ΑρχικήinetΣτο Κυνήγι της Ισχύος: Το Ram 1500 RHO vs. F-150 Raptor

Στο Κυνήγι της Ισχύος: Το Ram 1500 RHO vs. F-150 Raptor

Ram 1500 RHO
F-150 Raptor

Το Ram TRX είχε σβήσει για τα καλά το Ford F-150 Raptor με τον Hellcat V8 κινητήρα του, αλλά το Ram 1500 RHO με τον εξακύλινδρο κινητήρα του δίνει στη Ford έναν άμεσο ανταγωνιστή του benchmark της.

Δείτε επίσης: Aston Martin DBX707: “Ρίχνει σαγόνια” το ανανεωμένο σαλόνι του

Το Ram TRX και ο Hellcat V8 δεν πάνε μαζί πια. Εδώ και μήνες. Η Ram μόλις αποκάλυψε ένα ψευδό-αντικαταστάτη για το super-truck που ονομάζεται RHO και από έξω, είναι σχεδόν ίδιο. Το στυλ είναι σχεδόν πανομοιότυπο, η ανάρτηση είναι σχεδόν πανομοιότυπη, και όλα τα στατιστικά που πραγματικά μετράνε για το off-roading είναι πανομοιότυπα. Αλλά το RHO τροφοδοτείται από έναν εξακύλινδρο δι-τούρμπινο κινητήρα σε σειρά και όχι ένα οχτακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα V σχηματισμού.

Ram 1500 RHO
Ram 1500 RHO
Ram 1500 RHO
Ram 1500 RHO

Το TRX πάντα αναφερόταν ως ανταγωνιστής του Ford F-150 Raptor. Είχε τα 35″ ιντσών ελαστικά, το widebody, και την εντυπωσιακή προσαρμοστική ανάρτηση. Ωστόσο, λόγω του τεράστιου πλεονεκτήματος ισχύος—702 hp σε σύγκριση με τα 450 hp του Ford—ποτέ δεν ήταν μια αναλογική σύγκριση. Φυσικά, η Ford ανέβηκε το επίπεδο και άρχισε να πουλάει το δικό της Raptor R με τον supercharged V8 κινητήρα πριν από μερικά χρόνια, αλλά αυτό είναι ένα άλλο θηρίο. Αυτό το όχημα κοστίζει $110,000 και τώρα υπάρχει στη δική του κατηγορία.

Δείτε ακόμα: Ανταλλάξτε το παλιό σας όχημα σας για να αποκτήσετε έκπτωση στο R1 της Rivian

F-150 Raptor R
Ford Raptor R

Θα μπορούσατε να παρατηρήσετε ότι ο κινητήρας του TRX του έκανε πολλά καλά. Θα ήταν λάθος να πούμε ότι το φορτηγό ήταν κακό αλλιώς—πράγματι, ήταν εκπληκτικό σε κάθε έννοια της λέξης—αλλά όλη αυτή η ισχύς σήμαινε ότι δεν θα είχε τόσο μεγάλη σημασία αν όλα τα υπόλοιπα ήταν λίγο αναποτελεσματικά. Αυτή ήταν κατά κύριο λόγο η πολιτική όλων όσων έβαζαν το Hellcat.

Δείτε επίσης: Ford Mustang Mach-E 2024: Καλύτερη Αυτονομία & Έκδοση Rally

Το RHO δεν απολαμβάνει αυτό το ίδιο πλεονέκτημα. Είναι περισσότερο συγκρίσιμο με το μαζικής παραγωγής F-150 Raptor που συνεχίζει να κυριαρχεί στα χωμάτινα μονοπάτια και στα φυλλάδια πωλήσεων. Με αυτό το νέο εξακύλινδρο φορτηγό, το Ram αντιμετωπίζει απευθείας το βιομηχανικό πρότυπο.

Ram 1500 RHO
Ram 1500 RHO

Βγαίνει στον αγώνα με όλα όσα έκαναν το μεγάλο TRX, χωρίς τον Hellcat V8 κινητήρα, αν και εξακολουθεί να φέρει περισσότερη ισχύ από το Raptor. Παρά το μικρότερο κυβισμό σε σύγκριση με τα 3,5 λίτρα του EcoBoost V6 του Raptor, ο κινητήρας Hurricane 3,0 λίτρων αποδίδει 540 ίππους και 521 lb-ft ροπής χάρη στις 26 λίβρες πίεσης. Τα εσωτερικά του είναι εξευγενισμένα, το σύστημα λιπαντικού του είναι αναβαθμισμένο, και διαθέτει υδρόψυξη.

F-150 Raptor
Ford F-150 Raptor

Τα δύο φορτηγά υιοθετούν παρόμοια προσέγγιση στη ρύθμιση της ανάρτησης, με κάποιες διαφορές. Αναμφίβολα, η μεγαλύτερη είναι τα αμορτισέρ Bilstein Blackhawk e2 του Ram με τους προσαρμόσιμους αποσβεστήρες και τα ανεξάρτητα ρεζερβουάρ σε σύγκριση με το Raptor και τα αμορτισέρ του Fox Live Valve του. Και τα δύο παίρνουν εισόδους από διάφορα συστήματα του οχήματος για να προσαρμόσουν την ανάκαμψη και τη συμπίεση σχεδόν αμέσως κατά την εκτέλεση, αλλά τα Bilsteins χρησιμοποιούν απομακρυσμένα ανεξάρτητα δοχεία ρεζερβουάρ αποθήκευσης. Και τα δύο φορούν ανεξάρτητη ανάρτηση μπροστά, αν και το Ram χρησιμοποιεί σφυρήλατους αλουμινένιους ανώτερους και κατώτερους βραχίονες. Στο Raptor, μόνο οι κάτω βραχίονες είναι αλουμινένιοι ενώ οι άνω είναι από χάλυβα.

Δείτε ακόμα: Το νέο Audi S3 είναι το ισχυρότερο που κατασκευάστηκε ποτέ

Πολλά από τα άλλα στατιστικά του RHO πλησιάζουν στο Raptor, ακόμα και αν δεν τα υπερβαίνουν. Το Ram έχει 11,8 ίντσες ύψος από το έδαφος στα 35 ίντσες ελαστικά Goodyear Wrangler AT; το Ford έχει 12 ίντσες επίπεδο με 35 ίντσες BF Goodrich και 13,1 ίντσες με 37 ίντσες. Το Ram έχει 14 ίντσες ανάρτησης πίσω; το Raptor διαχειρίζεται 15 ίντσες. Αυτές είναι μικρές διαφορές που οι περισσότεροι δεν θα παρατηρήσουν πίσω από το τιμόνι, αλλά είναι διαφορές παρ’ όλα αυτά.

Μια βασική αντίθεση που θα παρατηρήσει ο καθένας είναι το κόστος. Το Ram 1500 RHO και όλη η ισχύς του ξεκινά από $71,990 — $8,335 λιγότερο από το F-150 Raptor. Σε τέτοιο υψηλό κόστος, τα χρήματα μπορεί να φανούν ως ασήμαντο λόγο για να επιλέξεις ένα έναντι του άλλου, αλλά αυτό είναι ένα χάσμα 10%. Είναι δύσκολο να μην επηρεαστείς από αυτό τουλάχιστον λίγο.

Θα πρέπει να δούμε πώς θα ανταποκριθούν οι πελάτες στο RHO, αλλά τα λεφτά μας τα βάζουμε στην Ram. Στις ΗΠΑ αντικρίζεται ένα TRX κάθε φορά που θα πηγαίνετε στην πόλη, και τώρα που αυτά θα πωλούνται για σχεδόν $30,000 λιγότερο από το φορτηγό Hellcat της τελικής του χρονιάς, ο όγκος θα παραμείνει πιθανότατα υψηλός. Οι Αμερικανοί αγαπούν τα υψηλής ισχύος pickups τους και το Ram RHO εμφανίζεται ως ένα από τα καλύτερα.

Πηγή: thedrive

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS