Για πρώτη φορά, η Νορβηγία χρησιμοποίησε ένα ημιηλεκτρικό φορτηγό με μπαταρία χωρητικότητας 1.000 kWh για τον καθαρισμό του χιονιού σε δύσκολα ορεινά περάσματα.
Η Νορβηγική Διοίκηση Δημόσιων Οδών δοκιμάζει ένα ηλεκτρικό φορτηγό ως μηχανισμό εκχιονισμού στον αυτοκινητόδρομο Ε6 πάνω από την οροσειρά Dovrefjell. Μετά από μια εβδομάδα δοκιμών, τα στατιστικά του φορτηγού είναι ενθαρρυντικά.
Διαβάστε ακόμη: Apple Car: Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Apple έρχεται το 2028
Παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες, η μπαταρία του φορτηγού μειώθηκε από 90% σε 28% μετά από σχεδόν εννέα ώρες στο δρόμο. Η κατανάλωση ενέργειας ανέρχεται σε 182 KWh ανά 100 km. Ο πιλότος δοκιμάζει επίσης πώς αντιμετωπίζει τις δύσκολες συνθήκες και εξερευνά τους καλύτερους τρόπους φόρτισής του. Αυτή η δοκιμή αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρικών οχημάτων στη διαχείριση των χειμερινών δρόμων και στηρίζει την προσπάθεια για την επίτευξη κλιματικών στόχων μέσω μείωσης των εκπομπών αερίων.
Στο Dovrefjell, δοκιμάζεται με επιτυχία το πρώτο ημιηλεκτρικό φορτηγό με μπαταρία 1000 kWh. Αυτό το φορτηγό, κατασκευασμένο από την ελβετική εταιρεία Designwerk Technologies AG σε ένα πλαίσιο Volvo FH, έχει αυτονομία 97 χιλιομέτρων, φορτίζεται με 50 τόνους και έχει συνολικό βάρος 21,6 τόνους. Αυτή η δοκιμαστική λειτουργία στο Dovrefjell αποτελεί μέρος ενός μεγαλύτερου σχεδίου στη Νορβηγία για τη δοκιμή ηλεκτρικών άροτρων σε χειμερινές συνθήκες. Η δράση επεκτείνεται επίσης και στη Σουηδία, με τη Σουηδική Οδική Διοίκηση να δοκιμάζει το ορισμό των μηδενικών εκπομπών σε ορισμένες περιοχές, όπως το Sandefjord.
Δείτε επίσης: Το πρώτο ηλεκτρικό πυροσβεστικό όχημα στην Arizona από την E-ONE
Σε αυτή την περιοχή, τα ηλεκτρικά φορτηγά με άροτρο έχουν γίνει συνηθισμένη εικόνα και αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητά τους με εντυπωσιακό τρόπο.
Πηγή: electrek.co