ΑρχικήinetΠώς να δώσετε προτεραιότητα στην προστασία δεδομένων σε κρίσιμα συστήματα εξυπηρέτησης πελατών;

Πώς να δώσετε προτεραιότητα στην προστασία δεδομένων σε κρίσιμα συστήματα εξυπηρέτησης πελατών;

Για να δώσετε προτεραιότητα στην προστασία δεδομένων σε κρίσιμα συστήματα εξυπηρέτησης πελατών, είναι απαραίτητη η συμμόρφωση με τους εξελισσόμενους παγκόσμιους κανονισμούς περί απορρήτου δεδομένων.

προστασία δεδομένων

Οι έμποροι πρέπει να διατηρούν συνεχή επαγρύπνηση, εφαρμόζοντας αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας και διασφαλίζοντας την προστασία των ευαίσθητων δεδομένων των πελατών τους.

Το APRA, που εισήχθη στη Γερουσία τον Απρίλιο του 2024, θα προσφέρει στους Αμερικανούς πολίτες δικαιώματα πρόσβασης, διόρθωσης και διαγραφής των δεδομένων τους, παρόμοια με τον GDPR στην ΕΕ. Αυτή η ρυθμιστική πρόκληση απαιτεί νέες προσεγγίσεις στη συλλογή και διαχείριση δεδομένων. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην πλατφόρμα του Διαχειριστή ετικετών Google (GTM), η οποία έχει επισημάνει ευπάθειες που μπορεί να οδηγήσουν σε σημαντικά πρόστιμα και κυβερνοαπειλές. Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ θα πρέπει να εστιάσουν στο απόρρητο των δεδομένων και να εξετάσουν εναλλακτικές στρατηγικές για ασφαλή συλλογή πληροφοριών, προστατεύοντας έτσι τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις τους.

Διαβάστε επίσης: ICO: Οι εταιρείες social media δεν προστατεύουν το απόρρητο των παιδιών

#secnews #star #coronaborealis

Ένα «νέο αστέρι» φωτίζεται στο νυχτερινό ουρανό. Αστρονόμοι σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να κοιτάζουν προς τον αστερισμό Corona Borealis σε απόσταση 3.000 ετών φωτός από τη Γη, όπου ένα αστέρι που έχει πεθάνει από καιρό αναμένεται να αναζωπυρωθεί σε μια έκρηξη τόσο ισχυρή που θα συναγωνιστεί για λίγο τη λάμψη του Βόρειου Αστέρα. Το αστρικό πτώμα φωτίστηκε τελευταία φορά πριν από σχεδόν 80 χρόνια και δεν θα αναζωπυρωθεί για άλλα 80 χρόνια, καθιστώντας το μια εμπειρία που συμβαίνει μία φορά στη ζωή μας.

00:00 Εισαγωγή
00:36 T Coronae Borealis 
01:18 Επαναλαμβανόμενα novas
01:42 Διαστημικό τηλεσκόπιο Fermi 

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/623498/monadiko-fainomeno-ena-neo-asteri-nixterino-ourano/

Follow us:
Facebook:  https://www.facebook.com/SecNews 
Instagram:  https://www.instagram.com/secnews.gr/  
X (Twitter):   https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok:    https://www.tiktok.com/@secnewsgr

#secnews #star #coronaborealis

Ένα «νέο αστέρι» φωτίζεται στο νυχτερινό ουρανό. Αστρονόμοι σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να κοιτάζουν προς τον αστερισμό Corona Borealis σε απόσταση 3.000 ετών φωτός από τη Γη, όπου ένα αστέρι που έχει πεθάνει από καιρό αναμένεται να αναζωπυρωθεί σε μια έκρηξη τόσο ισχυρή που θα συναγωνιστεί για λίγο τη λάμψη του Βόρειου Αστέρα. Το αστρικό πτώμα φωτίστηκε τελευταία φορά πριν από σχεδόν 80 χρόνια και δεν θα αναζωπυρωθεί για άλλα 80 χρόνια, καθιστώντας το μια εμπειρία που συμβαίνει μία φορά στη ζωή μας.

00:00 Εισαγωγή
00:36 T Coronae Borealis
01:18 Επαναλαμβανόμενα novas
01:42 Διαστημικό τηλεσκόπιο Fermi

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/623498/monadiko-fainomeno-ena-neo-asteri-nixterino-ourano/

Follow us:
Facebook: https://www.facebook.com/SecNews
Instagram: https://www.instagram.com/secnews.gr/
X (Twitter): https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok: https://www.tiktok.com/@secnewsgr

0

YouTube Video VVVDWG45SzRBbWhLQjFZMjNHbjY5YWV3LnpNVzNRUzl1UUYw

Ένα «νέο αστέρι» φωτίζεται στο νυχτερινό ουρανό

SecNewsTV 17 hours ago

#secnews #markzuckerberg #richest 

Σύμφωνα με το Bloomberg Billionaires Index, ο Mark Zuckerberg, διευθύνων σύμβουλος της Meta, είναι πλέον ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο.

Η καθαρή περιουσία του Zuckerberg έφτασε τα 206,2 δισεκατομμύρια δολάρια την Πέμπτη, σύμφωνα με το Bloomberg και έτσι πήρε τη θέση του Jeff Bezos, πρώην CEO και προέδρου της Amazon. Ο Bezos βρίσκεται στην τρίτη θέση με 205,1 δισεκατομμύρια δολάρια. Την πρώτη θέση κατέχει ο επικεφαλής της Tesla, Elon Musk, με 256 δισεκατομμύρια δολάρια.

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/623474/mark-zuckerberg-deuteros-plousioteros-anthropos-kosmo/

00:00 Εισαγωγή
00:18 Πλουσιότεροι άνθρωποι - πρώτη τριάδα
00:45 Λίγα λόγια για τον Zuckerberg 
01:16 Αύξηση προσωπικής περιουσίας και μετοχών και εσόδων Meta
02:06 Επενδύσεις σε AI, metaverse και διαφημίσεις

Follow us:
Facebook:  https://www.facebook.com/SecNews 
Instagram:  https://www.instagram.com/secnews.gr/  
X (Twitter):   https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok:    https://www.tiktok.com/@secnewsgr

#secnews #markzuckerberg #richest

Σύμφωνα με το Bloomberg Billionaires Index, ο Mark Zuckerberg, διευθύνων σύμβουλος της Meta, είναι πλέον ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο.

Η καθαρή περιουσία του Zuckerberg έφτασε τα 206,2 δισεκατομμύρια δολάρια την Πέμπτη, σύμφωνα με το Bloomberg και έτσι πήρε τη θέση του Jeff Bezos, πρώην CEO και προέδρου της Amazon. Ο Bezos βρίσκεται στην τρίτη θέση με 205,1 δισεκατομμύρια δολάρια. Την πρώτη θέση κατέχει ο επικεφαλής της Tesla, Elon Musk, με 256 δισεκατομμύρια δολάρια.

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/623474/mark-zuckerberg-deuteros-plousioteros-anthropos-kosmo/

00:00 Εισαγωγή
00:18 Πλουσιότεροι άνθρωποι - πρώτη τριάδα
00:45 Λίγα λόγια για τον Zuckerberg
01:16 Αύξηση προσωπικής περιουσίας και μετοχών και εσόδων Meta
02:06 Επενδύσεις σε AI, metaverse και διαφημίσεις

Follow us:
Facebook: https://www.facebook.com/SecNews
Instagram: https://www.instagram.com/secnews.gr/
X (Twitter): https://twitter.com/Secnews_GR
TikTok: https://www.tiktok.com/@secnewsgr

0

YouTube Video VVVDWG45SzRBbWhLQjFZMjNHbjY5YWV3LlRLRDZFUUs4cDg4

Mark Zuckerberg: Έγινε ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος! 💰💰

SecNewsTV 19 hours ago

Ελαχιστοποιήστε τη συλλογή δεδομένων

Όλοι αναγνωρίζουμε τη σημασία των δεδομένων των καταναλωτών — και ας μιλήσουμε ξεκάθαρα: η συλλογή δεδομένων δεν είναι ο εχθρός. Ωστόσο, είναι πιο ασφαλές και αποτελεσματικό να συγκεντρώνουμε μόνο τα δεδομένα πελατών που είναι αυστηρά απαραίτητα για τις επιχειρηματικές μας ανάγκες. Η διαχείριση και η προστασία περιττών δεδομένων μπορεί να είναι υπερβολικά επιβαρυντική, καθιστώντας τις επιθέσεις πολύ πιο πιθανές. Επιπλέον, η συντήρηση αυτών των δεδομένων μπορεί να αποδειχθεί δαπανηρή.

Οι ηγέτες θα πρέπει να περιορίσουν τη συλλογή δεδομένων, εστιάζοντας σε λιγότερα πεδία και ζητώντας μόνο πληροφορίες που υποστηρίζουν τις προσπάθειες επαναστόχευσης ή ανάλυσης. Για παράδειγμα, χρήσιμες πληροφορίες, όπως τα γενέθλια ή το μεσαίο όνομα ενός πελάτη, δεν πρέπει να προηγούνται των βασικών δεδομένων, όπως ονόματα και διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Είναι επίσης σημαντικό να αναφέρουμε ότι η συλλογή περιθωριακών πληροφοριών μπορεί να δημιουργήσει μια απογοητευτική εμπειρία για τον πελάτη (CX), αποθαρρύνοντάς τον από το να παρέχει δεδομένα εξ αρχής. Έτσι, η άσκηση της εγκράτειας προσφέρει τόσο ιδιωτικότητα όσο και εμπειρικά οφέλη.

Δημιουργήστε έναν ασφαλή αγωγό δεδομένων

προστασία δεδομένων

Τα δεδομένα των καταναλωτών πρέπει να συλλέγονται και να διαχειρίζονται με ασφάλεια καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους, από τη συλλογή έως τη λήξη ή τη διαγραφή τους. Οι οργανισμοί θα πρέπει να εξετάσουν την εφαρμογή των παρακάτω μέτρων για την προστασία των δεδομένων:

Δείτε ακόμη: iPhone: Πώς να διαγράψετε τα cookies για ενίσχυση απορρήτου;

  • Έλεγχος πρόσβασης βάσει ρόλου (RBAC): Η αρχή του ελάχιστου προνομίου θα πρέπει πάντα να εφαρμόζεται σε συστήματα που περιλαμβάνουν δεδομένα καταναλωτών. Με άλλα λόγια, οι χρήστες του συστήματος πρέπει να έχουν πρόσβαση μόνο σε δεδομένα και πόρους που σχετίζονται άμεσα με τον ρόλο τους. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τα δεδομένα καταναλωτών, καθώς μπορεί να περιέχουν στοιχεία προσωπικής ταυτοποίησης (PII). Τα PII δεν θα πρέπει ποτέ να είναι προσβάσιμα σε χρήστες που δεν έχουν σχέση με αυτά. Το RBAC συμβάλλει στη μείωση της διάδοσης των PII περιορίζοντας την πρόσβαση των χρηστών σε συγκεκριμένα σύνολα δεδομένων.
  • Κρυπτογράφηση: Οι οργανισμοί θα πρέπει να εξετάσουν την κρυπτογράφηση των δεδομένων πελατών τους για την καλύτερη προστασία από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση. Με αυτό τον τρόπο, διασφαλίζεται ότι τα κλεμμένα δεδομένα δεν είναι εμφανή σε κακόβουλους χρήστες, ελαχιστοποιώντας τις επιπτώσεις μιας παραβίασης.
  • Πρόληψη απώλειας δεδομένων (DLP): Το λογισμικό DLP εξασφαλίζει ότι τα προσωπικά αναγνωρίσιμα στοιχεία (PII) και άλλα δεδομένα καταναλωτών δεν χάνονται, δεν χρησιμοποιούνται καταχρηστικά και δεν έχουν ακατάλληλη πρόσβαση. Κατηγοριοποιεί τα σύνολα δεδομένων βάσει της σχετικής ευαισθησίας τους (όπως οι πληροφορίες «κοινής γνώσης» σε αντίθεση με τα PII) και αποτρέπει τις μη εξουσιοδοτημένες μεταδόσεις δεδομένων.
  • Διαχείριση ετικετών από την πλευρά του server: Σε αντίθεση με τις ετικέτες που εκτελούνται από την πλευρά του πελάτη, οι ετικέτες από την πλευρά του server φορτώνονται και εκτελούνται στον server ενός ιστότοπου, βελτιώνοντας έτσι την απόδοση του website για τους χρήστες και την καλή διαχείριση των δεδομένων. Δεδομένου ότι οι ετικέτες εκτελούνται στον server, δεν εκθέτουν άμεσα τα προσωπικά δεδομένα (PII) στο πρόγραμμα περιήγησης του χρήστη, μειώνοντας τον κίνδυνο κλοπής δεδομένων από κακόβουλους παράγοντες μέσω επιθέσεων που βασίζονται σε πρόγραμμα περιήγησης. Επιπλέον, η διαχείριση ετικετών από την πλευρά του server προσφέρει στους οργανισμούς μεγαλύτερο έλεγχο σχετικά με το πότε και πώς συλλέγονται και επεξεργάζονται τα δεδομένα. Αυτός ο κεντρικός έλεγχος συμβάλλει στην εξασφάλιση συμμόρφωσης με τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων.

Κοινή χρήση δεδομένων μόνο με αξιόπιστα third-parties:

Περίπου το ένα τρίτο των παραβιάσεων δεδομένων το 2023 προήλθαν από αδυναμίες στις πολιτικές προστασίας δεδομένων και ασφάλειας στον κυβερνοχώρο ενός συνεργάτη. Ο GDPR και ο Νόμος για την Προστασία των Καταναλωτών της Καλιφόρνια (CCPA) καθιστούν τους first-party συλλέκτες δεδομένων υπεύθυνους για τις παραβιάσεις που συμβαίνουν στην αλυσίδα. Για τον λόγο αυτό, είναι κρίσιμο να είστε προσεκτικοί σχετικά με τα άτομα που μοιράζεστε τα δεδομένα σας.

Πριν από τη δημιουργία μιας συμφωνίας με έναν third-party οργανισμό για κοινή χρήση δεδομένων, είναι σημαντικό να ελέγξετε τις όλα όσα αφορούν την αποθήκευση, τη συλλογή και τη μεταφορά των δεδομένων του οργανισμού. Διασφαλίστε ότι οι πολιτικές προστασίας δεδομένων του συγκεκριμένου οργανισμού είναι εξίσου αυστηρές με τις δικές σας. Επιπλέον, κατά την κατάρτιση της ενδεχόμενης συμφωνίας, φροντίστε οι συμβατικοί όροι να καθορίζουν ένα ανώτερο επίπεδο προστασίας, προσδιορίζοντας τις ευθύνες και τις προσδοκίες κάθε μέρους σχετικά με τη συμμόρφωση και την κυβερνοασφάλεια.

Η κατάλληλη προετοιμασία στο αρχικό στάδιο μιας σχέσης είναι κρίσιμη. Ωστόσο, είναι εξίσου σημαντικό να διατηρείτε μια ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας μετά την έναρξη της συνεργασίας. Οι οργανισμοί θα πρέπει να επανεξετάζουν τακτικά τις δεσμεύσεις των συνεργατών τους σχετικά με την προστασία δεδομένων, ρωτώντας για τις τρέχουσες πολιτικές τους, συμπεριλαμβανομένων των χρονοδιαγραμμάτων αποθήκευσης και της σκοπούμενης χρήσης των δεδομένων. Η διαφάνεια σε μια συνεργασία είναι ζωτικής σημασίας, καθώς επιτρέπει στον οργανισμό σας να προχωρά γρήγορα σε ενέργειες κατά των εξωτερικών τρωτών σημείων.

Διαβάστε επίσης: Τo Windows Recall καθυστερεί λόγω ανησυχιών για το απόρρητο

Επιβολή της συγκατάθεσης κατά τη συλλογή

Οι περισσότεροι πελάτες έχουν το δικαίωμα να εξαιρεθούν από τη συλλογή και παρακολούθηση δεδομένων ανά πάσα στιγμή. (Ακόμη και αν αυτό δεν ισχύει σε συγκεκριμένες δικαιοδοσίες, είναι πιθανό να υπάρξει νομοθεσία στο μέλλον.) Αυτή η προτίμηση αναφέρεται ως «συγκατάθεση» — και η ενεργοποίησή της είναι μόνο το ήμισυ της διαδικασίας. Οι οργανισμοί είναι επίσης υποχρεωμένοι να διασφαλίζουν την προληπτική εφαρμογή της συγκατάθεσης, έτσι ώστε να αποφεύγεται ο κίνδυνος ή η ακύρωση των ρητών προτιμήσεων ενός πελάτη κατά τη διαδικασία δρομολόγησης των δεδομένων.

Οι οργανισμοί θα πρέπει να εξετάσουν εργαλεία και λύσεις που επιβάλλουν δυναμικά και ανώνυμα τη συναίνεση. Ορισμένες από αυτές τις λύσεις μπορούν να ενσωματωθούν σε υπάρχουσες πλατφόρμες διαχείρισης συναίνεσης (CMP), ώστε να διασφαλίζεται η συμμόρφωση μέσα στο τρέχον οικοσύστημα πελατών. Εφαρμόζοντας τη συναίνεση κατά τη στιγμή της συλλογής, αυτές οι λύσεις εξασφαλίζουν ότι η κοινή χρήση με τρίτους δεν αναιρεί τις προτιμήσεις του καταναλωτή.

Κοιτάζοντας το μέλλον του απορρήτου των δεδομένων

προστασία δεδομένων

Οι παραβιάσεις δεδομένων και τα σκάνδαλα απορρήτου καθιστούν ιδιαίτερα επιφυλακτικούς τους καταναλωτές απέναντι στις διαδικτυακές επωνυμίες. Μόνο ένας στους δέκα εμπιστεύεται πλήρως τους οργανισμούς με τη διαχείριση των προσωπικών του δεδομένων. Καθώς οι παγκόσμιοι κανονισμοί εξελίσσονται για να αναγνωρίσουν αυτές τις έγκυρες ανησυχίες και οι παραβιάσεις κυβερνοασφάλειας αυξάνονται, οι έμποροι αναδεικνύονται σε καθοριστικούς παράγοντες για τη δημιουργία ενός μέλλοντος που θα διασφαλίσει την προστασία της ιδιωτικής ζωής.

Δείτε περισσότερα: Ευπάθεια του Apache επιτρέπει σε χάκερς να κλέβουν ευαίσθητα δεδομένα από συστήματα Unix

Λαμβάνοντας συγκεκριμένα μέτρα για την ελαχιστοποίηση της υπερκατανάλωσης δεδομένων, τη διασφάλιση προσωπικών πληροφοριών (PII), την υποχρεωτική συναίνεση και την αξιολόγηση των third-party συνεργατών, οι έμποροι μπορούν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, ενώ ταυτόχρονα προετοιμάζονται για τις νέες ρυθμιστικές προκλήσεις. Στο τέλος, οι εταιρείες που θα ευδοκιμήσουν δεν θα είναι απλώς αυτές με τη μεγαλύτερη ποσότητα δεδομένων, αλλά αυτές που έχουν αποκτήσει το δικαίωμα να είναι οι υπεύθυνοι διαχειριστές τους.

Πηγή: helpnetsecurity

SecNews
SecNewshttps://www.secnews.gr
In a world without fences and walls, who need Gates and Windows
spot_img

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS