπως άλλα Spell Armor Blocks.

  • Sgt. Hammer

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Orbital BFG να μην επηρεάζεται από μείωση της ζημιάς.

– Το Pulse Detonation Core θα αντικαταστήσει τα Spider Mines στην ανασκόπηση εάν επιλεγεί.

– Η ζημιά των Spider Mines τώρα τροποποιείται από τις τροποποιήσεις της Defense Matrix και της Ultimate Evolution.

– Η διάρκεια των Spider Mines θα συνεχίσει να τρέχει ενώ τα κυνηγούν.

– Τα Spider Mines δεν θα εκραγούν πλέον σε invulnerable στόχους, αλλά θα συνεχίσουν να τους κυνηγούν.

– Τα Spider Mines θα εμφανίσουν τη ζημιά τους όταν κάνετε κλικ στον Πίνακα Πληροφοριών τους.

  • Stitches

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Putrefaction να εμφανίζει αιωρούμενο κείμενο πολλές φορές ταυτόχρονα.

  • Stukov

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Weighted Pustule να μην εμφανίζει προεπισκόπηση ζημιάς.

  • Sylvanas

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Withering Fire να εμφανίζεται εσφαλμένα.

  • Tassadar

– Ένα πρόβλημα είχε το Twilight Archon που μπορούσε να χρησιμοποιήσει το Toy Train.

– Το Khaydarin Amulet θα ακυρωθεί αν ο στόχος είναι ένας αδρανής Μισθοφόρος.

  • Thrall

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Echo of the Elements να ενεργοποιείται από τα Possessed Minions και τις Hallucinations.

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Rolling Thunder να μην ενεργοποιείται από τις επιθέσεις του Tempest Fury.

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Wolf Pack να επαναφέρει λανθασμένα το Feral Spirit μετά από επαναφορά του Talent.

  • The Lost Vikings

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Nordic Attack Squad να μπορεί να προκαλέσει ζημιά σε invulnerable στόχους.

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα όπου η ζωή τους δεν τέθηκε στο πλήρες κατά το θάνατο.

  • Tracer

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Get Stuffed να μπορεί να εκτοξεύσει έναν στόχο πολλές φορές όταν το Melee εκτελείται με γρήγορη διαδοχή.

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε το Get Stuffed να εκτοξεύει πίσω τους στόχους με ασπίδες Pulse Bombs άλλων ήρωων που είναι τοποθετημένες πάνω τους.

– Το Locked and Loaded θα προκαλέσει τώρα τα Βασικά Χτυπήματα της Tracer να εμφανίζονται ως Κρίσιμα όταν είναι ενεργό.

– Το Ricochet μπορεί τώρα να αναπηδήσει σε αδρανείς Μισθοφόρους αν η επίθεση είναι κατά έναν αδρανή Μισθοφόρο.

  • Whitemane

– Περιλαμβάνεται το Chapeau στο κείμενο αναζήτησης για τον Whitemane.

  • Zagara

– Το Medusa Blades δεν θα επιτίθεται πλέον σε αδρανείς Μισθοφόρους εκτός αν η επίθεση ενεργοποιηθεί εναντίον ενός αδρανούς Μισθοφόρου.

– Η πρώτη αναπήδηση του Mutalisk τώρα μπορεί να αναπηδήσει σε αδρανείς Μισθοφόρους αν η επίθεση είναι εναντίον ενός αδρανούς Μισθοφόρου.

  • Zarya

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τα Βασικά Χτυπήματα να μην επηρεάζονται σωστά από τις τροποποιήσεις ταχύτητας επίθεσης.

  • Zeratul

– Διορθώθηκε ένα πρόβλημα που προκαλούσε τις ικανότητες Might of the Nerazim να θεραπεύουν για περισσότερη ζημιά από ό,τι είναι απαραίτητο με το Shadow Mending.

  • Zul’jin

– Το A Surprise For Ya! μπορεί τώρα να αναπηδήσει σε αδρανείς Μισθοφόρους αν η επίθεση είναι κατά έναν αδρανή Μισθοφόρο.

Πηγή: news.blizzard.com

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS