ΑρχικήGamingΠάνω από το 82% των Gamers έχουν ξοδέψει χρήματα σε F2P Games

Πάνω από το 82% των Gamers έχουν ξοδέψει χρήματα σε F2P Games

Πρόσφατες έρευνες αποδεικνύουν της GamesIndustry.Biz, ότι πάνω από το 82% τον Gamers έχουν ξοδέψει χρήματα σε δωρεάν παιχνίδια (Free To Play). Κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19 πολλοί αποφάσισαν να αναζητήσουν ψυχαγωγία και κοινωνικοποίηση μέσο των βιντεοπαιχνιδιών. Με πολλούς Gamers από αυτούς να εισέρχονται στα F2P games και Live Streams ως τρόπος αλληλεπίδρασης στη καραντίνα. Τα F2P games δίνουν τη δυνατότητα στους παίκτες τους να συνδεθούν και να αποκτήσουν εμπειρίες με τους φίλους τους. Η προσβασιμότητα είναι πολύ εύκολη, καθώς οι παίκτες δεν περιορίζονται από κανένα αρχικό κόστος για να παίξουν ή να δοκιμάσουν το παιχνίδι ανεξαρτήτου οικονομικής κατάστασης. Επιπλέον, πολλά από αυτά τα F2P games δεν απαιτούν τις συνδρομές που προσφέρουν οι κονσόλες ώστε να μπορούν οι παίκτες να παίζουν Online όπως τα PlayStation Plus και Xbox Live, δίνοντας ακόμα μεγαλύτερη πρόσβαση στα παιχνίδια αυτά.

F2P Games

Τα F2P games βασίζονται για τη στήριξη και συνεχή ενημέρωση τους μέσο microtransactions για παράδειγμα Skins, Battle Passes, συνδρομές (Subscriptions), διαφημίσεις (Ads) και συνεργασίες (Collaborations) με άλλες επιχειρήσεις και DLC’s. Τα microtransactions είναι ο κύριος λόγος που επιτρέπει στα F2P παιχνίδια να είναι δωρεάν εξαρχής ενημερώνοντας το παιχνίδι με συχνό και ελκυστικό περιεχόμενο ενθουσιάζοντας τους παίκτες με το περιεχόμενο τους.

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες των GameIndusty.biz, πάνω από το 60% των ενήλικων της Αμερικής παίζουν βιντεοπαιχνίδια σε καθημερινή βάση. Με το 82% των ενήλικων gamers από αυτών να έχουν ξοδέψει λεφτά σε F2P games οικειοθελώς τον τελευταίο χρόνο, με τους Millennials να είναι το 49%, τους GenZ να αποτελούν το 16%. Προσθέτοντας, πως πάνω από το 85% των GenZ παρακολουθούν eSports και πάνω από 80% των Millennials.

Gamers F2P

Η ερευνά αυτή επίσης αναφέρει, πως πάνω από το ένα τρίτο των gamers παίζουν σε πάνω από μία πλατφόρμα. Το οποίο επιβεβαιώνει πως δεν έχει ευθύνη μόνο μία από τις πλατφόρμες για τα στατιστικά των F2P games.

Προς το παρόν τα Free To Play βιντεοπαιχνίδια κυριαρχούν την αγορά. Βρίσκοντας την ισορροπία μεταξύ προσβασιμότητας και συχνών ενημερώσεων περιεχομένων. Με πολλά από τα Studio να κυκλοφορούν το Multiplayer κομμάτι των παιχνιδιών τους ως F2P.

Δείτε επίσης: Νέο Παιχνίδι για το Switch Βάζει την Too Kyo Games σε Χρέη

Πηγή: kotaku.com

Teo Ehc
Teo Ehchttps://www.secnews.gr
Be the limited edition.
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS