ΑρχικήinetΙδιοκτήτης Εστιατορίου «κυνηγάει» αρνητικό κριτή του Yelp

Ιδιοκτήτης Εστιατορίου «κυνηγάει» αρνητικό κριτή του Yelp

YELP-compressed

Αν το εστιατόριό σας έχει λάβει μια κριτική «ενός αστεριού» στο Yelp, μπορείς είτε να βελτιώσεις είτε το φαγητό και την εξυπηρέτηση πελατών, ελπίζωντας ότι οι άνθρωποι θα το παρατηρήσουν, ή μπορείτε να κυνηγήσετε τον κριτή, ο οποίος έδωσε τη βαθμολόγηση και να του στείλετε μια σειρά από υβριστικά μηνύματα κειμένου. Το Ninja City Kitchen & Bar επέλεξε πρόσφατα την δεύτερη επιλογή.

Τον περασμένο μήνα, ο Ruchu Tan έφαγε στο Ninja City, και άφησε μια αρνητική κριτική στο Yelp για το Ασιατικό εστιατόριο που βρίσκεται στο Κλίβελαντ.

Screen-Shot-yelp-compressed

Φαίνεται όμως ότι ο σεφ του εστιατορίου, Nguyen δεν είναι από αυτούς που λαμβάνουν αρνητικές κριτικές, καθώς δεν άφησε τον Tan «ατιμώρητο», αφού του έστειλε μηνύματα κειμένου με υβριστικό περιεχόμενο.

svVf88o (1)-compressed

Ο Nguyen, όμως φαίνεται να ζήτησε συγγνώμη για τα μηνύματα του προς τον Tan. Ωστόσο, ακόμη και μετά την συγγνώμη, το Ninja City συνέχισε να κάνει tag τον Tan σε αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα, προωθώντας το εστιατόριο.

tweet-compressed

Υπάρχει σήμερα ένα γκρουπ στο Facebook αφιερωμένο να μποϊκοτάρει το Ninja City και το άλλο εστιατόριο του Nguyen, το BAC, με την αιτιολογία ότι οι δράσεις του σεφ “βλάπτουν την αντίληψη της χώρας του Κλίβελαντ”.

Εγγραφή στο Newsletter

* indicates required

FOLLOW US

LIVE NEWS