ΑρχικήinetMETRO AEBE και My Market επηρεάζονται από το CrowdStrike blackout;

METRO AEBE και My Market επηρεάζονται από το CrowdStrike blackout;

Ο όμιλος METRO AEBE το website METRO Cash & Carry και το website της My Market – αντιμετωπίζει τεχνικά προβλήματα εξαιτίας της τελευταίας ενημέρωσης της CrowdStrike που πραγματοποιήθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες της Παρασκευής 19 Ιουλίου; Πονοκέφαλο έχει προκαλέσει το software update σε εκατομμύρια εταιρείες παγκοσμίως και απ’ ότι φαίνεται και ελληνικές επιχειρήσεις συμπεριλαμβάνονται στην λίστα. Μια από αυτές είναι η ΜΕΤΡΟ AEBE – στον όμιλο περιλαμβάνονται οι εταιρείες My Market και METRO Cash & Carry – όπως συμπεραίνεται από δύο βασικά σημεία.

Δείτε εδώ περισσότερα: Ενημέρωση CrowdStrike επηρεάζει χρήστες Windows – Διακοπές λειτουργίας σε υπηρεσίες Microsoft 365/Azure

Φέτος, η CrowdStrike σε συνεργασία με την Pylones Hellas, ολοκλήρωσε την προμήθεια και εγκατάσταση της λύσης EDR και Next Generation AV της CrowdStrike σε 5.000 endpoints (desktops & servers) της METRO AEBE.

Επισκεπτόντας κάποιος την επίσημη ηλεκτρονική ιστοσελίδα της METRO Cash & Carry, metrocashandcarry.gr θα αντικρίσει αναρτημένο με κόκκινο το εξής μήνυμα:

«Λόγω τεχνικού προβλήματος θα υπάρξουν καθυστερήσεις στην παράδοση & προετοιμασια των παραγγελιών.»

METRO AEBE και My Market επηρεάζονται από το CrowdStrike blackout;

Παρόμοιο μήνυμα εμφανίζεται και στο website της My Market, mymarket.gr.

«Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω τεχνικού προβλήματος, ενδέχεται να προκύψουν καθυστερήσεις στις παραδόσεις των παραγγελιών.Θα ενημερωθείτε εκ νέου για την ώρα παράδοσης. Ζητάμε συγνώμη για την αναστάτωση.»

METRO AEBE και My Market επηρεάζονται από το CrowdStrike blackout;

Σύμφωνα με την ανακοίνωση φαίνεται να αντιμετωπίζουν τεχνικά προβλήματα τα οποία επηρεάζουν άμεσα τους πελάτες τους. Σε αυτό το σημείο δεν θα μπορούσε πάρα αν αναρωτηθεί κανείς αν τα τεχνικά αυτά προβλήματα προέρχονται από την αποτυχημένη ενημέρωση της CrowdStrike ή πρόκειται για μια διαβολική σύμπτωση;

Για να λύσουμε την απορία αυτή επικοινωνήσαμε με την METRO ΑΕΒΕ αναζητώντας μια απάντηση στο αν έχουν τελικά επηρεαστεί τα συστήματά τους από την CrowdStrike αλλά δεν θέλησαν να σχολιάσουν το θέμα. Συνεχίζοντας, επικοινωνήσαμε και με τον επίσημο συνεργάτη της CrowdStrike στην Ελλάδα, Pylones Hellas, αλλά η εταιρεία δεν τοποθετήθηκε.

Τελικά, η METRO AEBE και η MYMARKET έχουν επηρεαστεί από την ενημέρωση; Και μετά από ένα τόσο μεγάλο παγκόσμιο blackout, τελικά πόσο αξιόπιστη είναι η CrowdStrike;

Δείτε εδώ περισσότερα: Ποιά είναι η CrowdStrike που ευθύνεται για το παγκόσμιο IT blackout?

Σχετικά με την METRO AEBE

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1976 με την επωνυμία METRO Ανώνυμη Εμπορική και Βιομηχανική Εταιρεία Ειδών Διατροφής και Οικιακής Χρήσεως και το διακριτικό τίτλο METRO. Προήλθε από το συνεταιρισμό οκτώ παντοπωλών. Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας προέρχεται από δύο βασικές κατηγορίες καταστημάτων: τις πωλήσεις Λιανικής μέσα από τα My Market και τις πωλήσεις Χονδρικής μέσα από τα METRO Cash & Carry. Το δίκτυο καταστημάτων My market αριθμεί 225 καταστήματα σε όλη την επικράτεια, καλύπτοντας στρατηγικά σημεία τόσο στην ηπειρωτικές όσο και στη νησιωτικές περιοχές της χώρας.

Σχετικά με την Pylones HELLAS

Η Pylones Hellas, μέλος του κυπριακού ομίλου P.M. Tseriotis Ltd, δραστηριοποιείται για περισσότερα από 25 χρόνια στο χώρο των IT Solutions και Cybersecurity. Η εταιρεία συνδυάζει υπηρεσίες τόσο ενός IT systems integrator όσο και ενός IT security integrator, καθιστώντας την πρωτοποριακό πάροχο για την ελληνική αγορά. Στρατηγικοί συνεργάτες της Pylones Hellas είναι οι F5 Networks, HPE, IBM, AWS, Okta, SailPoint, Palo Alto και Microsoft.

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS