Το Tweeting Bra, ή αλλιώς το σουτιέν με την ικανότητα να tweetάρει, είναι μία δημιουργία των Fitness της Nestlé. Μέσω αυτής της κίνησης, η Nestle θέλει να υπενθυμίσει σε όλες τις γυναίκες πως η αυτοεξέταση του στήθους είναι μία σημαντική διαδικασία η οποία πρέπει να επαναλαμβάνεται τακτικά και να μην παραλείπεται.
Το σουτιέν αυτό έχει αναλάβει να το φορά η Μαρία Μπακοδήμου για 2 εβδομάδες και κάθε φορά που εκείνη το ξεκουμπώνει, αυτό στέλνει μέσα από ειδικό μηχανισμό ένα tweet στο δικό του λογαριασμό, χρησιμοποιώντας το hashtag #tweetingbra.
https://youtu.be/N1hSNg37K38
Αν είσαι γυναίκα και χρησιμοποιείς το Twitter, γιατί να μην κάνεις ένα follow;
Πηγή: socialmedialife.gr