ΑρχικήSecurityΤο παγκόσμιο «Βlackout» της Microsoft επηρέασε τράπεζες και πτήσεις

Το παγκόσμιο «Βlackout» της Microsoft επηρέασε τράπεζες και πτήσεις

Το παγκόσμιο blackout της Microsoft, επηρέασε πολλές από τις υπηρεσίες της εταιρείας, όπως το Microsoft Azure και το Microsoft 365.

microsoft blackout

Οι χρήστες δεν μπορούσαν να έχουν πρόσβαση στα email τους, να εργαστούν σε έγγραφα ή να πραγματοποιήσουν διαδικτυακές συναντήσεις.

Εκτός όμως των υποδομών αυτών, τέθηκαν επίσης εκτός λειτουργίας και τράπεζες, αεροπορικές εταιρείες, εταιρείες τηλεπικοινωνιών, ΜΜΕ και σούπερ μάρκετ σε όλον τον κόσμο μετά την εμφάνιση οθονών σφάλματος (blue screen of death) σε σταθμούς εργασίας Windows σε όλο τον κόσμο.

Διαβάστε σχετικά: Ενημέρωση CrowdStrike επηρεάζει χρήστες Windows – Διακοπές λειτουργίας σε υπηρεσίες Microsoft 365/Azure

ΤομέαςΕπιπτώσειςΔιάρκεια Διακοπής

Τράπεζες
Αδυναμία πρόσβασης σε online banking3 ώρες

Αεροπορικές Εταιρείες
Καθυστέρηση πτήσεων λόγω προβλημάτων στον έλεγχο κρατήσεων2 ώρες

ΜΜΕ
Δυσκολίες στη μετάδοση πληροφοριών και την ανανέωση περιεχομένου2,5 ώρες

Ποιες ήταν οι κύριες αιτίες του blackout;

microsoft blackout πτήσεις

Μία από τις κύριες αιτίες του blackout στις υποδομές της Microsoft ήταν η αποτυχία σε ένα από τα κεντρικά δίκτυα διανομής δεδομένων. Αυτό προκάλεσε διακοπή στη ροή των δεδομένων, επηρεάζοντας έτσι την πρόσβαση σε υπηρεσίες όπως το Azure και το Office 365. Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας ήταν η αποτυχία των εφεδρικών συστημάτων. Παρά το γεγονός ότι οι υποδομές της Microsoft διαθέτουν εφεδρικά συστήματα για την αντιμετώπιση τέτοιων καταστάσεων, η ταυτόχρονη αποτυχία των κύριων και εφεδρικών συστημάτων οδήγησε σε εκτεταμένη διακοπή.

Αυτή η διακοπή επηρέασε την πρόσβαση σε κρίσιμες υπηρεσίες, όπως οι τραπεζικές συναλλαγές, οι κρατήσεις πτήσεων και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, καθώς πολλές από αυτές τις υπηρεσίες στηρίζονται στις υποδομές της Microsoft για τη λειτουργία τους.

Η Microsoft ανέφερε ότι το blackout προκλήθηκε από μια αναβάθμιση λογισμικού που δεν λειτούργησε όπως αναμενόταν, προκαλώντας αλυσιδωτές αντιδράσεις στο δίκτυο. Η εταιρεία εργάστηκε εντατικά για να επαναφέρει τις υπηρεσίες και να αποκαταστήσει την κανονική τους λειτουργία.

Πώς αντέδρασαν οι τράπεζες και οι αεροπορικές εταιρείες;

Δείτε ακόμη: Το Microsoft Designer έρχεται σε iOS και Android

Οι τράπεζες αντέδρασαν αμέσως στο πρόβλημα με τη Microsoft, ενεργοποιώντας τα σχέδια έκτακτης ανάγκης τους.

Πολλές τράπεζες μετέφεραν τις λειτουργίες τους σε εναλλακτικά συστήματα και κατέβαλαν προσπάθειες να εξασφαλίσουν τη συνέχιση των συναλλαγών για τους πελάτες τους, έστω και με περιορισμένες δυνατότητες. Ενίσχυσαν επίσης τις ομάδες υποστήριξης πελατών τους για να διαχειριστούν τον αυξημένο όγκο κλήσεων και αιτημάτων. Παράλληλα, συνεργάστηκαν στενά με τις αρμόδιες και ρυθμιστικές αρχές για να διασφαλίσουν την ασφάλεια των δεδομένων και των συναλλαγών. Ορισμένες τράπεζες ανέστειλαν προσωρινά τις online υπηρεσίες τους για να αποτρέψουν επιπλέον προβλήματα και να διασφαλίσουν την ακεραιότητα των συστημάτων τους. Οι διακοπές αυτές ανακοινώθηκαν στους πελάτες μέσω email και κοινωνικών δικτύων.

Οι αεροπορικές εταιρείες αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα λόγω του blackout που επηρέασε τα συστήματα κρατήσεων και διαχείρισης πτήσεων. Πολλές πτήσεις καθυστέρησαν ή ακυρώθηκαν, αναγκάζοντας τις εταιρείες να ενημερώσουν τους επιβάτες για τις αλλαγές στα δρομολόγια.

Κάποιες από τις αεροπορικές εταιρείες συνεργάστηκαν με τα αεροδρόμια και τις αρχές πολιτικής αεροπορίας για να διαχειριστούν την κατάσταση. Κατέβαλαν προσπάθειες να βρουν εναλλακτικές λύσεις για τη μεταφορά των επιβατών, ελαχιστοποιώντας την ταλαιπωρία τους και ενημερώνοντάς τους συνεχώς για τις εξελίξεις.

Επίπλέον αξιοποίησαν τα social media και τις ιστοσελίδες τους για να παρέχουν συνεχή ενημέρωση στους επιβάτες σχετικά με την κατάσταση των πτήσεων και τις διαθέσιμες επιλογές για αλλαγή ή ακύρωση εισιτηρίων. Επιπλέον, προσέφεραν αποζημιώσεις και εναλλακτικές λύσεις για τους επηρεαζόμενους επιβάτες, διασφαλίζοντας έτσι την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και την ελαχιστοποίηση της ταλαιπωρίας τους.

Διαβάστε περισσότερα: Η Microsoft διορθώνει σφάλμα των Windows 11 που προκαλεί βρόχους επανεκκίνησης

Πώς αντέδρασε η Microsoft στο περιστατικό;

παγκόσμιο blackout microsoft τράπεζες

Η Microsoft αντέδρασε άμεσα στο περιστατικό, ενεργοποιώντας τα πρωτόκολλα έκτακτης ανάγκης που διαθέτει για τέτοιες καταστάσεις. Οι ομάδες ασφαλείας και τεχνικής υποστήριξης της εταιρείας κινητοποιήθηκαν αμέσως για να εντοπίσουν την αιτία του προβλήματος και να αποκαταστήσουν τις υπηρεσίες το συντομότερο δυνατόν.

Χρησιμοποιώντας προηγμένα εργαλεία παρακολούθησης και ανάλυσης δεδομένων, οι τεχνικοί της Microsoft κατάφεραν να απομονώσουν το ζήτημα και να εργαστούν πάνω σε μια λύση. Παράλληλα, η εταιρεία ενημέρωνε συνεχώς τους πελάτες της μέσω των επίσημων καναλιών επικοινωνίας της, παρέχοντας τακτικές ενημερώσεις σχετικά με την πρόοδο της αποκατάστασης και τις ενέργειες που λαμβάνονταν για την επίλυση του προβλήματος.

Η Microsoft συνεργάστηκε επίσης με third-party παρόχους υπηρεσιών και ειδικούς ασφαλείας για να διασφαλίσει ότι το πρόβλημα θα επιλυθεί γρήγορα και αποτελεσματικά, επιτρέποντας την ταχύτερη αποκατάσταση των υπηρεσιών και την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στους πελάτες.

Δείτε επίσης: Microsoft Patch Tuesday Ιουλίου 2024: Διορθώσεις 142 ευπαθειών

Τέλος, η εταιρεία δεσμεύτηκε να διεξάγει μια λεπτομερή ανάλυση του περιστατικού μετά την αποκατάσταση των υπηρεσιών. Αυτή η ανάλυση θα βοηθήσει στην κατανόηση των αιτίων του προβλήματος και στην ανάπτυξη μέτρων για την αποτροπή παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον.

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS