ΑρχικήinetΗ Google δέχτηκε καταγγελία περί απορρήτου στην Αυστρία

Η Google δέχτηκε καταγγελία περί απορρήτου στην Αυστρία

Η Google δέχτηκε καταγγελία από την ομάδα υπεράσπισης NOYB της Αυστρίας την Πέμπτη, για φερόμενη παρακολούθηση των χρηστών του προγράμματος περιήγησης στο Web Chrome, ένα ζήτημα που ήδη απασχολεί το ραντάρ των ρυθμιστικών αρχών αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας της ΕΕ.

Δείτε επίσης: Η Google δοκιμάζει λειτουργία anti-theft με τεχνητή νοημοσύνη

Google καταγγελία Αυστρία

Ο τεχνολογικός γίγαντας των ΗΠΑ καταργεί σταδιακά τη χρήση cookies τρίτων που χρησιμοποιούν οι διαφημιστές για την παρακολούθηση των καταναλωτών, προκειμένου να προστατεύσει το απόρρητο των καταναλωτών.

Έχει εισάγει ένα σύνολο εργαλείων που ονομάζονται Privacy Sandbox για να εμποδίζει τις τεχνικές μυστικής παρακολούθησης και να περιορίζει την κοινή χρήση δεδομένων με τρίτους, ενώ οι προγραμματιστές και οι εκδότες μπορούν να μετρούν τις διαφημίσεις χωρίς να παρακολουθούν μεμονωμένους χρήστες.

Οι χρήστες του Chrome ερωτώνται εάν θέλουν να ενεργοποιήσουν τη λειτουργία απορρήτου διαφημίσεων ή όχι για να αποτρέψουν την παρακολούθηση.

Δείτε ακόμα: Google: Zero-day σε συσκευές Pixel χρησιμοποιήθηκε σε επιθέσεις

Η NOYB είπε στην καταγγελία της αρχή προστασίας δεδομένων της Αυστρίας, ότι η λειτουργία επιτρέπει στην Google να παρακολουθεί τους χρήστες μέσα στο πρόγραμμα περιήγησης και ότι η εταιρεία θα πρέπει πρώτα να ζητήσει τη συναίνεση των χρηστών όπως απαιτείται από τους κανόνες απορρήτου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

απόρρητο

Οι άνθρωποι νόμιζαν ότι συμφωνούσαν με μια λειτουργία απορρήτου, αλλά εξαπατήθηκαν για να αποδεχτούν την παρακολούθηση διαφημίσεων πρώτου μέρους της Google. Η συγκατάθεση πρέπει να είναι ενημερωτική, διαφανής και δίκαιη για να είναι νόμιμη. Η Google έχει κάνει ακριβώς το αντίθετο“, δήλωσε ο ιδρυτής της NOYB, Max Schrems.

Η καταγγελία στην Google υποβλήθηκε την Πέμπτη στην αρχή προστασίας δεδομένων της Αυστρίας.

Η NOYB έχει υποβάλει δεκάδες καταγγελίες στην ΕΕ και στις εθνικές αρχές προστασίας της ιδιωτικής ζωής κατά μεγάλων εταιρειών τεχνολογίας για εικαζόμενες παραβιάσεις της ιδιωτικής ζωής.

Δείτε επίσης: Google Chrome: Ο ταχύτερος browser στον κόσμο

Η παρακολούθηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών έχει γίνει μια ουσιαστική πτυχή της σύγχρονης επιχειρηματικής στρατηγικής. Αναλύοντας τα πρότυπα αγορών, τις προτιμήσεις και τα σχόλια, οι εταιρείες μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα το κοινό-στόχο τους και να προσαρμόσουν ανάλογα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Αυτή η προσέγγιση βάσει δεδομένων επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προβλέπουν τις τάσεις της αγοράς, να βελτιώνουν την ικανοποίηση των πελατών και τελικά να οδηγούν στην ανάπτυξη των πωλήσεων. Ωστόοσο, αυτή η πρακτική εγείρει συχνά ανησυχίες για το απόρρητο και την ιδιωτικότητα των καταναλωτών, γι’ αυτό και δεν θα πρέπει να γίνεται εν αγνοία τους.

Πηγή: reuters

Absenta Mia
Absenta Miahttps://secnews.gr
Being your self, in a world that constantly tries to change you, is your greater achievement
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS