ΑρχικήinetΟι Facebook διαφημιστικές καμπάνιες αποκτούν τρία επίπεδα

Οι Facebook διαφημιστικές καμπάνιες αποκτούν τρία επίπεδα

Το Facebook ανακοίνωσε πως οι διαφημιστικές καμπάνιες του θα είναι ευκολότερο να οργανωθούν, μετρηθούν και βελτιστοποιηθούν από τις 4 Μαρτίου και μετά. Κι αυτό, γιατί από την προηγούμενη ημερομηνία οι διαφημιστικές καμπάνιες θα αποτελούνται από τρία επίπεδα και όχι δύο. Αυτά είναι τα campaigns, ad sets και ads, τα οποία θα λειτουργούν όπως εξηγεί η παρακάτω εικόνα.

facebook-new-ad-campaigns-458x480

Η κάθε καμπάνια (campaign) θα περιέχει ένα βασικό διαφημιστικό στόχο και όσα σετ διαφημίσεων (Ad sets) επιθυμεί ο διαφημιστής. Το κάθε σετ διαφημίσεων θα μπορεί να δεχτεί ξεχωριστό budget και πρόγραμμα, βοηθώντας έτσι τους διαφημιστές να μετρούν ευκολότερα τις αποδοτικότερες διαφημίσεις. Επίσης, το κάθε σετ διαφημίσεων θα μπορεί να περιέχει όσες διαφημίσεις (Ads) επιθυμεί ο διαφημιστής, με την κάθε διαφήμιση να έχει ξεχωριστή εικόνα, κείμενο, σύνδεσμο ή βίντεο. Τέλος, κάθε διαφήμιση θα μπορεί να στοχεύει σε διαφορετικό κοινό και να δέχεται διαφορετικό bid.

Η νέα ιεραρχία των Facebook διαφημίσεων μοιάζει πολύ στην αντίστοιχη του Google AdWords, κάτι το οποίο αναμένεται να βοηθήσει περισσότερο όσους διαφημιστές χρησιμοποιούν και τις δύο προηγούμενες μορφές διαφημίσεων.

Οι προηγούμενες αλλαγές θα ξεκινήσουν να εφαρμόζονται από 4 Μαρτίου για όλους τους διαφημιστές. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο Facebook Help Center.

 

Πηγή: socialmedialife.gr

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS