ΑρχικήinetΠώς Η Honda CB450 Πήρε Το Όνομα "Black Bomber"

Πώς Η Honda CB450 Πήρε Το Όνομα “Black Bomber”

Honda CB450

Η Ιστορία Πίσω Από Το Παρατσούκλι “Black Bomber”: Η Honda CB450 ήταν μια μοτοσικλέτα που η βιομηχανία δεν είχε προβλέψει

Η Honda Motor Company σήμερα διαθέτει ένα τεράστιο χαρτοφυλάκιο προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων αυτοκινήτων, εξοπλισμού ισχύος, θαλάσσιων κινητήρων και ακόμα και αεροσκαφών. Ωστόσο, η Honda ξεκίνησε κατασκευάζοντας μικρούς κινητήρες για ποδήλατα και καθιέρωσε τη φήμη της προσφέροντας απλές, οικονομικές και αξιόπιστες μοτοσικλέτες μικρού κυβισμού στις μάζες, ξεκινώντας από τα μέσα του 20ού αιώνα. Εν μέρει λόγω του διάσημου διαφημιστικού σλόγκαν της δεκαετίας του 1960, “You meet the nicest people on a Honda,” η Honda συνέβαλε στην αύξηση της δημοτικότητας των μοτοσικλετών στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Δείτε επίσης: Mercedes-AMG PureSpeed: Το concept που ξεδιπλώνει τη Mythos

Honda CB450

Με τη χαλαρή της διαφήμιση και τις μοτοσικλέτες που απευθύνονταν περισσότερο σε μια οικονομικότερη commuter μοτοσυκλέτα, οι Βρετανοί κατασκευαστές μοτοσικλετών με τους παράλληλους δικύλινδρους κινητήρες, όπως η Triumph και η Vincent, δεν περίμεναν την επόμενη κίνηση της Honda. Στα κρυφά, η Honda ανέπτυσσε έναν ολοκαίνουργιο δικύλινδρο κινητήρα 444 κυβικών εκατοστών και τον δοκίμαζε στις εγκαταστάσεις της στη Σουζούκα, Ιαπωνία. Ο σχεδιασμός και ο κινητήρας της μοτοσικλέτας είχαν ως στόχο να ανταγωνιστούν άμεσα τις σπορ δίδυμες μοτοσικλέτες από τη Βρετανία. Παρουσιάστηκε το 1965, και το πρώτο παράδειγμα των νέων μεγάλων δικύλινδρων ανταγωνιστών της Honda εισήχθη στις Ηνωμένες Πολιτείες, με την ονομασία Honda CB450.

Δείτε ακόμα: Αυστραλία: Νέοι Κανονισμοί Εκπομπών Οχημάτων

Honda CB450

Η Honda CB450 ήταν μια μοτοσικλέτα που η βιομηχανία δεν είχε προβλέψει: μια “βολή” κατά των κατεστημένων κατασκευαστών μοτοσικλετών από την πιο απίθανη προέλευση, την Ιαπωνία. Όπως ακριβώς οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες εισαγωγής έκαναν στα Big-Three κατασκευαστές αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια της πετρελαϊκής κρίσης του 1970, η Honda CB450 διατάραξε τη σκηνή των μεγάλων twin μοτοσικλετών με την αξιοπιστία και την εξαιρετική ποιότητά της — δύο πτυχές για τις οποίες οι ανταγωνιστές της δεν ήταν ευρέως γνωστοί.

Δείτε επίσης: 2025 Aston Martin Vantage: Τολμηρό Νέο Look & Αύξηση Ισχύος

Ήταν διαθέσιμη σε κάθε χρώμα που θα ήθελε ο πελάτης, εφόσον αυτό που ήθελε ήταν το μαύρο. Όπως πολλές καλές διαφημιστικές εκστρατείες, η Honda U.K. μετέτρεψε την έλλειψη επιλογών χρωμάτων — δυνητικά ένα αντιληπτό αρνητικό — σε ένα πλεονέκτημα αναφερόμενη σε μια διαφήμιση που εμφανίστηκε στο Motor Cycle ως το “Black Bomber”. Το παρατσούκλι έμεινε, και εξακολουθεί να είναι το ευρέως χρησιμοποιούμενο ανεπίσημο όνομα για το CB450 μέχρι σήμερα.

Honda CB450

Δείτε επίσης: HAJJ 2024: Με ιπτάμενα ταξί & drones το Ισλαμικό προσκύνημα

Όπως συμβαίνει με σχεδόν οποιοδήποτε προϊόν, ειδικά το πρώτο μιας νέας γενιάς, όλα δεν ήταν τέλεια με την Honda CB450. Ήταν βαρύτερη από τους ανταγωνιστές της, ζυγίζοντας 186 κιλά — χωρίς καύσιμα και αναβάτη — ενώ η Triumph 650 ζύγιζε μόνο 165 κιλά. Οι κριτικές εκείνης της εποχής κατέκριναν επίσης το κιβώτιο ταχυτήτων του CB450 για την έλλειψη πέντε ταχυτήτων και για τις παράξενα κατανεμημένες σχέσεις ταχυτήτων. Αν και δεν θεωρείται απαραίτητα μια από τις πιο εντυπωσιακές Honda που κατασκευάστηκαν ποτέ, η Black Bomber έγινε επιτυχημένη στις πωλήσεις και προάγγελος περισσότερων ιαπωνικών μεγάλων διδύμων από κατασκευαστές όπως η Yamaha, η Kawasaki και η Suzuki.

Πηγή: slashgear

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS