ΑρχικήUpdatesSony: Υποβάλλει αίτηση για πιστοποίηση αντάπτορα υπολογιστή PlayStation VR2

Sony: Υποβάλλει αίτηση για πιστοποίηση αντάπτορα υπολογιστή PlayStation VR2

Η Sony υπέβαλε αίτηση για πιστοποίηση ενός αντάπτορα υπολογιστή PlayStation VR2 στη Νότια Κορέα, καθώς επιδιώκει να επεκτείνει τη διαθεσιμότητα του headset εικονικής πραγματικότητας (VR) σε περισσότερες πλατφόρμες.

PlayStation VR2

Ο χρήστης του X/Twitter, Brad Lynch, ανακάλυψε μια κατάθεση στον ιστότοπο της Εθνικής Υπηρεσίας Ραδιοφωνικών Ερευνών της Νότιας Κορέας, η οποία αναφέρει σαφώς έναν “αντάπτορα υπολογιστή PlayStation VR2,” χωρίς να προσφέρει επιπλέον λεπτομέρειες. Ωστόσο, η Sony έχει ήδη ανακοινώσει τα σχέδιά της να φέρει το headset στον υπολογιστή και πιθανόν να έχει βρει τη λύση για να το πετύχει.

Δείτε ακόμη: Eικονική πραγματικότητα: Πώς επηρεάζει τον κόσμο του gaming

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι δοκιμάζουμε τη δυνατότητα πρόσβασης σε επιπλέον παιχνίδια για τους χρήστες του PS VR2 μέσω υπολογιστή, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη ποικιλία πέρα από τους τίτλους PS VR2 που είναι διαθέσιμοι μέσω του PS5», δήλωσε η Sony τον Φεβρουάριο του 2024. «Ελπίζουμε να παρέχουμε αυτή την υποστήριξη μέσα στο 2024, γι’ αυτό μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες ενημερώσεις

Παρόλο που αυτή η πιστοποίηση δεν αποτελεί ακόμη επίσημη ανακοίνωση, δείχνει ότι η Sony βρίσκεται σε καλό δρόμο για να ολοκληρώσει το σχέδιό της και να φέρει το PS VR2 σε υπολογιστή μέχρι το τέλος του 2024.

Το headset των 549 δολαρίων κυκλοφόρησαν αποκλειστικά για το PlayStation 5 των 500 δολαρίων τον Φεβρουάριο του 2023. Αυτό σήμαινε ότι όσοι ήθελαν να τα χρησιμοποιήσουν αλλά δεν είχαν την κονσόλα, έπρεπε να ξοδέψουν πάνω από χίλια δολάρια. Η Sony ελπίζει ότι η διάθεσή τους και για υπολογιστή θα ενισχύσει τις πωλήσεις, καθώς μέχρι στιγμής δεν είχαν την αναμενόμενη απόδοση.

sony playstation vr2

Διαβάστε επίσης: Lufthansa: Δοκιμάζει το Meta Quest 3 headset σε επιβάτες Business Class

Ο επικεφαλής της Sony Interactive Entertainment, Eric Lempe, δήλωσε τον Δεκέμβριο του 2023 ότι οι πωλήσεις «πάνε καλά». Ωστόσο, παραδέχτηκε ότι «οι γενικές προσδοκίες για το τι θα επιτύγχανε η εικονική πραγματικότητα στα παιχνίδια ήταν υψηλότερες».

Πηγή: ign.com

SecNews
SecNewshttps://secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS