ΑρχικήYoutubeFreya Castle: Το Perseverance της NASA ανακάλυψε ασυνήθιστο ασπρόμαυρο βράχο στον Άρη

Το Perseverance rover της NASA ανακάλυψε έναν ιδιαίτερο ασπρόμαυρο βράχο με ρίγες (Freya Castle) στον Άρη, προκαλώντας ενθουσιασμό τόσο στους επιστήμονες όσο και στους χρήστες του διαδικτύου.

Το rover συνεχίζει να εξερευνά τον κόκκινο πλανήτη και να αποκαλύπτει διάφορους γεωλογικούς σχηματισμούς, συμπεριλαμβανομένων πιθανών αρχαίων βράχων που έχουν έρθει στην επιφάνεια από προηγούμενες προσκρούσεις ουράνιων σωμάτων. Αυτά τα ευρήματα μπορούν να μας βοηθήσουν να ξετυλίξουμε τα μυστήρια της ιστορίας του Άρη.

Την περασμένη εβδομάδα, το Perseverance εντόπισε έναν ασπρόμαυρο βράχο με ρίγες. Μέχρι τώρα, δεν έχει εντοπιστεί κάτι παρόμοιο στην επιφάνεια του Άρη.

Δείτε επίσης: SpaceX: Θα στείλει πέντε Starship χωρίς πλήρωμα στον Άρη (έως το 2026)

#secnews #mars #nasa

Μάθετε περισσότερα: https://www.secnews.gr/621498/freya-castle-perseverance-nasa-anakalipse-asinithisto-braxo-ston-ari/

00:00 Εισαγωγή

0

YouTube Video VVVDWG45SzRBbWhLQjFZMjNHbjY5YWV3Lkdld3A2NGt5T0lv

Freya Castle: Ένας ασυνήθιστος ασπρόμαυρος βράχος στον Άρη

SecNewsTV 100 minutes ago

Τα εγκεφαλικά κύματα μπορούν να χειραγωγηθούν

SecNewsTV 24 Σεπτεμβρίου 2024, 16:54 16:54

Freya Castle βράχος στον Άρη

Εδώ και περίπου ένα μήνα, το rover “χτενίζει” την περιοχή γύρω και πάνω από τον κρατήρα Jezero. Αυτές οι δύσκολες πλαγιές είχαν ως αποτέλεσμα μια αργή αρχική ανάβαση, αλλά υπάρχει πρόοδος τις τελευταίες ημέρες, καθώς το Perseverance πέρασε σε μια πιο επίπεδη έκταση.

Perseverance: Η ανακάλυψη του βράχου «Freya Castle»

Παρατηρώντας εικόνες του Perseverance, οι ερευνητές εντόπισαν ένα ιδιαίτερο πέτρινο κομμάτι και το ονόμασαν “Freya Castle“. Η ομάδα σχεδίασε μια πολυφασματική παρατήρηση χρησιμοποιώντας την κάμερα Mastcam-Z για να ρίξει μια πιο προσεκτική ματιά πριν απομακρυνθεί. Όταν αυτά τα δεδομένα κατέβηκαν λίγες μέρες αργότερα, παρατήρησαν ότι το εύρημα αυτό ήταν πράγματι ασυνήθιστο. Το “Freya Castle” έχει διάμετρο περίπου 20 cm και έχει ένα εντυπωσιακό μοτίβο με εναλλασσόμενες ασπρόμαυρες ρίγες.

Δείτε επίσης: Ένα φεγγάρι που εξαφανίστηκε ίσως διαμόρφωσε τον πλανήτη Άρη

Perseverance της NASA

Η επιστημονική ομάδα πιστεύει ότι αυτός ο βράχος έχει μια υφή που δεν έχουμε ξαναδεί στον κρατήρα Jezero, και ίσως σε ολόκληρο τον Άρη. Οι γνώσεις μας για τη χημική του σύνθεση είναι περιορισμένες. Πιστεύεται ότι ο βράχος Freya Castle ίσως έφτασε στο σημείο που βρέθηκε από κάπου αλλού, ίσως κυλώντας από κάπου ψηλότερα. Αν ισχύει αυτό, τότε το Perseverance rover της NASA θα μπορούσε να ανακαλύψει περισσότερα στοιχεία ή ίσως ένα μεγαλύτερο κομμάτι σε άλλο σημείο. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να επιτρέψει ακριβέστερες αναλύσεις.

Το Freya Castle είναι απλώς το τελευταίο σε μια σειρά από ενδιαφέροντα πετρώματα που βρέθηκαν από τότε που έφτασε το Perseverance στο χείλος του κρατήρα Jezero.

Δείτε επίσης: Σπάνιοι κρύσταλλοι θείου ανακαλύφθηκαν στον Άρη από τη NASA

Η ανακάλυψη του ασπρόμαυρου βράχου με τις ρίγες χρησιμεύει ως υπενθύμιση των ατελείωτων μυστηρίων που περιμένουν να αποκαλυφθούν στον Άρη. Με συνεχείς αποστολές από διάφορες διαστημικές υπηρεσίες, όπως η NASA, η SpaceX και η ESA, μπορούμε να περιμένουμε ακόμη περισσότερες πρωτοποριακές ανακαλύψεις στο μέλλον. Αυτά τα ευρήματα όχι μόνο θα εμβαθύνουν την κατανόησή μας για τον Άρη αλλά θα ανοίξουν και το δρόμο για πιθανή ανθρώπινη εξερεύνηση και αποικισμό του κόκκινου πλανήτη.

Πηγή: scitechdaily.com