ΑρχικήinetΔισκέτες 5,25 ιντσών αναμένεται να βοηθήσουν στη λειτουργία τρένων στο Σαν Φρανσίσκο

Δισκέτες 5,25 ιντσών αναμένεται να βοηθήσουν στη λειτουργία τρένων στο Σαν Φρανσίσκο

Η Δημοτική Αρχή Μεταφορών του Σαν Φρανσίσκο (SFMTA) είναι υπεύθυνη για τη λειτουργία του Muni Metro, του αστικού σιδηροδρόμου της πόλης, και από το 1998 χρησιμοποιεί 5¼ ιντσών δισκέτες στο Σύστημα Αυτόματου Ελέγχου Τρένων (ATCS).

λειτουργία τρένων Σαν Φρανσίσκο

Οι δισκέτες αυτές έχουν πλέον ξεπεράσει τη φάση της χρήσιμης διάρκειας ζωής του, και η SFMTA σχεδιάζει να αναβαθμίσει το σύστημα μέχρι το 2030. Αυτή η μετάβαση αναμένεται να διαρκέσει περίπου δέκα χρόνια, με την πλήρη εφαρμογή να προβλέπεται για το 2029 ή 2030, λαμβάνοντας υπόψη πιθανές καθυστερήσεις λόγω της πανδημίας COVID-19. Ο πρωταρχικός στόχος είναι η δημιουργία ενός ενοποιημένου συστήματος ελέγχου των αμαξοστοιχίων.

Δείτε επίσης: Σύγκρουση τρένο Τέμπη: Μας λείπει τεχνολογία ή οργάνωση;

Παρόλο που η μετάβαση από τις δισκέτες αποτελεί πρόκληση, η SFMTA σχεδιάζει να διατηρήσει το υφιστάμενο προσωπικό, προσφέροντας εκπαίδευση σε νέες τεχνολογίες, και ταυτόχρονα να προσλάβει περισσότερο εξειδικευμένους εργαζομένους για την υποστήριξη του νέου συστήματος. Παρά το γεγονός ότι το τρέχον σύστημα είναι ακόμη λειτουργικό, η απομάκρυνση από τη χρήση των δισκετών είναι κρίσιμη για την αποφυγή αυξημένου κινδύνου υποβάθμισης και για τη μείωση του κόστους συντήρησης.

Η SFMTA προχωρά σε μια κρίσιμη ενίσχυση του Συστήματος Ελέγχου Αμαξοστοιχίας (ATCS), με σκοπό την παρακολούθηση και τη βελτίωση της λειτουργίας των τρένων στην πόλη. Αυτή η ανανέωση επιδιώκει μια ριζική μεταμόρφωση του συστήματος μέσω της ενσωμάτωσης των τελευταίων τεχνολογιών σε υπολογιστές και επικοινωνιακή υποδομή. Οι οικονομικοί περιορισμοί, ωστόσο, αποτελούν σημαντικό εμπόδιο, θέτοντας σε κίνδυνο τον προγραμματισμένο χρόνο υλοποίησης του έργου.

Ένα σημαντικό πρόβλημα αφορά το εύθραυστο καλώδιο βρόχου του συστήματος, το οποίο δημιουργεί εμπόδια στην αποτελεσματική συντήρηση. Αυτή η κατάσταση υπογραμμίζει την επιτακτική ανάγκη για την εφαρμογή πιο σύγχονων λέσεων, όπως η χρήση οπτικών ινών ή Wi-Fi, προκειμένου να βελτιωθεί ο έλεγχος και η διαχείριση του συστήματος.

Παρά τις προσδοκίες για κρατικές επιδοτήσεις, η SFMTA βρίσκεται στη θέση να πρέπει να εξαρτηθεί επίσης από τους δικούς της πόρους για την χρηματοδότηση του σχεδίου της. Η καθυστέρηση στην αναβάθμιση της τεχνολογίας της, ωστόσο, εγκυμονεί τον κίνδυνο να μείνει πίσω σε σχέση με άλλες εταιρείες που έχουν ήδη εφαρμόσει πιο σύγχρονες τεχνολογίες.

Σαν Φρανσίσκο τρένο

Διαβάστε περισσότερα: Το Google Maps θα κάνει πιο εύκολες τις διαδρομές με μετρό και τρένο

Συνολικά, η αναβάθμιση του ATCS αποτελεί κρίσιμο βήμα για τη SFMTA, καθώς επιδιώκει να βελτιώσει τη λειτουργία του μετρό και να ανταποκριθεί στις σύγχρονες απαιτήσεις της μεταφοράς. Ωστόσο, οι προκλήσεις του προϋπολογισμού και η ανάγκη για μετατροπή σε πιο σύγχρονες τεχνολογίες απαιτούν προσεκτική διαχείριση και χρηματοδότηση.

Πηγή: arstechnica

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS