ΑρχικήinetΗ Google κλείνει και την υπηρεσία συνομιλίας του Business Profile

Η Google κλείνει και την υπηρεσία συνομιλίας του Business Profile

Το λεγόμενο «νεκροταφείο της Google» γίνεται όλο και μεγαλύτερο κάθε χρόνο, καθώς η εταιρεία του Mountain View συνεχίζει να κλείνει πολλές από τις υπηρεσίες που δεν προτιμήθηκαν ιδιαίτερα από το κοινό. Το πιο πρόσφατο “θύμα” της εταιρείας είναι η λειτουργία συνομιλίας του Google Business Profile, η οποία θα διακοπεί και θα καταργηθεί πλήρως σε λίγους μήνες. Αυτή η δυνατότητα, ειδικά σχεδιασμένη για επιχειρήσεις, θα σταματήσει να λειτουργεί στις 15 Ιουλίου 2024.

Δείτε επίσης: Google Play: Anatsa banking trojan και κακόβουλες εφαρμογές με εκατ. λήψεις

Google Business Profile

Αν και οι πελάτες θα εξακολουθούν να μπορούν να βρίσκουν και να επικοινωνούν με επιχειρήσεις μέσω της Αναζήτησης και των Χαρτών Google, δεν θα μπορούν πλέον να ξεκινούν νέες συνομιλίες με μια επιχείρηση μέσω του Google.

Η Google λέει ότι η λειτουργία συνομιλίας θα καταργηθεί πλήρως από το Google Business Profile στις 31 Ιουλίου 2024. Ο γίγαντας της αναζήτησης συμβουλεύει τις επιχειρήσεις που βασίζονται σε αυτήν τη συγκεκριμένη λειτουργία να εξετάσουν εναλλακτικά κανάλια συνομιλίας για να συνεχίσουν τις συνομιλίες με τους πελάτες τους.

Δείτε ακόμα: Η Google εργάζεται σε δύο πολύ χρήσιμες λειτουργίες Find My Device

Οι επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να τηρούν αρχεία προηγούμενων συνομιλιών στο Google Business Profile, μπορούν να το κατεβάσουν μέσω της Αρχειοθέτησης Google. Λάβετε υπόψη ωστόσο, ότι αυτά θα είναι διαθέσιμα για λήψη μόνο μέχρι τις 30 Αυγούστου 2024.

Όσον αφορά τους πελάτες, όσοι βρίσκονται σε υπάρχουσες συνομιλίες θα ειδοποιηθούν για την κατάργηση της λειτουργίας από τις 15 Ιουλίου 2024. Όλες οι ειδοποιήσεις θα εμφανίζονται στις υπάρχουσες συνομιλίες συνομιλίας έως τις 31 Ιουλίου 2024, όταν αυτή η λειτουργία δεν θα υποστηρίζεται πλέον.

Δείτε επίσης: Η Google επιτρέπει να μοιράζεστε κωδικούς πρόσβασης με μέλη της οικογένειας

Το Google Business Profile είναι ένα δωρεάν εργαλείο που παρέχεται από την Google, το οποίο επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται την online παρουσία τους σε όλη την πλατφόρμα της Google, συμπεριλαμβανομένων των αποτελεσμάτων αναζήτησης και των Χαρτών Google. Μέσω αυτού του εργαλείου, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν και να επεξεργαστούν το προφίλ τους, προσθέτοντας πληροφορίες όπως το όνομα της επιχείρησης, τη διεύθυνση, το ωράριο λειτουργίας, τις φωτογραφίες και τις κριτικές πελατών. Η λειτουργία του Google Business Profile βασίζεται σε μια σειρά από βήματα που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να βελτιστοποιήσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο. Αρχικά, οι επιχειρήσεις πρέπει να δημιουργήσουν ή να διεκδικήσουν το προφίλ τους. Μόλις επαληθευτεί το προφίλ, οι επιχειρήσεις μπορούν να αρχίσουν να προσθέτουν και να ενημερώνουν τις πληροφορίες τους. Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα του Google Business Profile είναι η δυνατότητα αλληλεπίδρασης με τους πελάτες. Οι επιχειρήσεις μπορούν να απαντούν σε κριτικές, να δημοσιεύουν ανακοινώσεις και προσφορές, και να προσθέτουν φωτογραφίες και βίντεο που παρουσιάζουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Αυτές οι ενέργειες βοηθούν στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης των πελατών και στην προώθηση της επιχείρησης.

Πηγή: phonearena

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS