Σύμφωνα με έκθεση της εταιρείας Dashlane, τo 66% των κορυφαίων ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου του Ηνωμένου Βασιλείου επιτρέπει στους χρήστες να χρησιμοποιούν αδύναμους κωδικούς πρόσβασης, όπως “123456” ή “password”.
Το ίδιο ποσοστό ιστότοπων – συμπεριλαμβανομένων των Amazon, Tesco, New Look και Next – δεν μπλοκάρουν τους λογαριασμούς των χρηστών μετά από δέκα αποτυχημένες προσπάθειες σύνδεσης. Αυτό καθιστά τους λογαριασμούς ευάλωτους σε επιθέσεις brute force.
Επιπλέον, το 60% των δικτυακών ιστότοπων δεν παρέχει συμβουλές σχετικά με τη δημιουργία ενός ισχυρού κωδικού. Μόνο το 14% των υπηρεσιών εμφανίζει κάποιο μετρητή ένδειξης που ενημερώνει τους χρήστες σχετικά με την ισχύ του κωδικού πρόσβασης που επιλέγουν.
Το James Webb βρήκε γαλαξία πιο φωτεινό από τα αστέρια του
Το μέλλον της φιλοξενίας: Το πρώτο 3D-printed ξενοδοχείο
SpaceX: Το Starlink ξεπέρασε τους 4 εκατ. χρήστες
“Είναι σαφές ότι ήρθε η ώρα για τις εταιρείες να εφαρμόσουν πολιτικές για την ασφάλεια των κωδικών πρόσβασης, κάτι το οποίο μπορεί να γίνει εύκολα, γρήγορα και οικονομικά με χρήση τεχνολογίας ανοιχτού κώδικα” αναφέρει ο Ashley Thurston της Dashlane.