ΑρχικήinetΠώς η Google φέρνει το λειτουργικό της... Chrome OS στα Windows 8;

Πώς η Google φέρνει το λειτουργικό της… Chrome OS στα Windows 8;

Η Google λάνσαρε πριν λίγο καιρό τις Google Apps, με μία προσπάθειά της να δημιουργήσει εφαρμογές που “τρέχουν” έξω από τον browser της, τώρα όμως, σύμφωνα με το “The Verge” φαίνεται ότι έχει ακόμη περισσότερα σχέδια για τη δημιουργία μίας δυνατής “πλατφόρμας” που θα “διαφημίζει” το Chrome OS της – και αυτά ξεκινούν μέσα από τον… Chrome.

Ο Chrome browser παραδοσιακά “τρέχει” στην desktop έκδοση των Windows 8, αν επιθυμείτε όμως μπορείτε να τον “ανοίξετε” και σε “Metro-Style” mode. Τώρα, ένα νέο update που φέρνει η Google στην developer version του browser φέρνει, ωστόσο, μεγάλες αλλαγές στο interface του που παραπέμπουν στο… Chrome OS της Google.

Έτσι, υπάρχει πλέον μία μπάρα, που μπορεί να τοποθετηθεί στο κάτω αριστερό ή το δεξί μέρος της οθόνης, και περιλαμβάνει εφαρμογές της Google, όπως τον Chrome, το Gmail, το Docs και το Youtube. Όπως στο Chrome OS, έτσι και εδώ, μπορείτε να δημιουργήσετε πολλαπλά παράθυρα για τον browser και να τα “τακτοποιήσετε” χρησιμοποιώνας τη λειτουργία snap στο πάνω αριστερό ή δεξί μέρος της οθόνης ή σε fullscreen mode, ενώ το “παρών” δίνει ακόμη ένας app launcher στο κάτω αριστερό μέρος.

Το “The Verge” σημειώνει ότι, προς το παρόν, το νέο mode του Chrome είναι γεμάτο bugs και κρασάρει συνέχεια, αλλά, όπως αντιλαμβάνεστε, αυτό δεν είναι κάτι με το οποίο, σε αυτή τη φάση, χρειάζεται να ασχοληθούμε.

Εκείνο που έχει σημασία είναι το γεγονός πως η Google, τόσο με αυτή την κίνηση όσο και με τα Chrome Apps, βρίσκει έναν τρόπο να εισχωρήσει στα Windows 8 με έναν “δούρειο ίππο” που δημιουργεί σταδιακά το δικό της “οικοσύστημα” εφαρμογών μέσα στο λειτουργικό της Microsoft. Και αυτό είναι κάτι που αξίζει περαιτέρω συζητήσεων, δεδομένου ότι η Google προσπαθεί να βρει τρόπο να “ανεβάσει” το Chrome OS της, το οποίο δεν έχει, προς το παρόν, ιδιαίτερη διείσδυση στην αγορά.

Για να δούμε πώς θα εξελιχθεί λοιπόν ο “πόλεμος” Google – Microsoft σε αυτό το κομμάτι της αγοράς. Η Google, στο παρελθόν, έχει δείξει ότι τα έχει καταφέρει σε παρόμοιες “μάχες” και η Microsoft, ωστόσο, φαίνεται ότι πλέον δεν αστειεύεται…

 

Πηγή: digitallife.gr

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS