ΑρχικήinetTemu - ΗΠΑ : Η Νο. 1 εφαρμογή σε Google Play και...

Temu – ΗΠΑ : Η Νο. 1 εφαρμογή σε Google Play και App Store

Το Temu είναι η top εφαρμογή στα καταστήματα εφαρμογών Google Play (για Android) και App Store (για iPhone) στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με τη Sensor Tower, από τις αρχές του 2024, το Temu καταλαμβάνει την πρώτη θέση στη λίστα με τις δωρεάν εφαρμογές, που οι χρήστες περνούν περισσότερο χρόνο.

Temu Νο. 1 εφαρμογή Google Play App Store

Επιπλέον, η κινεζική εφαρμογή αγορών ήταν για 72 ημέρες η Νο. 1 εφαρμογή όσον αφορά τις λήψεις στο App Store (συμπεριλαμβανομένων 13 συνεχόμενων ημερών στην κορυφαία θέση). Στο Google Play store, το Temu ήταν η top εφαρμογή (δωρεάν) για 85 ημέρες (27 συνεχόμενες). Σύμφωνα με το Sensor Tower, ήταν η μεγαλύτερη δωρεάν εφαρμογή του 2024 μέχρι στιγμής.

Δείτε επίσης: Γιατί το Temu θεωρείται “επικίνδυνο κακόβουλο λογισμικό (malware)”;

Το Sensor Tower ανέλυσε δεδομένα από την 1η Ιανουαρίου έως τις 15 Ιουνίου, παραθέτοντας τις 200 κορυφαίες εφαρμογές σε αντίστοιχες κατηγορίες.

iPhone: Κορυφαίες δωρεάν εφαρμογές

Temu (72 days at #1)

Threads (18)

Delta (14)

Call of Duty (12)

ChatGPT (6)

Squad Busters (6)

Δείτε επίσης: Ευρωπαϊκή Ένωση: Αυστηρότεροι κανονισμοί ασφαλείας για τη Shein

Android: Κορυφαίες δωρεάν εφαρμογές

Temu (85 ημέρες στο #1)

TikTok (16)

WhatsApp (10)

Tonkeeper (10)

Messenger (7)

Squad Busters (6)

Temu: Έχει κατακτήσει την κορυφή

Το Temu είναι μια κινεζική διαδικτυακή αγορά που έχει κατακλύσει την αγορά των ΗΠΑ (και όχι μόνο). Η εφαρμογή κυκλοφόρησε το 2022 και έχει τραβήξει το ενδιαφέρον των χρηστών λόγω της μεγάλης ποικιλίας φθηνών αντικειμένων, συμπεριλαμβανομένων ρούχων και άλλων προϊόντων. Ο Marco Scacchi, ανώτερος αναλυτής ποιοτικών πληροφοριών στη Sensor Tower, είπε ότι ο Temu “έχει καθιερωθεί ως σημαντικός παίκτης στην αγορά των ΗΠΑ“. Είπε, ακόμα, ότι ήταν η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις στις ΗΠΑ, σε κάθε τρίμηνο, από το πρώτο του 2023. Η κινεζική εφαρμογή έχει τις δεύτερες υψηλότερες εμφανίσεις διαφημίσεων στις ΗΠΑ μετά το Amazon.com.

Πέρα από τα οικονομικά προϊόντα, η στρατηγική μάρκετινγκ του Temu έχει βοηθήσει στην ανάπτυξή του. Με τη χρήση κοινωνικών μέσων και συνεργασιών με δημοφιλείς influencers, η εφαρμογή έχει καταφέρει να αποκτήσει μεγάλη αναγνωρισιμότητα και να προσελκύσει ένα ευρύ κοινό.

Επιπλέον, η ευκολία χρήσης και η φιλική προς τον χρήστη διεπαφή έχουν συμβάλει στην επιτυχία. Το Temu έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την απλότητα και την ευκολία, επιτρέποντας στους χρήστες να πλοηγούνται και να εκτελούν λειτουργίες γρήγορα και χωρίς προβλήματα.

Δείτε επίσης: Google Play: Κακόβουλη εφαρμογή QR reader διένειμε το banking malware Anatsa

Ωστόσο, αυτή η φρενίτιδα που έχει προκληθεί, έκανε και τις ρυθμιστικές αρχές να ασχοληθούν με την εφαρμογή φαινόμενο. Οι νομοθέτες έχουν κατηγορήσει την εταιρεία πίσω από το Temu ότι ίσως επιτρέπει να εισέλθουν στις Ηνωμένες Πολιτείες κάποια προϊόντα που κατασκευάζονται με καταναγκαστική εργασία. Τον Απρίλιο, ο γερουσιαστής Marco Rubio, R-Fla., κάλεσε το Υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας να ερευνήσει τόσο το Shein όσο και το Temu για τέτοιου είδους παραβιάσεις. Οι δύο δημοφιλείς κινεζικές εφαρμογές έχουν αρνηθεί τις κατηγορίες και δηλώνουν ότι δεν ανέχονται την καταναγκαστική εργασία.

Πηγή: www.forbes.com

Digital Fortress
Digital Fortresshttps://secnews.gr
Pursue Your Dreams & Live!
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS