ΑρχικήGamingDragon’s Dogma 2: Ερωτήσεις & Απαντήσεις

Dragon’s Dogma 2: Ερωτήσεις & Απαντήσεις

Dragon’s Dogma 2

Η κυκλοφορία του Dragon’s Dogma 2 είναι σχεδόν εδώ (22 Μαρτίου) και πολλοί υποψήφιοι Arisen εξακολουθούν να έχουν καυτές ερωτήσεις σχετικά με το παιχνίδι.

Το Reno Gazette Journal και το USA Today Network πρόσφατα συναντήθηκαν με τον σκηνοθέτη του παιχνιδιού Dragon’s Dogma 2, Hideaki Itsuno, στα γραφεία της Capcom στο Σαν Φρανσίσκο των Ηνωμένων Πολιτειών, για να τους κάνουν μερικές ερωτήσεις σχετικά με το επερχόμενο RPG παιχνίδι.

Δείτε επίσης: Μέσα στο Σκοτάδι: Η Ανασκόπηση του The Outlast Trials

Ο Hideaki Itsuno της Capcom μιλά και απαντά σε ερωτήσεις σχετικά με το Dragon’s Dogma 2, συμπεριλαμβανομένου του frame rate του παιχνιδιού, του νέου συστήματος πανοπλίας, της εξερεύνησης και των classes.

Dragon’s Dogma 2
Dragon’s Dogma 2 Gameplay Screenshot

Jason Hidalgo, Reno Gazette Journal/USAT Network: Έτσι η πρώτη μου ερώτηση είναι μία που πολλοί άνθρωποι ρωτούν online. Θα έχει το Dragons Dogma 2 την επιλογή για 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο (fps) στις κονσόλες;

Hideaki Itsuno, Capcom: Για το Dragon’s Dogma 2, θα προσφέρουμε απόδοση ακαθόριστου frame rate περίπου 30 FPS ή πάνω στις κονσόλες. Για το PC, θα εξαρτηθεί από τα χαρακτηριστικά του. Ωστόσο, για τις κονσόλες, στοχεύουμε σε ένα ακαθόριστο frame rate περίπου και άνω από 30 FPS.

Dragon’s Dogma 2
Beastren Character

RGJ/USAT: Η επιλογή μεταξύ ανθρώπου ή Beastren χαρακτήρα επηρεάζει την ιστορία; Θα υπάρχουν πολλαπλές θέσεις χαρακτήρων ή περιοριζόμαστε σε ένα χαρακτήρα και ένα αρχείο αποθήκευσης;

Itsuno: Η κύρια ιστορία είναι η ίδια για τους δύο, είτε ο κύριος χαρακτήρας σας είναι ανθρώπινος είτε Beastren. Ωστόσο, μερικές μικρές λεπτομέρειες όσον αφορά το πώς προχωρά ο χαρακτήρας σας στο παιχνίδι και πώς οι άλλοι χαρακτήρες αντιμετωπίζουν τον χαρακτήρα σας – αυτές θα έχουν διαφορές ανάλογα με το αν ο κύριος χαρακτήρας σας είναι ανθρώπινος ή Beastren.

Σχετικά με την ερώτησή σας για πολλούς χαρακτήρες, το παιχνίδι περιλαμβάνει μια θέση αποθήκευσης. Είναι ένας χαρακτήρας ανά παίκτη και ένας κύριος Pawn ανά παίκτη. Ωστόσο, η εμφάνιση και τα χαρακτηριστικά τόσο του κυρίου παίκτη όσο και του κύριου Pawn μπορούν να τροποποιηθούν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, πηγαίνοντας σε συγκεκριμένες τοποθεσίες που επιτρέπουν αυτήν την επιλογή. Με βάση αυτό που μόλις αναφέραμε για τις μικρές διαφορές μεταξύ της επιλογής του κύριου χαρακτήρα σας ως ανθρώπου ή Beastren και το πώς οι άλλοι χαρακτήρες σας αντιλαμβάνονται, το ένα πράγμα που δεν μπορείτε να αλλάξετε είναι η φυλή του κύριου χαρακτήρα σας, είτε είναι άνθρωπος είτε Beastren. Αυτή είναι η μία πτυχή που δεν θα μπορείτε να αλλάξετε επειδή αυτό επηρεάζει το πώς σας αντιλαμβάνονται οι χαρακτήρες.

Δείτε ακόμα: Νέα εξέλιξη για το Ghost of Tsushima στο PC

Dragon’s Dogma 2

RGJ/USAT: Υπάρχουν πολλά παιχνίδια με μεγάλες περιοχές αλλά τίποτα να κάνεις ή σε στέλνουν απλά σε αποστολές ανάκτησης χωρίς ιστορία. Πώς σχεδιάσατε την εξερεύνηση για να είναι ενδιαφέρουσα;

Itsuno: Καταρχάς, δίνουμε μεγάλη έμφαση στην πυκνότητα του χάρτη. Όταν επισκέπτεστε για πρώτη φορά ένα μέρος, προσπαθούμε να το σχεδιάσουμε έτσι ώστε να μπορείτε να δείτε τον στόχο προς τον οποίο κατευθύνεστε, αλλά να μην υπάρχει ένας σαφής δρόμος. Αυτό βασίζεται στην ιδέα ότι, εάν πηγαίνετε σε ένα μέρος και μπορείτε να δείτε το δρόμο και είναι απλώς ένας ευθύς δρόμος, δεν είναι τόσο ενδιαφέρον να περάσετε από τον ευθύ δρόμο. Αλλά εάν μπορείτε να δείτε πού πηγαίνετε αλλά δεν είστε σίγουροι πώς θα φτάσετε εκεί, θα γίνετε λίγο πιο ενθουσιασμένοι. Όπως, Εντάξει, πώς θα φτάσω εκεί;

Επίσης, όσον αφορά την άφιξη σε έναν προορισμό, ετοιμάσαμε πολλούς διαφορετικούς δρόμους. Έχουμε επίσης ετοιμάσει σημεία επικέντρωσης κατά μήκος του δρόμου, έτσι ώστε να έχετε πολλές επιλογές και να είναι δύσκολο να τα εξερευνήσετε όλα μαζί. Έτσι, ακόμα κι αν επισκεφθείτε το ίδιο μέρος, οι εχθροί δεν εμφανίζονται με τον ίδιο τρόπο, αλλά εμφανίζονται με διαφορετικούς τρόπους, ώστε ακόμα κι αν επισκεφθείτε το ίδιο μέρος πολλές φορές, θα παρέχει αξία στον παίκτη.

Δείτε επίσης: Ο επόμενος Horizon τίτλος για το PS5, επιβίωσε

RGJ/USAT: Θα υπάρχει επιλογή για New Game Plus όπως το τελευταίο παιχνίδι; Και θα υπάρχουν προκλητικά τελικά περιεχόμενα όπως το Bitterback Isle;

Itsuno: Το τέλος του παιχνιδιού είναι κάτι που δεν μπορούμε να σχολιάσουμε τώρα επειδή δεν θέλουμε να το χαλάσουμε, οπότε παρακαλούμε να αναμένετε με ανυπομονησία.

RGJ/USAT: Έτσι, αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείτε να απαντήσετε σε καμία ερώτηση σχετικά με το αν θα επιστρέψει επίσης το Eternal Ferrystone;

Itsuno: Δεν ξέρω γι’ αυτό (γελά).

Dragon’s Dogma 2
Dragons’s Dogma 2 Sorcerer Class

RGJ/USAT: Ποιο είναι το αγαπημένο σας class στο παιχνίδι και γιατί;

Itsuno: Αρχικά, ο Sorcerer ήταν το αγαπημένο μου class, αλλά τελευταία, απολαμβάνω τον Warferer.

Προσωπικά, απολαμβάνω πολύ το multi casting, που είναι όταν πολλοί χαρακτήρες επικαλούνται μαγεία ταυτόχρονα. Μπορείτε να το κάνετε αυτό με τον Sorcerer και μπορείτε να το κάνετε και με τον Mage, και κάνει το ξόρκι πιο ισχυρό εάν το απελευθερώσετε ταυτόχρονα. Ωστόσο, εάν έχετε ένα party με τέσσερις Sorcerers, τότε η θεραπεία γίνεται αρκετά δύσκολη. Μπορεί πραγματικά να είναι αρκετά προκλητικό.

Αλλά εάν φτιάξετε ένα πάρτι με έναν Πολεμιστή συν Μάγους, τότε μπορείτε να θεραπεύετε ενώ κάνετε και multi casting. Βρίσκω αυτήν την ιδέα πραγματικά διασκεδαστική και συναρπαστική. Αλλά ναι, εάν σχηματίσετε ένα πάρτι σαν αυτό, οι λύκοι και οι hobgoblins θα καθαρίσουν το πάρτι σας. Είναι πραγματικά δυνατό εναντίον των αρχηγών, όμως.

Δείτε ακόμα: Dune: Awaking Φωτίζει το PS5 με Εντυπωσιακό Gameplay Επιβίωσης

RGJ/USAT: Μέχρι στιγμής, έχουν αποκαλυφθεί 10 classes. Υπάρχουν περισσότερες απογραφές από αυτές;

Itsuno: Έτσι, προς το παρόν, έχουν ανακοινωθεί 10 classes και αυτό είναι όσα έχουμε προγραμματίσει μέχρι στιγμής.

RGJ/USAT: Είστε σε θέση να μιλήσετε για τις αλλαγές στο σύστημα πανοπλίας και τους λόγους πίσω από αυτές; Φαίνεται ότι έχει απλοποιηθεί. Έχει εξαφανιστεί το εσώρουχο ή η στρώση ρούχων; Θα υπάρχει τελικά επιλογή transmog; Και θα μπορούσαν οι παίκτες να κάνουν προεπιλογές εξοπλισμού;

Itsuno: Για το Dragon’s Dogma 2, αλλάξαμε το σύστημα πανοπλίας και το απλοποιήσαμε με στόχο να διαλέγουν οι άνθρωποι διαφορετικά πράγματα για να έχουν περισσότερη οπτική ποικιλία. Ήθελαν να το ισορροπήσουν έτσι ώστε οι άνθρωποι να μην καταλήγουν πάντα να επιλέγουν τα ίδια πράγματα.

Προς αυτήν την κατεύθυνση, προσθέσαμε περισσότερη ποικιλία και απλοποιήσαμε το σύστημα. Αντί να έχουμε εσωτερικά και εξωτερικά, διαμερίσαμε τον εξοπλισμό για το άνω μέρος του σώματος και το κάτω μέρος του σώματος. Προσθέσαμε κράνη και κάπες. Υπάρχουν κάποιες προεπιλογές, αλλά γενικά, κάτι που συνέβαινε στο προηγούμενο παιχνίδι σε υψηλά επίπεδα ήταν ότι οι άνθρωποι θα πήγαιναν για τον ίδιο τύπο εξοπλισμού τελικά. Αυτή τη φορά κάναμε μια συνειδητή προσπάθεια να δημιουργήσουμε κάτι που ακόμα και σε υψηλά επίπεδα, οι άνθρωποι θα ενθαρρύνονταν να διαλέγουν διαφορετικά πράγματα. Έτσι θα υπάρχει κάποια οπτική ποικιλία σε αυτό που διάλεγαν οι άνθρωποι.

Δείτε ακόμα: Insomniac για απολύσεις της PlayStation: ‘Χωρίς προηγούμενο’

RGJ/USAT: Σημαίνει ότι όλοι σχεδόν άρχισαν να χρησιμοποιούν τον ίδιο εξοπλισμό και να μοιάζουν το ίδιο στο προηγούμενο παιχνίδι;

Itsuno: Ναι, έτσι επειδή αυτό συνέβαινε, προσπαθήσαμε να το κάνουμε πολύ συνειδητά έτσι ώστε όσο μεγαλώνει ο χαρακτήρας σας, τόσο περισσότερη ποικιλία θα ενθαρρύνετε να διαλέξετε.

RGJ/USAT: Πώς καθορίζονται οι στατιστικές του χαρακτήρα στο Dragon’s Dogma 2; Είναι κυρίως βασισμένες στο class σας ή στο επίπεδο σας; Έχουν οι παίκτες περισσότερη ελευθερία να τις επιλέξουν ή να τις εκχωρήσουν; Θα είναι δυνατή η επαναφορά ή η εκχώρησή τους;

Itsuno: Νομίζω ότι η ερώτησή σας ρωτάει πώς αυξάνονται και αναπτύσσονται οι στατιστικές, σωστά; Λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο. Βασίζεται στο class. Ωστόσο, ένα από τα πράγματα που προσπαθήσαμε να προσαρμόσουμε είναι να βεβαιωθούμε ότι δεν θα αισθάνεστε ότι οι στατιστικές σας είναι ανεκτές. Κάναμε προσαρμογές έτσι ώστε οι στατιστικές σας να μην σταματούν βάσει του επιπέδου σας. Ωστόσο, οι παίκτες δεν θα μπορούν να εκχωρήσουν ελεύθερα τις στατιστικές τους.

RGJ/USAT: Ο τύπος σώματος ενός χαρακτήρα θα έχει ακόμα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα; Αν κάνω έναν τεράστιο χαρακτήρα, θα υπάρχουν περιοχές που δεν θα μπορώ να εισέλθω;

Itsuno: Έτσι, στο Dragon’s Dogma 2, δεν θα έχετε καμία κατάσταση όπου δεν θα μπορείτε να μπείτε σε ένα μέρος λόγω του τύπου του σώματός σας. Ωστόσο, ο τύπος του σώματος θα έχει ακόμα επίπτωση στα στατιστικά ή τα χαρακτηριστικά του χαρακτήρα σας. Εάν ο χαρακτήρας σας είναι πιο ψηλός, τότε θα υπάρχουν χαρακτηριστικά που ταιριάζουν με αυτό. Αν ο χαρακτήρας σας είναι πιο μικρόσωμος, τότε θα υπάρχουν χαρακτηριστικά που ταιριάζουν με αυτό.

Για παράδειγμα, ο τύπος του σώματος μπορεί να επηρεάσει την ποσότητα του βάρους που μπορούν να κουβαλήσουν ή το πώς επανέρχεται η αντοχή τους. Επίσης, το μήκος των άκρων τους επηρεάζει την ταχύτητα με την οποία κινούνται ή το εύρος των επιθέσεών τους.

Δείτε ακόμα: Steam νέο ρεκόρ: 34 εκατ. χρήστες ταυτόχρονα στην πλατφόρμα

RGJ/USAT: Θα είναι ακόμα δυνατό να παίξετε με το Pawn σας; Πόση ελευθερία έχουν οι παίκτες στο σχεδιασμό του Pawn τους;

Itsuno: Ναι, μπορείτε να παίξετε με το Pawn σας. Επίσης, ένα από τα κύρια θέματα των Pawns είναι η ατομικότητά τους. Με βάση το τι είναι ένα Pawn, μπορείτε να φανταστείτε ποιος τον δημιούργησε, σωστά; Έτσι αυτό είναι κάτι που το έχουμε επισημάνει και αυτή τη φορά. Όσο περισσότερα χαρακτηριστικά έχουμε διαθέσιμα, τόσο περισσότερες επιλογές έχουν οι παίκτες για να κάνουν το δικό τους Pawn μοναδικό και θέλαμε να τονίσουμε αυτό.

RGJ/USAT: Θα υπάρχουν συνεργατικοί τύποι παιχνιδιού με άλλους παίκτες;

Itsuno: Υπάρχει έμμεση συνεργασία με άλλους παίκτες. Μπορείτε να κάνετε high five με τα Pawns άλλων παικτών, για παράδειγμα. Τα χαρακτηριστικά άλλων παικτών θα αντικατοπτρίζονται επίσης στα Pawns έτσι θα νιώθετε ότι συνεργάζεστε μαζί τους. Προσωπικά, δεν μου αρέσει να μαζεύω συνεχώς αντικείμενα, έτσι υπάρχουν ειδικά χαρακτηριστικά που μπορείτε να αναθέσετε στα Pawns, συμπεριλαμβανομένου ενός όπου μαζεύουν αντικείμενα. Έτσι αυτά τα στοιχεία από τον δημιουργό του Pawn θα αντικατοπτρίζονται στο Pawn ίδιο.

RGJ/USAT: Σε ό, τι αφορά την καταναλωτική φιλικότητα, υπάρχει ανάγκη για σταθερή σύνδεση στο Internet; Θα υπάρχουν κάποιες μικροσυναλλαγές και αν ναι, πώς θα εφαρμοστούν;

Itsuno: Το παιχνίδι μπορεί να παιχτεί offline. Ωστόσο, για να νοικιάσετε Pawns από άλλους παίκτες, θα πρέπει να είστε online και αυτό σίγουρα ενθαρρύνεται.

Όσον αφορά τις μικροσυναλλαγές, το Dragon’s Dogma 2 έχει DLC όπως το “A Boon for Adventurers,” το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην Deluxe έκδοση, αλλά θα είναι επίσης διαθέσιμο ως DLC όταν κυκλοφορήσει το παιχνίδι. Μερικά από τα στοιχεία περιλαμβάνουν Rift Crystals και Wakestones, τα οποία περιλαμβάνονται στην Deluxe έκδοση και θα κυκλοφορήσουν επίσης ως μεμονωμένα DLC σε περιορισμένες ποσότητες ανά λογαριασμό.

RGJ/USAT: Πόσο δύσκολο ή προκλητικό θα είναι το παιχνίδι; Θα είναι κυρίως σαν το πρώτο παιχνίδι; Έχετε επιλογές για να διαλέξετε τη δυσκολία σας; Έχουν γίνει αλλαγές στην ισορροπία σε σύγκριση με το πρώτο παιχνίδι για τα consumables όπως τα Throwblasts, τα οποία κατέληξαν να είναι «σπασμένα»;

Itsuno: Είναι ένα αρκετά δύσκολο παιχνίδι σε σύγκριση με το προηγούμενο.

Συνήθως, η δυσκολία καθορίζεται από παράγοντες όπως ο απαιτούμενος χρόνος, η τεχνική που απαιτείται και η γνώση που απαιτείται. Κάναμε μια συνειδητή προσπάθεια να μειώσουμε τα στοιχεία που εξαρτώνται από τον απαιτούμενο χρόνο.

Όσον αφορά στη δυσκολία ως παιχνίδι δράσης, μια αλλαγή που κάναμε είναι να βάλουμε ένα σύστημα που βελτιστοποιεί τη δυσκολία σύμφωνα με τον παίκτη. Αισθανόμαστε επίσης ότι προσθέσαμε με επιτυχία κάποια δυσκολία που οι άνθρωποι θα απολαύσουν όσον αφορά τα στοιχεία ρόλου που απαιτούν να παίξετε έναν χαρακτήρα σε ένα συγκεκριμένο ρόλο.

Πηγή: eu.rgj.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://secnews.gr
Be the limited edition.
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS